Oletko syönyt tänään viittä eri kasvista tai hedelmää?
Tai viittä eri väriä kasviksia, eikös sellainen ohje ole olemassa
Kommentit (96)
Olen. Punasipulia, tomaattia, kurkkua, paprikaa, oliivia ja jalapenoa. Ja jos lasketaan niin perunaa ja persiljaa.
joo: mansikka, vadelma, salaattisekoitus , sipuli, paprika, tomaatti
Olut, makkara, olut,makkara ja olut.
Kyllä! Banaani, jättiporkkana, kesäkurpitsa, kurkku ja munakoiso
Kaalia,riisiä,sipulia,puolukkaa,kurkkua.
Joo. Vihannessekoitusta ja herkkukurkkua.
En tänään, kaapit ammottaa tyhjyyttään, huomenna kauppapäivä . tänään vain porkkana, tomaatti ja sitruuna.
Todellakin olen! <3
Kurkkua, tomaattia, kaalia, porkkanaa, papuja, avokadoa, omenaa, mustikoita ja luumuja, joitain saatoin unohtaakin. Noita nyt ainakin.
Herneitä ja perunaa. Appelsiinimehua
Banaanin, ananasta, pinaattia, kurkkua, salaattia
Tomaatti, omena, banaani, jäävuorisalaatti ja siihen se sitten jääkin.
Minäkin: salaatti, tomaatti, kurkku, punasipuli, pensasmustikkaa ja vesimelonia.
Kirsikoita, porkkanaa, sipulia, ituja ja herkkusieniä. Nippa nappa tuli täyteen, koska tuohon ei varmaan lasketa tofua vaikka kasviperäinen onkin.
Olen syönyt enemmänkin: kurkkua, luumutomaattia, punaista paprikaa, porkkanaa, parsakaalia, varsiselleriä, persiljaa, mustikkaa, satsumaa, omenaa, banaania, sitruunaa.
Kaurapuuron kanssa mustaherukkaa, sitä ennen hörppäsin sitruunamehun, päivällä tomaatti, sipuli, valkosipuli, kesäkurpitsa, parsakaali ja myöhemmin banaani ja kohta otan banaanin taas.
Monta eri kasvisosaa on suklaassa? Sokeri, kaakao, palmuöjy. Se tekee jo kolme.
Lisäksi Oivariini, siinä on ainakin yksi osa ja kauraleipä.
Tehtävä suoritettu, eikä tarvitse stressata kuten monet näemmä tekee!
Paprikaa, kurkkua, salaattia, kevätsipulia, hapankaalia, smoothieta, jossa eri hedelmiä.
en