Oletko syönyt tänään viittä eri kasvista tai hedelmää?
Kommentit (96)
Vierailija kirjoitti:
Todellakin olen! <3
Kurkkua, tomaattia, kaalia, porkkanaa, papuja, avokadoa, omenaa, mustikoita ja luumuja, joitain saatoin unohtaakin. Noita nyt ainakin.
Miltä noita maistui?
Papuja, paprikaa, kaalia, lehtisalaattia, sipulia, porkkanaa, kurkkua, tomaattia, tuoreita yrttejä ja mansikoita ainakin.
Parsakaali, tomaatti, kurkku, paprika, mustaviinimarja. Aika heikosti.
Kyllä. Mansikoita, mustikoita, banaania, salaattia, retiisejä, tomaatteja. Tarkoitus olisi vielä syödä avokadoa, mandariinia ja passiohedelmää sekä pähkinöitä ja kuivattuja karpaloita.
Kurkkua, punasipulia, jäävuorisalaattia, punaista paprikaa, retiisiä, porkkanaa, babypinaattia, mansikoita, kiiviä, omenaa.
Väreinä tullut syötyä vihreää, punaista, oranssia, tummanpunaista.
Munakoisoa, porkkanaa, tomaattia, palsternakkaa, oreganoa, basilikaa, persiljaa, mansikoita, sipulia, valkosipulia, päärynää.
Salaattia, kurkkua, porkkanaa, ananasta, tomaattia, pinaattia. Unohtuikohan joku? Taidan syödä vielä pari kiiviä.
Vierailija kirjoitti:
Monta eri kasvisosaa on suklaassa? Sokeri, kaakao, palmuöjy. Se tekee jo kolme.
Lisäksi Oivariini, siinä on ainakin yksi osa ja kauraleipä.
Tehtävä suoritettu, eikä tarvitse stressata kuten monet näemmä tekee!
Ei stressata, vaan nautiskellaan mekin : )
Olen syönyt mustikoita, omenan, palsternakkaa, lanttua ja kaksi porkkanaa. Lisäksi manteleita ja gojimarjoja.
Tänään oli aika kasvisköyhä ja yksipuolinen päivä, mutta aamiaiseen sisältyi omenaa ja tuoretta mangoa; lämpimään ruokaan tomaattia, valkokaalia, herneenversoa ja herkkusientä (ja pieni määrä tuoretta kurkkua sekä tuorettä limemehua mausteena; mutta määränsä puolesta kumpaakaan tuskin lasketaan); ja iltapalaan banaania. Muita kasviksia ei muistaakseni ollut merkittävissä määrin. Lisäksi manteleita ja toki viljatuotteita.
Paprikaa, porkkanaa, sipulia, tomaattia, hapankaalia,
tilliä, rucolaa, basilikaa, auringonkukanversoja.
Olen. Smoothiessa inkivääri, banaani, päärynä, mustikka, puolukka ja tyrni. Ruuan kanssa bimini, parsa ja tomaatti.
Kysytään kasviksia ja hedelmiä ja jengi luettelee riisit ja pähkinät.
Tein tomaattikeittoa johon soseutin tomaattia ja sipulia. Ja valkosipulia ja basilikaa mut niitä ei varmaan lasketa.
Leivän päällä söin kurkkua.
Eli köyhäksi jää siltä osin.
Juu, olen. Tilasin pitsan ja siinä oli ainakin tomaattia, sipulia, valkosipulia, jalapenoja ja oliiveja.
Kyllä.
1. Savukkeita
2. Sikarin
3. Kurkkua
4. Tomaattia
5. Salaattia
En, vain mustaherukkaa, parsakaalia, paprikaa ja appelsiinia. Tofua ei lasketa kasviksiin, vaikka sitä oli wokissa varmaan yhtä paljon kuin parsakaalia ja enemmän kuin paprikaa. Jälkiruokana oli mansikkakiisseliä, mutta en kyllä pitäisi sitä kasviruokana.
Olen:
- nokkonen
- vuohenputki
- basilika
- lehtisalaatti
- kurkku
- paprika
- maissi
- herne
- kaali
- tomaatti
Noudatan sääntöä, jonka mukaan viikossa pitää syödä ainakin 30:a kasvistuotetta suolistobakteerien hyvinvoinnin vuoksi. Tässä kasviksiksi lasketaan myös viljat, yrtit ja perunat (yleensä peruna lasketaan tärkkelykseksi, ei vihannekseksi).
Mutta hyvä avaus, koska muistin nyt ottaa marjoja pakastimesta smoothieta varten huomisaamuksi, kiitos.
Söin hedelmäkarkkeja viittä eri väriä, lasketaanks se?