Minkälainen ihminen seuraa jääkiekkoa?
En ole koskaan ymmärtänyt mikä ihme siinä jääkiekossa viehättää. Aikuiset miehet painavat tukkaputkella mustan kiekon perässä ja ajelevat toisiaan laitaan niin että veri lentää ja jos ei muuten saada veriorgioita käyntiin niin sitten lyödään toisia pelaajia turpaan. Minkälainen ihminen viehättyy tällaisesta ja miten ihmeessä moinen saasta on päässyt kasvamaan loputtoman hypetyksen aiheeksi?
Kommentit (89)
Huh, huomenna ohi onneksi. Toisaalta ulkoilu on ollut mukavaa, kun kaikki muut toljottaa kiekkoa illasta toiseen.
Pitäähän sitä nyt seurata niitä lajeja joissa me suomalaiset ollaan hyviä. Ei niitä montaa ole.
lisää tukea kirjoitti:
vähä älyisille sirkus huveja
Kommenttisi kertoo itsestäsi paljon eli kukakohan se vähä-älyinen oikeasti on.
Miksi pitää aina buuata katsomosta kun kiekko on vastustajalla?
Juu, juntit vaan seuraa lätkää.
Sanna Marinkin on katsomossa niin ihan junttihan hänkin on 😂
Ne seuraa, joita kiinnostaa. Minä pidän tv:n ja somen katselun minimissä aina toukokuussa. Keskityn niihin asioihin, jotka itseäni kiinnostavat ja annan jääkiekkoihmisten iloita omasta harrastuksestaan.
Sanos muuta. Ei mitään järkeä jahdata pientä kiekkoa ja ihan tosissaan hysteerisenä pelaajat sekä katsojat. Joku PELI siis, tsiisus. Onneksi kanavia riittää telkkarissa. Toivottavasti suomi häviää niin loppuu taas vähäksi aikaa ja ihmiset rauhoittuu. Ite nakkasin yhen tyypin pihalle ku keuhkos koko ajan eikä muuta ajatellutkaan..
Itse seuraan jääkiekkoa. Enemmän NHL kiekkoa, mutta katson myös Suomen MM pelit. Tuli itse pelattua 18 vuotta. Hieno laji ja nuo jotka tuolla tasolla pelaavat ovat noin promille pari jääkiekkoa harrastaneista. Insinööriksi kuitenkin sain luettua ja vuositulot ylimmässä 10% tuloluokassa. M48
yritän katsoa finaalia puolella silmällä, veikkaan että Canada voittaa, pessimisti ei pety, tottakai haluan Suomen voittavan.