Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkälainen ihminen seuraa jääkiekkoa?

Vierailija
20.05.2022 |

En ole koskaan ymmärtänyt mikä ihme siinä jääkiekossa viehättää. Aikuiset miehet painavat tukkaputkella mustan kiekon perässä ja ajelevat toisiaan laitaan niin että veri lentää ja jos ei muuten saada veriorgioita käyntiin niin sitten lyödään toisia pelaajia turpaan. Minkälainen ihminen viehättyy tällaisesta ja miten ihmeessä moinen saasta on päässyt kasvamaan loputtoman hypetyksen aiheeksi?

Kommentit (89)

Vierailija
21/89 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti ainakin osin samat juntit jotka seuraavat Salkkareita?

Vierailija
22/89 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen nähtävästi. Itse olen tuntenut olevani Suomessa muukalainen syntymästäni lähtien.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/89 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen ihminen kyselee typeriä? Tietenkin typerä ihminen.

Vierailija
24/89 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen nähtävästi. Itse olen tuntenut olevani Suomessa muukalainen syntymästäni lähtien.

Ei täällä ole pakko olla. Voit koska tahansa lähteä Suomesta ja mennäasumaan esimerkiksi Ranskaan tai Ruotsiin nauttimaan monikulttuurista.

Vierailija
25/89 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheilusta kiinnostunut.

Minkälainen ihminen nipottaa toisten mieltymyksistä?

Vierailija
26/89 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. lle , minä en seuraa. Olen myös ihmetellyt ketkä seuraa jääkiekkoa , on mulla tosin omat epäilyni : D D

Vierailija
27/89 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuran vanhana ihmisenä ja naisena : muodosteluluistelu, Jalkapallo, pudolajit ,nyrkkeily. Nyt olen höyrähtänyt myös jooga. Edellä mainitut paljon mielekämpää kuin kotikatu-Kauniit Ja rohkeat ymm. saippua oppera sarjat TV.Joten niitä en katso. Mielelläni dokumettejä,jos tulee ja luonto ohjelmia.Uutiset.Valinnan varaa ei paljon kuin ei maksulisia Tv kanavia.

Vierailija
28/89 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen ihminen kuluttaa aikansa miettimällä muiden tekemisiä?

Vierailija
29/89 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskity ap katsomaan sitä jumalanpalvelusta ja anna muiden tehdä mitä haluaa.

Vierailija
30/89 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusjuntteja.

Vierailija
31/89 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep. Salkkarit, tositvt, sohvaperunat sakkia.

Vierailija
32/89 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoranaiset tappelut on kyllä pienessä roolissa peleissä.

Vierailija
33/89 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen itseni erilaiseksi kun ei ole ikinä kiinnostanut pätkääkään. Tulee ennemmin ällötys kun tuota pakkosyötetään joka puolelta. 

Vierailija
34/89 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä päivä on pyhitetty jääkiekolle ja nautin pelien seuraamisesta! Ap:n aloitus on nolo ja pidän häntä rajoittuneena henkilönä, jolla ei itsellään ole oikein mielekäs elämä.

Vierailija
35/89 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jääkiekko viehättää tyypillisesti alempaa sosiaalista ja taloudellista kerrosta. Kouluttamaton ja kulttuuriselta pääomaltaan vähäinen väestönosa seuraa lätkää. Taipumus väkivaltaan ja päihdeongelmiin on yleistä kaukalon reunojen molemmilla puolilla.

Joo. Kyllä. Juuri tällaiset ihmiset ostavat lippuja à 750 / peli.

Sattuuko se kun on noin tyhmä kuin sinä?

Vierailija
36/89 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan sen aikoinaan joku hokihemmo sanoikin, että jääkiekko on yksinkertaisten miesten yksinkertainen peli.

Vierailija
37/89 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan seurannut salkkareita, mutta jääkiekkoa seuraan. Siinä on menoa ja meininkiä ja ennen kaikkea silmäniloa.

Vierailija
38/89 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n kirjoitus on hyvä esimerkki kun non-verbaalinen ihminen yrittää olla mahdollisimman sivaltava, mutta tekstissä käytetyt sanat ja kuvaukset onnistuvat olemaan mahdollisimman kömpelöt. Hävettää puolestasi. Ihmisellä on jotain pielessä omassa elämässään tai luonteessaan, kun hän kokee tarpeelliseksi mollata jotain asiaa, jota toiset ihmiset harrastavat.

Eihän jääkiekosta pidä pitää mutta jos ajankohtaista asiaa pitää arvostella niin onhan se nyt normaalista poikkeavaa. Huomionkipeyttä, pahaa oloa, tarvetta ärsyttää ja saada reaktioita, jotain näistä.

En muuten kommentoisi mutta on hyvä avata mitä ajatuksia vastaavat provosoivat ja toisten mielenkiinnon kohteita lyttäävät kirjoitukset herättävät. Ei aina kiukkua, pahaa mieltä tai tarvetta hyökätä takaisin vaan ihmetystä mikä tuolla yksilöllä on omassa elämässään pielessä, kun hän hakee hyvää mieltä haukkumalla muiden ihmisten kiinnostuksen kohteita. Ap ei vaikuta kehittyneeltä tai onnelliselta yksilöltä. Vähän säälittääkin.

Vierailija
39/89 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä päivä on pyhitetty jääkiekolle ja nautin pelien seuraamisesta! Ap:n aloitus on nolo ja pidän häntä rajoittuneena henkilönä, jolla ei itsellään ole oikein mielekäs elämä.

Puhut itsestäsi : D D D

Vierailija
40/89 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääkiekko on vauhdikas peli, miksipä sitä ei voisi seurata.

En vain ole oikein koskaan jaksanut joukkueurheiluun liittyvää överiksi menevää fanitusta, vastapuolen halventamista ja väkivaltaa.

Tyttären pesäpalloharrastuksessa meinasi pää räjähtää jo noista elementeistä, väkivaltaa siellä tosin ei ollut, mutta kaikkea muuta edellämainittua.