Minkälainen ihminen seuraa jääkiekkoa?
En ole koskaan ymmärtänyt mikä ihme siinä jääkiekossa viehättää. Aikuiset miehet painavat tukkaputkella mustan kiekon perässä ja ajelevat toisiaan laitaan niin että veri lentää ja jos ei muuten saada veriorgioita käyntiin niin sitten lyödään toisia pelaajia turpaan. Minkälainen ihminen viehättyy tällaisesta ja miten ihmeessä moinen saasta on päässyt kasvamaan loputtoman hypetyksen aiheeksi?
Kommentit (89)
Ensiksi olen siinä onnellisessa asemassa, että minulla on puoliso, jota rakastan. Ja vielä se, että meillä on myös yhteisiä harrastuksia. Seuraamme mm. jääkiekkoa yhdessä. Kiva seurata pelejä yhdessä miehen kanssa ja että mies mieluummin katsoo pelejä vaimonsa kanssa kun lähtee kavereidensa kanssa baariin. Mies on nuorempana pelannut jääkiekkoa ja myös aikansa seurannut kiekkoa kavereidensa kanssa. Nyt on välillä käyty peleissä paikan päällä tai pitemmällä reissulla, nyt ollaan kotona kisakatsomossa.
Niitä miehiä, joilla on A- ja B-luokan reissut on ihan tarpeeksi, onneksi löysin miehen, jolla on erilainen asenne. Meillä on myös yhteiset patikointi-, metsästys- ja kalastusreissut ettei ole vaimokaan pelkästään kynsiensä viilaamiseen keskittynyt nainen.
En tiedä kumpi on nolompaa tunnustaa, että seuraa jääkiekkoa vai Vauva-palstaa :D :D :D
Menee vähän pohja näiltä jääkiekon vastaisilta avautumisilta kun ne on tällä palstalla. Supernoloa! En kehtais ainakaan kertoa kellekään.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin harvoin jääkiekossa kyllä vedetään ketään turpaan.. :D Miksi täällä palstalla yritetään usein olla niin 'hienoa' ja haukkua kaikki wt:ksi, mistä ei vain itse tykkää? Tai sitten kaikki on tyhmiä, jotka kehtaa! pitää jostain mistä itse ei pidä.
Jääkiekko on Suomessa seuratuin/näennäisesti suosituin urheilulaji ja Suomi on voittanut siitä kultapokaaleja. Urheilua arvostetaan maailmalla ja jääkiekon katsojat haluavat olla ylpeitä Suomen suorituksista, kuten nyt yleensä urheilufanit missä hyvänsä maassa.
No kyllä lentopallomailat heiluvat kiekkokaukalossa varsin usein.
Vierailija kirjoitti:
Eihän kaikki ole kiinnostuneet seksistäkään. Eivät ymmärrä, eivät ikinä harrasta, ei voisi vähempää heitä kiinnostaa, heillä hermot tahtoo mennä siihen huutoon, vaikka periaatteessa heidän pitäisi olla kiinnostuneita mutta ei.
Minä taas pidän jääkiekosta ja seksistä.
nainen joka pitää seksistä on h...ra. mies joka pitää jääkiekosta on juntti.
Vierailija kirjoitti:
Mm-jääkiekossa on jotain perinteistä, legendaarista ja osittain ihan järjetöntä ja juuri siksi niin mahtavaa tunnelmaa. Kyllä minä ihan normaalina akateemisena töissä käyvänä henkilönä katson mm-kisoja vuodesta toiseen. Muuten en erityisesti seuraa esim SM-liigaa tai änäriä mutta ihan ok niitäkin pelejä on katsoa toki.
Kyse on mm-kisojen osalta enemmän kulttuurista, perinteistä, suomalaisuudesta, tutusta ja turvallisesta mutta viihdyttävästä asiasta, sellaisesta joka yhdistää suomalaisia erilaisia ihmisiä kerran vuodessa.
Määrittele"normaali"
Jääkiekko on junttien jokavuotinen hurmosjuhla, perusjunttimies tarvitsee perusjunttinaisen jonka kanssa voi yhdessä katsoa jääkiekkoa, v...u että tunnen kovaa myötähäpeää jos näen jonkun julkisella paikalla joku saipalippis päässä:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän kaikki ole kiinnostuneet seksistäkään. Eivät ymmärrä, eivät ikinä harrasta, ei voisi vähempää heitä kiinnostaa, heillä hermot tahtoo mennä siihen huutoon, vaikka periaatteessa heidän pitäisi olla kiinnostuneita mutta ei.
Sun mielipiteet on juntit. Kai tuollaisiakin ihmisiä on mutta en käsitä mitä virkaa teillä on. Ihan turhia mielestäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä uskalla edes arvata mikähän sinä olet :D varmaan ameba, ja tosi suosittu ihmisenä muutenkin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mm-jääkiekossa on jotain perinteistä, legendaarista ja osittain ihan järjetöntä ja juuri siksi niin mahtavaa tunnelmaa. Kyllä minä ihan normaalina akateemisena töissä käyvänä henkilönä katson mm-kisoja vuodesta toiseen. Muuten en erityisesti seuraa esim SM-liigaa tai änäriä mutta ihan ok niitäkin pelejä on katsoa toki.
Kyse on mm-kisojen osalta enemmän kulttuurista, perinteistä, suomalaisuudesta, tutusta ja turvallisesta mutta viihdyttävästä asiasta, sellaisesta joka yhdistää suomalaisia erilaisia ihmisiä kerran vuodessa.
Määrittele"normaali"
Jääkiekko on junttien jokavuotinen hurmosjuhla, perusjunttimies tarvitsee perusjunttinaisen jonka kanssa voi yhdessä katsoa jääkiekkoa, v...u että tunnen kovaa myötähäpeää jos näen jonkun julkisella paikalla joku saipalippis päässä:D
Kylläpä nyt taas ottaa koville. Koeta pärjätä, luuseri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Määrittele"normaali"
Kulta - tajuatko kirjoittavasi Vauva-palstalle? Tämä on nolompaa kuin SaiPa-lippis. SaiPan fanit tuntisivat myötähäpeää sinun puolestasi :D ja tietysti minun mutta minä tunnustan tosiasiat. Tämä on ehdottomasti nolompaa kuin seurata jääkiekkoa seuralippis päässä ja Seiskan kestotilaus.
Kyllä tänään on taas telkkarin ääressä 2,5 miljoonaa suomalaista, vähintään. Saadaan taas sitten lukea tältä palstalta tuon yhden häiriintyneen jääkiekkoaloituksia. Vuodesta toiseen suoltaa tätä samaa. Taitaa olla hänellä jotain pahasti vialla ja elämässä ei kyllä mitään sisältöä. Älkää vastatko tuon ääliön viesteihin mitään. Ihan häiriintynyt ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin harvoin jääkiekossa kyllä vedetään ketään turpaan.. :D Miksi täällä palstalla yritetään usein olla niin 'hienoa' ja haukkua kaikki wt:ksi, mistä ei vain itse tykkää? Tai sitten kaikki on tyhmiä, jotka kehtaa! pitää jostain mistä itse ei pidä.
Jääkiekko on Suomessa seuratuin/näennäisesti suosituin urheilulaji ja Suomi on voittanut siitä kultapokaaleja. Urheilua arvostetaan maailmalla ja jääkiekon katsojat haluavat olla ylpeitä Suomen suorituksista, kuten nyt yleensä urheilufanit missä hyvänsä maassa.
Ei muiden haukkumisessa ole mitään hienoa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tänään on taas telkkarin ääressä 2,5 miljoonaa suomalaista, vähintään. Saadaan taas sitten lukea tältä palstalta tuon yhden häiriintyneen jääkiekkoaloituksia. Vuodesta toiseen suoltaa tätä samaa. Taitaa olla hänellä jotain pahasti vialla ja elämässä ei kyllä mitään sisältöä. Älkää vastatko tuon ääliön viesteihin mitään. Ihan häiriintynyt ihminen.
Jos ei fanita sitä kun vähämieliset hakkaa toisiaan kepeillä niin on jotain vialla?? Eiköhän se ole toisin päin.....
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen ihminen kysyy tuollaista?
Minä Tiedän!
'ihminen' Joka ei ole koskaan ymmärtänyt sitä mikä ihmistä voi elämässä viehättää.
Aikuinen nainen painaa tukkaputkella musta(miehen)mulkunperässä jolla ajelee paidasta laitaan sängynpäätyä ja jos ei muuten saa omiaveriorgasmejaan liikkeelle niin sitten koittaa omallatyperyydellään lyödä normaaleita ihmisiä elämässässään viehättäviä asioita lyttyyn (saada ne muka näyttämään turhilta ja typeriltä?) kun ei itse ymmärrä elämän viehättävyydestä hittojakaan.
Minkälainen nais'ihminen' viehättyy mustan(miehen)mulkunperässä juoksemisesta ja miten moinen (normi ihmisistä luokaton seksi-) saasta on päässyt osaksi nykynais'ihmisten' maailmankuvaa ja mukamuodikasta (some-)hypetystä?
En itse sitä jääkiekkoa aktiivisesti seuraavana Miehenä ymmärrä. Ymmärrätkö hei sinä?
Itse olen koulutukseltani DI ja TkT, inter alia, ja toiminnut viimeiset kymmenen vuotta tieteellisten keksintöjen maailmassa. Olen aina pitänyt jääkiekosta ja jalkapallosta, mutta en voi seurata niitä livenä, koska olen INTJ-persoonallisuustyyppiä, ts. hermoni ei kestä, kun maaleja tulee omaan päähän.
Nykyään seuraankin vain ottelutietoja jälkikäteen ja tilastoja.
Tasavallan presidentti ja muut kaltaisensa ovat kiinnostuneita jääkiekosta.
Ap taitaisi nauttia kukkaistutusten MM-kisoista. Eli h-vetin tylsä ihminen.
Mikä urheilu on järjellä ajateltuna fiksua katsottavaa? Ei mikään. Mieti nyt oikeasti, vaikka yleisurheilua. Aikuinen mies juoksee ja hyppää hiekkalaatikkoon. Aikuiset juoksevat ovaalia rataa peräkkäin, mitä järkeä?
Pulska, laiha, lyhyt, pitkä, mies, nainen...
Kaikenlaiset.