Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lennot Aasiaan ihan järjettömissä hinnoissa

Vierailija
19.05.2022 |

Ennen pandemiaa kävin useasti Thaimaassa, Indonesiassa jne, ja lennot sai jopa alle 600, ja viimetinkaan varatut lennotkin noin tonnilla. Nyt kun hain Skyscannerilla, Momondolla ja suoraan lentoyhtiöiden sivuilta useampaan eri kohteeseen lentoja kesä-heinäkuulle, niin onpa ihanan kallista! Halvimmillaan siellä tonnin nurkilla, mutta keskimäärin 1200-1500 näyttää olevan. Täytynee unohtaa Aasian reissut toistaiseksi 😔

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kyynel, käsitöiksi menee :)

Vierailija
2/52 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan. Olemme jumissa täällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit mennä Tampereen kisatorilla nauttimaan muovituopista 0,3 litraa olutta 9 euron edulliseen hintaan. Siinä sitä lomatunnelmaa!

Vierailija
4/52 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finskin reitti on ainakin pidentynyt, näkyyhän se hinnassakin sitten.

Vierailija
5/52 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi että kun on niin säälittävää kun köyhä ullisee!! Täällä ollaan aasiassa.

Vierailija
6/52 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin olen nainen, joten voitte unohtaa nuo seksiin ja ryyppäämiseen viittaavat kommentit 😂 Olen tykännyt käydä tuollapäin, koska palvelut, ruoka ja kaikki on tosi halpaa, ja sää on aina kohdallaan. Pienet sateetkaan ei haittaa trooppisessa ilmastossa. Ihmiset ja kulttuuri aina yhtä mielenkiintoisia ja mukavia.

Ap.

Vierailija
7/52 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se maksaa kerosiinia, kun rysssät kierretään.

Vierailija
8/52 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensinnäkin olen nainen, joten voitte unohtaa nuo seksiin ja ryyppäämiseen viittaavat kommentit 😂 Olen tykännyt käydä tuollapäin, koska palvelut, ruoka ja kaikki on tosi halpaa, ja sää on aina kohdallaan. Pienet sateetkaan ei haittaa trooppisessa ilmastossa. Ihmiset ja kulttuuri aina yhtä mielenkiintoisia ja mukavia.

Ap.

Matkaile lähimetsässä, jos on edes varaa siihen.

Vierailija
9/52 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap.

Älä välitä katkerat juntit vaan huutaa. Syksyllä täytyy myös katsoa matkaa lämpimään.

mies54v

Vierailija
10/52 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä olen lentänyt Emiratesilla tai Qatarilla, ja lennot olleet kohtuuhintaisia, mutta eipä näytä enää olevan.

Ap.

Vierailija
11/52 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap.

Älä välitä katkerat juntit vaan huutaa. Syksyllä täytyy myös katsoa matkaa lämpimään.

mies54v

Meinaatko ladyboyta mennä kakkoseen painaan? PervoSetä olet!

Vierailija
12/52 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap.

mies54v

Niin. Tai kuka panee ja ketä....

Vierailija
13/52 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tämmöinen postaus ja kommentit voi saada alapeukkua näin ahkerasti? Ihan kuin kukaan muu ei tuskailisi lentämisen kallistumista tällä hetkellä. Moneen maahan ei ole ollut mitään asiaa pariin vuoteen ilman pcr-testejä ja kaikenmaailman paperisotaa, ja nyt kun matkustaminen viimein vapautuu, niin se on kolme kertaa kalliimpaa kuin ennen pandemiaa ja sotaa. Kyllähän se v-tuttaa.

Ap.

Vierailija
14/52 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap.

mies54v

Sulla se pyörii ladyboyt mielessä. Rohkeasti kaapista vaan ulos. Nykyaikana ihan sallittua.

Eiköhän sieltä joku lomaromanssikin iske kohdilleen, kun pääsee pitkästä aikaa vapaana matkustelemaan.

mies54v

Vierailija
15/52 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein hyvä että liput kalliita. Jätetään suosiolla jonninjoutava matkustelu ja hiilijalanjälki jää pienemmäksi.

Vierailija
16/52 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentäminen saastuttaa, pitäisi kieltää kokonaan huvilentäminen.

Vierailija
17/52 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikein hyvä että liput kalliita. Jätetään suosiolla jonninjoutava matkustelu ja hiilijalanjälki jää pienemmäksi.

Näin on! Matkailua kotimaassa polkupyörällä tai kävellen.

Vierailija
18/52 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lentäminen saastuttaa, pitäisi kieltää kokonaan huvilentäminen.

Jos kävisit töissä niin voisit matkustaa.

Vierailija
19/52 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäköhä helvettiä valkoisen ihmisen pitää tunkea sinne aasialaisten sekaan kun niitä on jo ziljoona. Pysytään täällä Suomessa, maailman parhaassa maassa. Ei ole valkoisen ihmisen paikka tropiikissa.

Vierailija
20/52 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä huutelee joku kotimaanmatkailija kateellisena. Joillekin ei kuule Savonlinnat ja Särkänniemet riitä. Matkailu avartaa, suosittelen kokeilemaan.