Poika kaatui viime viikonloppuna kännissä sähköpotkulaudalla
Oli kaatunut leuka edellä maahan ja tuli verta vuotaen kotiin. Käytin hänet päivystyksessä ja kännisen tuurilla mitään isompaa ei onneksi ollut. Sieltä tehtiin toki lasu kun poika on alaikäinen. Tänään sossusta soitettiin ja alle 5 min se mun kanssa jutteli ja hieman poikaa haastatteli. Sen jälkeen toivotti parempaa jatkoa. Ei mitään muuta? Stressasin koko viikon tähän asti, että kuinkahan iso juttu tästä tulee. Ei mitään? Parempi toki näin.
Kommentit (40)
Tyhmyys on vaaraksi koko kropalle.
Vuokralaudoissa on tietääkseni 18v ikäraja.
Vierailija kirjoitti:
Onko vanha poika? Teillä ei ilmeisesti aiempia yhteydenottoja?
Kuukauden päästä 17v. Ja ei ole. Ap
Vierailija kirjoitti:
Meillä on oma lauta. Ap
Oppiko se poika tapauksesta mitään?
minä vaan kysyn kirjoitti:
Oppiko se poika tapauksesta mitään?
Toivottavasti. Ainakin aamulla hänen päätään särki melko lailla. Sanoi itsekin että hän oli idiootti, kun lähti ajaa laudalla kännissä. Ap
Miksi sähkölaudat sallittiin täysin vapaasti vaikka jotkut saavat vakavia päävammoja (ei kypärää edes jossa leuka-nenäsuoja), nyt laudat ovat joka paikassa ja vielä pikkukuntiin ilmeisesti tulossa ellei ole jo? Ne voivat ahdistaa ihmisiä jos kaikkialla ulkona sähkölaitteita ulkona 24/7, luontoa ei enää näy ensisijassa, vaan vihreänä välkkyvät laudat ja liian kirkkaat katuvalot. Entä pyörien ja lautojen vauhti, osuuko jalankulkijoihin?
Nyt sitten tämmöinen tarina.
Mitäköhän keksit seuraavaksi?
Huomenna uudestaan. Muista ostaa huikat sille
Tilasin pizzaa kotiin.
Kyllä oli hyvää.
En usko sanaakaan tästä sepustuksesta.
Näin ne resurssit menee hukkaan. Minusta tehtiin aikoinaan lasu kun olin pössytellyt.
Olin seitsemäntoista vanha. Siitä seurasikin hirveä hulabaloo ja syrjäännyin kymmeneksi vuodeksi yhteiskunnan elätiksi.
Sinällään olisi vain nuhdellut minua ja antanut käydä koulut loppuun.
Mutta kymmenen vuoden tekemättömyys seurasi sellaisesta rikkeestä ysärillä. Eipä se minua haitannut, mutta kyllähän tuollainen tulee yhteiskunnalle käsittämättömän kalliiksi.
Aika jännä. Mun poika joi puolitoista siideriä ja jouduttiin käymään lasussa. Ne kävi meillä ja vielä loppupalaveri heillä.
Näköjään kaupunki vaikuttaa asiaan. Ei ollut edes kännissä.
Yritettiinkö selvittää mistä lapsi oli saanut alkoholia? Useinhan alkoholia ja tupakkaa lapsille myyvät rikolliset kauppaavat myös huumeita.
Vierailija kirjoitti:
Yritettiinkö selvittää mistä lapsi oli saanut alkoholia? Useinhan alkoholia ja tupakkaa lapsille myyvät rikolliset kauppaavat myös huumeita.
Kerrohan faktaa miten usein. Itse teininä pyysin aina jonkun ohikulkijan ostamaan juomat, samoin teki kaverit. Nuoret aikuiset varsinkin osti kun antoi vähän hakuja.
Vierailija kirjoitti:
Aika jännä. Mun poika joi puolitoista siideriä ja jouduttiin käymään lasussa. Ne kävi meillä ja vielä loppupalaveri heillä.
Näköjään kaupunki vaikuttaa asiaan. Ei ollut edes kännissä.
Kuulostaa älyttömältä resurssien haaskaukselta. Joku järki pitäisi olla ettei turhia kokouksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on oma lauta. Ap
Just.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrohan faktaa miten usein. Itse teininä pyysin aina jonkun ohikulkijan ostamaan juomat, samoin teki kaverit. Nuoret aikuiset varsinkin osti kun antoi vähän hakuja.
Tarkoitatko että jos lapsille alkoholia välittävä rikollinen ei välitä ohessa huumeita, se oikeuttaa lapsille alkoholihuumeen välittämisen ilman rangaistusta? Kannattaa muistaa, että alkoholi on kaikkein tuhoisin aine lasten kehittyville aivoille. Mikään muu maailman huume tai päihde ei tuhoa aivoja yhtä pahasti kuin alkoholi solumyrkkynä tekee.
Päivittäinen muistutus: Suomi on terroristi maa.
Onko vanha poika? Teillä ei ilmeisesti aiempia yhteydenottoja?