Mikä elokuva on ollut suurin pettymyksesi?
Mihin elokuvaan ollut suuret odotukset mutta osoittautuikin ihan surkeaksi? Eli ei mitään ponterosia miltä ei odotakaan juuri mitään
Kommentit (1258)
Se 2014 vuoden Gozilla, ei huonoin leffa mutta odotukset oli kovemmat kun jo vuoden 1998 Roland Emmerichin ohjaama oli aika hyvä, ei huippuhyvä mutta odotin vähintään vastaavaa, en tiedä miksi?
The shape of water. Vuoden elokuvan oscar nosti odotukset, ja paljastuikin sitten wokejen märäksi päiväuneksi. Naiivi, saarnaava ja ennalta arvattava.
Vierailija kirjoitti:
Tuntematon sotilas, uusin
Jaa, kävin katsomassa sen 2 kertaa leffassa!
Mä oon jo maininnut tähän ketjuun jo pahimman pettymykseni (The Lighthouse), mutta jos saa sanoa tämän vuoden elokuvan johon kunnolla petyin, niin se on Scream 5.
Ei oikein toiminut millään tasolla tuo leffa.
Eikä tuonut mitään uuttakaan vaan samaa rataa miten aikaisemmatkin meni ja tosi tylsä toteutus.
kaikki renny harlinin elokuvat
Korppi sylissä. 70-luvun hypetetty klassikko, jossa on se "kaikkien rakastama" biisi Porque te vas?. Noh, yritin sitten katsoa tässä jokunen vuosi sitten kun se tuli telkkarista, enkä to-del-la-kaan jaksanut, huoh. Tylsä. Onko kukaan tykännyt siitä??
Grace Kellyn elämäkertaelokuva. Siinä oli kamalasti Ranskan ja Monacon välistä politiikkaa. Jäi kesken.
Vierailija kirjoitti:
Korppi sylissä. 70-luvun hypetetty klassikko, jossa on se "kaikkien rakastama" biisi Porque te vas?. Noh, yritin sitten katsoa tässä jokunen vuosi sitten kun se tuli telkkarista, enkä to-del-la-kaan jaksanut, huoh. Tylsä. Onko kukaan tykännyt siitä??
Oi, ihanimpia elokuvia mitä olen koskaan nähnyt. Hitto kun en tiennyt, että tulee telkkarista.
Bim-mustakorva. Jäi ihan kauheat traumat. Olin ehkä 10v
Halloween 3 siinä ei ollutkaan sitä naamaripuukottajaa
Vierailija kirjoitti:
Viimeissin elokuvateatterissa katsomani elokuva Everything Everywhere All at Once oli täyttää paskaa. Piti olla multiversumitykitystä (no oli, mutta sellaista kahden markan hommaa), piti olla räkä poskella naurattava (hymähdin pari kertaa - ja minä sentään tykkään komedioista), piti olla kung fu -toimintaa (oli, mutta jotenkin mitääsanomattomasti toteutettua: ei tarpeeksi realistista tai tarpeeksi överiä, vaan siltä ja väliltä).
Mä oon kuullut paljon kehuja tuosta leffasta ja itse olen menossa katsomaan tuota ensiviikolla, kun lippu on jo ostettu. Elokuvateatteri on vielä nimennyt sen laatuelokuvaksi.
Nyt en tiedä mitä ajatella tuosta elokuvasta.
Odotukseni ainaskin on, että tulisin tykkäämään tuosta elokuvasta, että toivottavasti meillä on päinvastaiset maut.
Vierailija kirjoitti:
Aikanaan Blair Witch Project oli leffa, jota sanottiin hirveän pelottavaksi. Katsoin sen ja voi luoja, miten typerä ja kaikkea muuta kuin pelottava elokuva! Millään en meinannut jaksaa katsoa loppuun, ja se heiluva kamera aiheutti vain päänsärkyä ja levottomuutta.
Full Monty - Housut pois piti olla hauskinta brittikomediaa aikoihin. Ei ollut, oli tylsä.
Indiana Jones ja kristallikallon valtakunta oli menettänyt kaiken Indiana-leffojen tunnelman. Harrison Ford oli vanhentunut liikaa ollakseen enää uskottava Indy. Kaiken lisäksi se himputin kallo näytti halvalta muoviroinalta.
Onko tää Blair Witch Project joku sellainen teinikauhupätkä, jossa nuoriso juoksee metsässä rääkyen ja kiljuen? Näin olen ymmärtänyt ja suosiolla jättänyt välistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
50 shades of gray.
Dakotan tissit olivat ehkä lipun arvoisia, mutta muuten roskaa.
Etkö tiennyt tosiaan etukäteen, että kyseessä on "hömppää" rakkaudennälkäisille ihmisille?
Seksinnälkäisille*
Vierailija kirjoitti:
Fantastic Beasts, Crimes of Grindelwald
Tapahtuko siinä edes mitään?
Tuntui niin tyhjänpäiväiseltä leffalta, vaikka Potter maailmasta pidänkin.
David Lynchin Dyyni. Muut Lynchin elokuvat ovat niin hyviä, mutta sitten tämä oli todella tylsä.
Vierailija kirjoitti:
Tuntematon sotilas, uusin
Kaikki alkuperäistä lukuunottamatta karmeita!
Papillon. Kirja oli vaan niin paljon parempi.
Jos olisi alkuperäisessä julkaisuaikataulussa, se saattaisi jo olla TV:ssä, ainakin suoratoistossa.