Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä elokuva on ollut suurin pettymyksesi?

Vierailija
19.05.2022 |

Mihin elokuvaan ollut suuret odotukset mutta osoittautuikin ihan surkeaksi? Eli ei mitään ponterosia miltä ei odotakaan juuri mitään

Kommentit (1231)

Vierailija
121/1231 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

manaaja 2 - luopio, me haluttais lsää rahhaa- jatko-osa. kolmonen oliski sitte dynamiitti mutta eip löydy mistään. ja 1 ja 3 perustuu blattyn kirjoihin kun 2 vain ahneuteen.

Vierailija
122/1231 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon sellainen tyyppi, joka tykkää supersankari elokuvista ja niistä itselleni suurimman pettymyksen toi Captain America: Civil war. Mua alkoi ärsyttää niin pahasti, kun siitä tuli poliittinen elokuva.

End game ei myöskään toiminut itselleni, vaikka tosi näyttävä leffa oli. Mua ärsytti, kun siinä hypittiin ajassa ja jotkut hahmot vaikuttivat niin aneemisilta. End game leffassa oli liian paljon kaikkea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/1231 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tuli 2 viikkoa sitten TV:stä The Blues Brothers. Surkea.

Vierailija
124/1231 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fantastic Beasts, Crimes of Grindelwald 

Vierailija
125/1231 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uusin matrix ja Bond. Molemmat kompastelivat kliseiden ja ennalta-arvattujen tapahtumien keskellä.

Thor 2 oli myös ihan uskomatonta kuraa, onneksi seuraaja oli kelvollinen...

Thoria en ole nähnyt, mutta matrixista ja bondista samaa mieltä.

Bohemian Rhapsody oli aivan kelvoton.

Vierailija
126/1231 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Supersankarileffoissa alkaa ärsyttää nää hahmot jotka on startattu uudelleen jo useammankin kerran ja aina pitää vaan aloittaa alusta uudella näyttelijällä. Esim. bätmäneitä taitaa olla jotain 6 viime vuosikymmeniltä, spidermanejakin ainakin 3, teräsmiehiä muutama jos sarjat lasketaan mukaan jne. 

Vierailija
127/1231 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

The Irishman (2019). Hyvät näyttelijät ja ohjaaja. Eivät luoneet muuta kuin ylipitkän pettymyksen. Päikkärit ovat taatut, kun katsot tätä elokuvaa.

Makuja on tosiaan monia, ja hyvä niin.

Itse katsoin kotona Netflixistä, ja reilun kolmen tunnin keston aikana hain vain lasin vettä.

Huikean hyvä elokuva. Mahtava tarinan kaari, ja supernäyttelijät.

Vierailija
128/1231 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Timo Koivusalo: Sibelius

Vierailija
129/1231 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Memento - oli muka kehuttu ja nerokas leffa mutta kun se niinsanottu yllätys sitten lopulta selvisi niin vaikutelma oli lähinnä plääh eikä mitään tarvetta katsoa sitä ikinä uusiksi. 

Vierailija
130/1231 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki leffat jossa valkoihoisen miehen rooli korvataan naisella tai jollain vähemmistön edustajalla. Kunnon kaksoismoralismia että valkoisen miehen rooli voidaan korvata kaikilla muilla mutta mitään roolia ei voi korvata valkoisella miehellä

Vierailija
131/1231 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Citizen Kane, mutta se johtunee siitä, että olen for real ihan täysi juntti.

Citizen Kanen muoto on etäännyttävä. Ei varsinaisesti imaise mukaansa ja ala jännittää, että mitä sille hepulle seuraavaksi tapahtuu. Ainoa valopilkku on Rosebudin arvoitus.

Vierailija
132/1231 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Casablanca

Aivan täydellinen. Mutta jos erehtyy alussa tuijottamaan enemmän sipsipussia kuin kertojan tarinaa, missaa puolet koko leffan infosta, missä, miksi, koska ja kuka.

Vierailija
133/1231 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki leffat jossa valkoihoisen miehen rooli korvataan naisella tai jollain vähemmistön edustajalla. Kunnon kaksoismoralismia että valkoisen miehen rooli voidaan korvata kaikilla muilla mutta mitään roolia ei voi korvata valkoisella miehellä

Kerro pahimmat tällaiset?

Vierailija
134/1231 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maalta kirjoitti:

Tunnit, piti olla hyvä leffa ja suosittu, mutta meillä meni yli idea kokonaan, kopetettiin ennen puoliväliä katsominen.

Jännä. Minä pidin hurjan paljon, vaikkei vastannutkaan odotuksia (oli erilainen kuin odotin). Naispääosat (Nicole Kidman, Julianne Moore ja Meryl Streep) tekivät kaikki yhdet uransa parhaista roolisuorituksista tuossa elokuvassa, samoin Ed Harris. Yksi lempielokuvistani, ja olen katsonut sen monta kertaa.

Ed Harris on itkettävän ihana tuossa... :)

Vierailija
135/1231 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leon, koin inhottavana sen asetelman, jossa oli alaikäinen tyttö ja aikuinen mies.

Amelie, ärsyttävä nainen tunki nokkansa jatkuvasti toisten asioihin ja inhoan puutarhatonttuja.

Vierailija
136/1231 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kotimaiset elokuvat,.

Vierailija
137/1231 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leon, koin inhottavana sen asetelman, jossa oli alaikäinen tyttö ja aikuinen mies.

Amelie, ärsyttävä nainen tunki nokkansa jatkuvasti toisten asioihin ja inhoan puutarhatonttuja.

Leonissa 11-vuotiasta Natalie Portmania seksualisoitiin aika rankasti. Ei ole kyllä ihme, kun miettii ohjaajaa. Ilmeisesti onnistuivat kuitenkin tekemään näyttelemisestä hänelle mukavan kokemuksen, ja muistaakseni oli hänen vanhemmat aika vahvasti mukana. Silti... Näkeehän sen tuota elokuvaa katsoessa, että mikä oli ohjaajalla mielessä.

Vierailija
138/1231 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pekka ja Pätkä neek****nä

Vierailija
139/1231 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeissin elokuvateatterissa katsomani elokuva Everything Everywhere All at Once oli täyttää paskaa. Piti olla multiversumitykitystä (no oli, mutta sellaista kahden markan hommaa), piti olla räkä poskella naurattava (hymähdin pari kertaa - ja minä sentään tykkään komedioista), piti olla kung fu -toimintaa (oli, mutta jotenkin mitääsanomattomasti toteutettua: ei tarpeeksi realistista tai tarpeeksi överiä, vaan siltä ja väliltä).

Vierailija
140/1231 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Linnunradan käsikirja liftareille. Kirjana ratkiriemukas, elokuvana paskaa.

Stephen kingin kirjat mainioita, elokuvina paskaa.

En odota toimintaleffoilta mitään niin en pety ne on yleensä paskaa.

Itse tykkäsin kahdesta Kingin tv-sarjasta: Kuvun alla ja 22.11.63. Jälkimmäinen noudatti aika tarkasti kirjaa, poikkeuksena ehkä se, ettei aikamatkoja tehty kuin yksi varmaan juuri siksi, ettei sarjasta olisi tullut liian pitkä. Kuvun alla sarja ei taas ollut niin väkivaltainen kuin kirja.