Oletko syönyt tänään viittä eri kasvista tai hedelmää?
Kommentit (96)
Söin jo aamupalalla yhdeksää: mustikka, musta- ja punaherukka, banaani, parsakaali, vehnänoras, ohranoras, klorella, spirulina. Myöhemmin vielä ainakin salaattia, viinirypäleitä ja basilikaa.
Helposti,mustikka,vadelma,mansikka,kurkku,paprika,salaatti,parsa,kesäkurpitsa,porkkana.kurkku.
Omenaa, keltasipulia, porkkanaa, lanttua, perunaa, kurkkua, punaista paprikaa, banaania, mansikoita ja puolukoita olen syönyt.
Vierailija kirjoitti:
En. Tänään oli täysin vegaaniton päivä. Pelkkää eläinperäistä.
Kui? Pekonia, pihviä vaan? Miksi?
En ole tänään syönyt vielä mitään, mutta eilen porkkana, fenkoli, tomaatti, kurkku... Siinä olikin neljä! Tuorehedelmämehua join myös reilun desin, laskettaisko se viidenneksi?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä! Banaani, jättiporkkana, kesäkurpitsa, kurkku ja munakoiso
Kesäkurpitsa, kurkku ja munakoiso ovat kutakuinkin samanvärisiä. Ei mulla muuta. Odotetaan kaikkien vastalauseita etteivät ole. Kyllä muuten ovat aivan kun kurkkujen syöjienkin. Jos löydät kaksi kurkkua jotka ovat samanvärisiä niin tänne kuvat. Niitä ei ole ja tiedän että negaa tulee mutta tulkoon!
Vierailija kirjoitti:
Söin jo aamupalalla yhdeksää: mustikka, musta- ja punaherukka, banaani, parsakaali, vehnänoras, ohranoras, klorella, spirulina. Myöhemmin vielä ainakin salaattia, viinirypäleitä ja basilikaa.
Vehnät ja viljat eivät ole kasviksia. Ja basilika on yrtti.
Kahvia, ruisleipää, juustoa, kinkkua, sinappia, minitomaattia, karpalolonkeroa, olutta, suklaata, pähkinöitä.
Mietitääs.. tomaattia, avokadoa, marjoja, banaania, salaattia ja kurkkua
Puolukkaa, mustikkaa, kurkkua, sipulia, porkkanaa, perunaa, banaania, salaattia.
Mustaherukoita, punaherukoita, kurkkua, tomaattia, avokadoa, paprikaa, pinaattia, ananasta, mandariinia, banaania ja kiiwiä
Vierailija kirjoitti:
Kaurapuuron kanssa mustaherukkaa, sitä ennen hörppäsin sitruunamehun, päivällä tomaatti, sipuli, valkosipuli, kesäkurpitsa, parsakaali ja myöhemmin banaani ja kohta otan banaanin taas.
Mulla melkein sama. Mustaherukka, porkkana, tomaatti, valkosipuli, parsakaali.
Puolukkaa, mustikkaa, banaania, porkkanaa, kesäkurpitsaa, tomaattia, perunaa
Ananas, banaani, puolukka, musta- ja punaherukka, sipuli, peruna, jääsalaatti, tomaatti, kurkku, paprika, viinirypäle. Yllättävän monta lajia päivässä, kun miettii ruuan, smoothien ja salaatin ainekset.
Enköhän.. Aamulla mustikkaa, lounaaksi valkokaali, kukkakaali, sipuli, porkkana, kurkku, tomaatti, välipalaksi/kahvin kanssa omena, banaani ja iltapalalla taas tomaattia. Nuo nyt ainakin. Minulla on tapana syödä jotain tuoretta joka aterialla ja samaa olen koittanut opettaa lapsillekin. Hyvin pysytään terveenä ja hoikkina!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vehnät ja viljat eivät ole kasviksia. Ja basilika on yrtti.
Eikö yrtti ole kasvis? Mikä se sitten on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vehnät ja viljat eivät ole kasviksia.
Eläinkunnan tuotteitako ne mielestäsi ovat?
Omena, tomaatti, punasipuli, kesäkurpitsa, punajuuri, mansikka, banaani