Täällä on kyselty kaikenlaisia turn offeja niin kertokaapa naiset, mitkä miehen asunnossa on turn-on juttuja?
Siisteys nyt varmaankin, edes jonkinmoinen, mutta niitä pikku yksityiskohtia listaan👍
Kommentit (195)
Siisteys ja puhtaus
Mietitty, persoonallinen ja lämminhenkinen sisustus
Kirjat ja levyt
Taide
Viherkasvit
Kunnolliset keittiövälineet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, että naisille ei ilmeisesti olekaan tärkeää se, että mies niinkään lukee kirjoja vaan kirjat sisustuselementtinä tuomassa kodikkuutta :D itselle kelpaa kyllä ihan digikirjoja lukeva mies.
T. Eräs nainen
Niitä digikirjoja ei näe siellä kämpässä ollessa. Kirjahylly täynnä kirjoja kertoo, että mies lukee. Jos sitten käy ilmi, että on ne sisustusesineiksi hankkinut, niin harkitaan koko hommaa uudelleen.
AP siis kysyi, että mitkä asiat on turn-oneja siellä miehen kotona. Siksi varmaan täällä sanotaan "kirjahylly täynnä kirjoja" eikä "että mies lukee paljon" (mikä on vastattu jatkuvasti kun kysytään, mikä on turn-on miehessä).
Mutta toivottavasti kuitenkin sait hyvän mielen voidessasi tuntea itsesi muita naisia paremmaksi :)
Vierailija kirjoitti:
Hahahahahaa no niin, johan meille tuli mies mansplainaamaan, että fyysiset kirjat turn-onina on väärin vastattu :D
Ja Eräs Nainen myös.
Kassakaappi, viinikellari ja laadukkaita sikareita. Seinällä voi olla kuva miehestä huvijahdillansa ja historiallinen valokuva suvun omistamasta kartanosta, jonka mies tulee perimään. Palvelijan tulee olla käyttäytyä tahdikkaasti ja huomaamattomasti, kuitenkin tarjoillen eri ruokalajit aina oikea-aikaisesti. Uima-allasosastolla on kreikkalaistyylinen mosaiikki ja kolme eri tyyppistä saunaa.
Yleensä kun olen miehen asuntoon mennyt niin sitä on odotettu ja asunto siivottu. Ainoastaan kerran on asunto ollut turn off; miehellä oli lapsi exänsä kanssa. Ei ongelma, heidän parisuhteensa oli päättynyt jo ennen kuin tutustuin mieheen. Asuntoon mennessä huomasin ensimmäisenä metri x metri -kokoiset taulut lapsesta. Ajattelin että onpa kiva kun välittää hänestä, vaikkakin taulut olivat mielestäni isot olohuoneeseen. Menin keittiöön ja siellä on metri x 2m taulu. Alkoi vaikuttaa vähän liialliselta.
Makuuhuoneessa oli kolme taulua. En pystynyt harrastamaan seksiä, kun minua tuijotti koko ajan iso taulu vauvasta.
Vierailija kirjoitti:
Naiset toivovat, että miehellä olisi paljon kirjoja. Mutta tässä täytyy tietää, että naiset haluavat miehellä olevan paljon sellaisia kirjoja, joista NAISET ITSE PITÄVÄT! Jännä juttu, että naiset "unohtavat" mainita tuota.
Minulla on yli 300 kirjaa, joista 99 prosenttia on mangaa ja light novelleja.
Harvalle naiselle kelpaa. Ja varsinkaan näille kirjanaisille... M27
Minä voin ihan suoraan sanoa, että ei tarvitse osua kirjamakujen likimainkaan yhteen, kunhan mies lukee jotain.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä kun olen miehen asuntoon mennyt niin sitä on odotettu ja asunto siivottu. Ainoastaan kerran on asunto ollut turn off; miehellä oli lapsi exänsä kanssa. Ei ongelma, heidän parisuhteensa oli päättynyt jo ennen kuin tutustuin mieheen. Asuntoon mennessä huomasin ensimmäisenä metri x metri -kokoiset taulut lapsesta. Ajattelin että onpa kiva kun välittää hänestä, vaikkakin taulut olivat mielestäni isot olohuoneeseen. Menin keittiöön ja siellä on metri x 2m taulu. Alkoi vaikuttaa vähän liialliselta.
Makuuhuoneessa oli kolme taulua. En pystynyt harrastamaan seksiä, kun minua tuijotti koko ajan iso taulu vauvasta.
Ja tuli luettua otsikko väärin. Kyseessä siis turn off.
Ensimmäisenä tietenkin silmään pistää yleinen siisteys, ja se onko asunnossa mitään pehmeitä materiaaleja kuten verhoja ikkunoissa, mattoja lattioilla jne. Kiinnostaa nähdä myös onko kirjoja missään. Onko jääkaapissa ruokaa, ja jos on, niin millaista? Mitä kuivaruokakaappi sisältää? Tuoreet monipuoliset hedelmät tarjoiluastiassa nostaa veden kielelle.
Ulkovessa ja kantovesi eikä mitään muuta lämmitysjärjestelmää kuin puilla lämmittäminen. Järvenranta ilman laituria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset toivovat, että miehellä olisi paljon kirjoja. Mutta tässä täytyy tietää, että naiset haluavat miehellä olevan paljon sellaisia kirjoja, joista NAISET ITSE PITÄVÄT! Jännä juttu, että naiset "unohtavat" mainita tuota.
Minä voin ihan suoraan sanoa, että ei tarvitse osua kirjamakujen likimainkaan yhteen, kunhan mies lukee jotain.
Kummasti vain naiset haukkuvat meitä mangaa lukevia miehiä. Alapeukkuja satelee siihen tahtiin, että osuin selvästi arkaan paikkaan. M27
Ei minusta ainakaan täydy lukea samoja kirjoja. Ei mekään miehen kanssa lueta samoja, ei edes samoja genrejä. Muutamia poikkeuksia lukuun ottamatta.
Vierailija kirjoitti:
Eivätkös nuo ole sarjakuvia?
Vierailija kirjoitti:
Kirjahylly, jossa on hyviä ja oikeita kirjoja, ja joita myös lukee.
Hauska kommentti, joka toisaalta kertoo ihmisen lukuharrastuksesta, mutta toisaalta taas kuulostaa kovin aubjektiiviselta: jos et lue kirjoja, mistä minä pidän, ei jatkoon ;)
Olisi suositeltavaa lukea välillä kirja aiheesta, jonka on itselleen tuntematon. Tähän muiden kirjahyllyt ovat erityinen tutkimuskohde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummasti vain naiset haukkuvat meitä mangaa lukevia miehiä. Alapeukkuja satelee siihen tahtiin, että osuin selvästi arkaan paikkaan. M27
Alapeukut tulevat siitä, että ollaan eri mieltä väittämäsi kanssa.
Turn off -ketju on täällä: https://www.vauva.fi/keskustelu/3880052/kun-olet-mennyt-miehen-asuntoon…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, minä en hauku, ja muutenkin puhun aina vain omasta puolestani – enkä pidä siitä, että suuhuni laitetaan mielipiteitä, joiden kanssa en ole samaa mieltä. Ehkä ymmärrät. En itse lue mangaa mutta pidän animesta, siksikään nuo mangat eivät olisi turn-off. Mutta siis jos joku nainen ei pidä miehestä, joka lukee mangaa, niin saahan hän olla pitämättä? Ei sen murehtimiseen kannata käyttää energiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuot aika ärhäkästi mielipidettäsi esiin kaikissa ketjuissa, joissa vain mainitaan kirjat, siitä miinukset.
- miljoonakämppä hyvällä sijainnilla
- sengyssä' keuhkokuumeinen 90-v mies
Miehen näköinen hima, harrastukset saa näkyä.
Niitä digikirjoja ei näe siellä kämpässä ollessa. Kirjahylly täynnä kirjoja kertoo, että mies lukee. Jos sitten käy ilmi, että on ne sisustusesineiksi hankkinut, niin harkitaan koko hommaa uudelleen.