Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko yli 50 -vuotias nainen olla nuorekkaan näköinen?

Vierailija
19.05.2022 |

Itseäni on usein luultu noin 10-15 vuotta nuoremmaksi. Treenaan jonkin verran ja olen kasvissyöjä, mutta nyt olen huomannut, että treeniä pitäisi lisätä huomattavasti.

Kommentit (100)

Vierailija
1/100 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi olla?

Vierailija
2/100 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten miehenkin kohdalla, on se vain koomista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/100 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voihan satavuotiaskin olla nuorekkaan näköinen, jos menee ysikymppisestä.

Vierailija
4/100 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvissyöjät ja vegaanit ovat usein ikinuoria.

Vierailija
5/100 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti on vähän päälle 70 ja todella nuorekas, sitä luullaan usein viisikymppiseksi. Uskon, että vastaus kysymykseesi on, että voi olla. Pakko kuitenkin sanoa, että kannattaa miettiä miksi pitäisi olla "nuorekkaan" näköinen? Mitä vikaa olla ikäisensä näköinen? Omasta mielestäni meidän pitäisi saada taas arvostus keski-ikäisille ja vanhemmille ihmisille. Ei nuoruus ole niin erityistä aikaa kuin muutkaan ikäkaudet ja elämänvaiheet. Kaikissa on omat hyvät ja huonot puolensa. Nuoruuden ylikorostaminen on ihan överiä ja oikeastaan aika hölmöäkin. Itse näin päälle 40-vuotiaana olen tosi helpottunut, että ei tarvitse olla enää nuori!

Vierailija
6/100 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nyt puhut pölöjä. He ovat pääsääntöisesti hyvin "kuluneen" näköisiä jo nuorena. Iho on ryppyinen ja hiukset hapsukkaat. 

Vierailija
7/100 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuten miehenkin kohdalla, on se vain koomista.

Ai sekö, että mies on nuorekkaan näköinen. Koomisempaa on tekeytyä vanhemmaksi kuin onkaan.

Ap

Vierailija
8/100 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otat leimoja nahkaan niin varmana oot nuorekas.

Vierailija
9/100 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapasin viikko sitten ennestään tuntemattoman tasan sata vuotiaan "tytön". Ei ollut näöltään nuorekas mutta yleis kunnoltaan ja mieleltään virkeämpi varmasti kun usea täällä roikkuva.

Vierailija
10/100 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mitä kukakin nuorekkaalla tarkoittaa. Varsinaisesti kovin nuoren näköinen ei voi olla, eikä sellaista ole mitään järkeä minusta tavoitellakaan. Ikä tarkoittaa kokemusta ja viisautta ja monesta asiasta selviämistä, miksi sen merkit ei saisi näkyä?

Mutta jos nuorekas tarkoittaa virkeää, elämänmyönteistä ja esim. sporttista tyyliä, toki sellainen voi olla ja siltä näyttää.

Vierailija
11/100 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nyt puhut pölöjä. He ovat pääsääntöisesti hyvin "kuluneen" näköisiä jo nuorena. Iho on ryppyinen ja hiukset hapsukkaat. 

Mun tuntemat kaikki pitkän ajan kasvissyöjät on kyllä tosi nuoren näköisiä ikäisekseen. Eikä ole kyllä ryppyisiä eikä hiukset huonot. Ehkä jotkut pakkomielteiset liian laihat terveysintoilijat voi olla tuollaisia liian kuivakkaita ja vanhan oloisia, mutta suurin osa kasvissyöjistä ei ole sellaisia.

Vierailija
12/100 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, ei ole paljoa eroa onko 40 vai 50, tukevasti keski-iässä molemmat, nuoruuden hehku on vain todella harvoilla, jos on saanut geenilotossa täysosuman ja lisänumerotkin oikein. Tosin ei siitä ole kuin haittaa, jos äiti näyttää lastensa ikäisiltä tai jopa nuoremmalta, saa olla paljon huumorintajua että jaksaa jatkuvia ongelmia. En siis itse ole tällainen, mutta eräs tutun äiti oli, näytti tuttavan pikkusiskolta eikä äidiltä.

Vierailija
13/100 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorekkuus ja pirteys lähtee myös korvien välistä. Asenteesta, sekä elämänhalusta - kiinnostuksesta kaikkea hyvää kohtaan.

T. Naturegirl

Vierailija
14/100 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi olla?

Tämä. En ole koskaan ymmärtänyt MIKSI pitäisi näyttää nuorelta.

Vierailija
15/100 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi treenaat muuta varten kuin että haetko vielä miestä, niin sen takiakko. 

Miksi ikä ei saa näkyä ja ihan luonnotonta olisi jos ei ikä näy. 

Vierailija
16/100 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, ei ole paljoa eroa onko 40 vai 50, tukevasti keski-iässä molemmat, nuoruuden hehku on vain todella harvoilla, jos on saanut geenilotossa täysosuman ja lisänumerotkin oikein. Tosin ei siitä ole kuin haittaa, jos äiti näyttää lastensa ikäisiltä tai jopa nuoremmalta, saa olla paljon huumorintajua että jaksaa jatkuvia ongelmia. En siis itse ole tällainen, mutta eräs tutun äiti oli, näytti tuttavan pikkusiskolta eikä äidiltä.

Jossain TV-sarjassa oli näitä. Lapsellisia aikuisia.

Vierailija
17/100 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tämä ongelma, olen 48 mutta minulle flirtta usein 25-35-vuotiaat miehet tajuamatta ikäeroa. Kyllä pelästyvät kun kerron iän 🤣 Olen lyhyt ja hoikka mistä kai tietty tyttömäisyys, ja koska on paksu rasvainen ihotyyppi en ole juuri vielä rypistynytkään. Täytyisi alkaa ilmeisesti tätipukeutua, että saisin kiinnostusta oikean ikäisiltä miehiltä. (mitään hehkua mulla ei ollut edes nuorena, lähinnä vaan pyöreämmät posket kuin nykyisin)

Vierailija
18/100 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuori, nuorehko, nuorekas, ikinuori: siinä vanhenemisjärjestys

Vierailija
19/100 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan! :D Te akat luulette ihan liikoja itsestänne!!! XD

Vierailija
20/100 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun tuntemat kaikki pitkän ajan kasvissyöjät on kyllä tosi nuoren näköisiä ikäisekseen. Eikä ole kyllä ryppyisiä eikä hiukset huonot. Ehkä jotkut pakkomielteiset liian laihat terveysintoilijat voi olla tuollaisia liian kuivakkaita ja vanhan oloisia, mutta suurin osa kasvissyöjistä ei ole sellaisia.

Ja luonnonkosmetiikka siihen päälle!!!! Halvalla löytyy kaikenlaista netistäkin, aivan perusöljyistä lähtien.

Uskokaa tai älkää, muovijohdannaisia sisältävät kasvovoiteet täyttävät vain ne alkavat tai edelleen syvenevät rypyt.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan