Lennot Aasiaan ihan järjettömissä hinnoissa
Ennen pandemiaa kävin useasti Thaimaassa, Indonesiassa jne, ja lennot sai jopa alle 600, ja viimetinkaan varatut lennotkin noin tonnilla. Nyt kun hain Skyscannerilla, Momondolla ja suoraan lentoyhtiöiden sivuilta useampaan eri kohteeseen lentoja kesä-heinäkuulle, niin onpa ihanan kallista! Halvimmillaan siellä tonnin nurkilla, mutta keskimäärin 1200-1500 näyttää olevan. Täytynee unohtaa Aasian reissut toistaiseksi 😔
Kommentit (52)
Halvat huoratt ja viina eikä tuu kylmä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lentäminen saastuttaa, pitäisi kieltää kokonaan huvilentäminen.
Jos kävisit töissä niin voisit matkustaa.
Ei tarvitse käydä kun tilillä on varaa yllin kyllin.
En vain halua saastuttaa maapalloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tämmöinen postaus ja kommentit voi saada alapeukkua näin ahkerasti? Ihan kuin kukaan muu ei tuskailisi lentämisen kallistumista tällä hetkellä. Moneen maahan ei ole ollut mitään asiaa pariin vuoteen ilman pcr-testejä ja kaikenmaailman paperisotaa, ja nyt kun matkustaminen viimein vapautuu, niin se on kolme kertaa kalliimpaa kuin ennen pandemiaa ja sotaa. Kyllähän se v-tuttaa.
Ap.
Ollaan Kreikkaan menossa ja hinta sama kuin ennen koronaa.
Niin. Paitsi Kreikassa........
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tämmöinen postaus ja kommentit voi saada alapeukkua näin ahkerasti? Ihan kuin kukaan muu ei tuskailisi lentämisen kallistumista tällä hetkellä. Moneen maahan ei ole ollut mitään asiaa pariin vuoteen ilman pcr-testejä ja kaikenmaailman paperisotaa, ja nyt kun matkustaminen viimein vapautuu, niin se on kolme kertaa kalliimpaa kuin ennen pandemiaa ja sotaa. Kyllähän se v-tuttaa.
Ap.
Kreikkaa mietin itsekin, koska sielläkin on kesällä takuuvarmasti kuumaa ja kauniit maisemat, hyvä ruoka jne. Mutta kyrsii ajatuskin maksaa joku 7 egeä päivä pelkästä ilmastoinnista hotellissa. Kun kumminkin useamman viikon olen reissussa kun lähden, niin siihen pelkkään ilmastointiin kuluvalla summalla maksaisi parin kuukauden sähkölaskut kotona, ja huom. omakotitalon sähkölaskut Aasiassa ei rahaa saa kulumaan millään ja siksikin siellä on ollut kiva matkustella.
Ap.
Noh kesä on kohta täällä ja Etelä-Euroopassakin lämmintä, lähde sinne sitten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensinnäkin olen nainen, joten voitte unohtaa nuo seksiin ja ryyppäämiseen viittaavat kommentit 😂 Olen tykännyt käydä tuollapäin, koska palvelut, ruoka ja kaikki on tosi halpaa, ja sää on aina kohdallaan. Pienet sateetkaan ei haittaa trooppisessa ilmastossa. Ihmiset ja kulttuuri aina yhtä mielenkiintoisia ja mukavia.
Ap.
Älä välitä katkerat juntit vaan huutaa. Syksyllä täytyy myös katsoa matkaa lämpimään.
mies54v
Mitä äijä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensinnäkin olen nainen, joten voitte unohtaa nuo seksiin ja ryyppäämiseen viittaavat kommentit 😂 Olen tykännyt käydä tuollapäin, koska palvelut, ruoka ja kaikki on tosi halpaa, ja sää on aina kohdallaan. Pienet sateetkaan ei haittaa trooppisessa ilmastossa. Ihmiset ja kulttuuri aina yhtä mielenkiintoisia ja mukavia.
Ap.
Älä välitä katkerat juntit vaan huutaa. Syksyllä täytyy myös katsoa matkaa lämpimään.
mies54v
Mitä äijä?
Kuin myös.. syksyllä tai alkutalvesta matkalle..tarkotus olla kauemmin kuin 2viikkoa. Kerrankin mahdollista..ei kukaan urputa, ettei voi pitää kauemmin lomaa😃
Mies54v
Vierailija kirjoitti:
Ikävä tulee niitä 5-10 euron hierontoja, manikyyrejä ja muita ihania hoitoja, kun maksat Suomen hintoja jossain Kreikassa tai Italiassa. Mulla on yleensä mennyt 4-5 viikon reissulla jotain 1500 egeä Aasiassa. Sama summa on kulunut parissa viikossa Etelä-Euroopassa. Siksikin kauemmaksi on ollut järkevämpää lähteä, mutta se siitä säästöstä jos pelkkä menopaluu maksaa kolme kertaa enemmän kuin ennen.
Ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävä tulee niitä 5-10 euron hierontoja, manikyyrejä ja muita ihania hoitoja, kun maksat Suomen hintoja jossain Kreikassa tai Italiassa. Mulla on yleensä mennyt 4-5 viikon reissulla jotain 1500 egeä Aasiassa. Sama summa on kulunut parissa viikossa Etelä-Euroopassa. Siksikin kauemmaksi on ollut järkevämpää lähteä, mutta se siitä säästöstä jos pelkkä menopaluu maksaa kolme kertaa enemmän kuin ennen.
Ap.
Voi voi. Se on inflaatio iskenyt sinnekin. Nuo ajat ovat ohi - lopullisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap.
On kyllä oikeesti halpa paikka, vaikka välimeren maihin verrattuna. Matkat maksaa enemmän, mutta pitemmällä lomalla säästät tuon takaisin halvempien hintojen takia.
mies54v
Onhan sinne päässyt alle viiteensataan.
Huomasin myös hintojen pompsahduksen. Harmittaa vietävästi.
Ööh, lennot ovat juuri nyt kalliita. Ihan minne tahansa.
Jos tämä yllätti, niin on taitanut viettää aikamoista koronaeristystä ja eristänyt aivonsakin.
Kaikki maksaa enemmän kuin ennen. Ei vain lennot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap.
Kreikkaa mietin itsekin, koska sielläkin on kesällä takuuvarmasti kuumaa ja kauniit maisemat, hyvä ruoka jne. Mutta kyrsii ajatuskin maksaa joku 7 egeä päivä pelkästä ilmastoinnista hotellissa. Kun kumminkin useamman viikon olen reissussa kun lähden, niin siihen pelkkään ilmastointiin kuluvalla summalla maksaisi parin kuukauden sähkölaskut kotona, ja huom. omakotitalon sähkölaskut Aasiassa ei rahaa saa kulumaan millään ja siksikin siellä on ollut kiva matkustella.
Ap.
Jos ottaa kunnollisen hotellin, niin siihen kuuluu ilmastointi.
Akateemiselle asiantuntijalle normaali hinta kun huomioi taustat, duunari ei tätä tietenkään tajua.
Juu suosittelen samaa. Lautalla Tallinnaan/Tukholmaan ja bussilla/junalla Eurooppaan on parempi vaihtoehto kuin lentäminen
Vierailija kirjoitti:
Akateemiselle asiantuntijalle normaali hinta kun huomioi taustat, duunari ei tätä tietenkään tajua.
Sataa suoraan nenään, joa noin nokka pystyssä kuljet.
En tutki Aasian lento hintoja,en Euroopankaan.Koska minulla ei rahaa matkustaa. Joten ihan sama onko hinnat pilvissä?Sama koskee Autoilu ja pensa,tai naftali hinnat.Ei autoa,ei mopoa.Miksi vaivaisin niillä asioilla päätäni,mitkä milään lailla ei kosketa minua. Moniko tällä on Aasian matkalla,olisi kiva tietää?
Tietenkin on ap, koska esimerkikisi lennoissa ei enää saa käyttää Venäjän ilmatilaa ollenkaan.
Lennetään siis eri reittejä kuin aikaisemmin.
Myös lentopolttoaineiden hinnat ovat tapissa.
Kuka hullu luulee, ettei tuollainen muka näkyisi lentomatkojen hinnoissa.
Tietenkin näkyy.
Kyllä on taas vajaata sakkia linjoilla, ei mitään käsitystä mistään, ei edes taloudne perusasioista.