Kommentit (19410)
Vierailija kirjoitti:
Ohis mutta minä en oikein ymmärrä miten Cha Cha Cha voi samalla olla pudonnut Spotifyn listoilla ja jatkaa edelleen viraalilistan ykkösenä jo toista viikkoa. Miten tämä oikein toimii?
Viraalilistasta vielä sanotaan Spotifyn sivuilla, että se ottaa huomioon vain konkreettiset lukemat, miten paljon kuuntelumäärät kasvavat. Tuon perusteella siis Cha Cha Chan kuuntelijakunta kasvaisi koko ajan.
Ehkä on maita, joissa on vähemmän kuuntelijoita ja se on jotenkin algoritminä suhteutettu. Listan kärkeen pääsee San Marinossa siis vaikka miljoonalla kuuntelulla, kun taas listakärkeen USA:ssa pitää olla 50 miljoonaa.
Globaalilla listalla sitten täytyy olla vaikkapa 200 miljoonaa.
Tämä on pelkkä arvaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumpi kiinnostaa teitä enemmän Käärijän menestys vai käärijän ja bojanin romanssi?
Onko niillä oikeasti romanssi? Käärijällähän on se kaunotar-tyttöystäväkin?
Voisiko se Seiska alkaa käyttää naisista jotakin muuta ilmaisua kuin kaunotar tai kohukaunotar.
Mä en taas ymmärrä, miksi lehden nimi on tylsästi vain Seiska tai Seitsemän päivää.
KOHU-SEISKA myisi huomattavasti paremmin.
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijä vois mennä lämppäämään Loreenia :) voi vetää cha cha kerran ennen kuin artisti jolla monta hyvää biisiä alkaa esiintymään :D
Eiköhän ole parempi ettei ton teennäisen harpun kans enää esiinny samoissa ympyröissä. Ja toivottavasti ei lähde mukaan ens vuoden Abba-visioniin jos kutsutaan.
Netissä kiertää adressi jossa halutaan juryt pois viisuista: https://www.change.org/p/remove-the-eurovision-jury
Ensi vuoden Abbavision voi olla aika lailla toisenlainen jos tuo vaade menee läpi.
Mielestäni juryt ovat ne jotka suosivat naapureitaan ja hyvä veli peliä. Ihan tarpeetomia
Juryt ova viisuissa laadun tae. Ettei mitkää pellehyppyesitykset voita. Ne ovat vain hauskoja, mutta niin yksitasoisia ettei sellainen voi olla Euroviisuvoittaja.
Esim. Käärijän ääniala, sitä ei ollut. tarvittiin taustoihin monta tilkitsijää paikkaamaan puutteet äänessä. Sitä ei jury hyvällä katso.
Voittajassa pitää olla muutakin, Loreenissa ja esityksessä oli.
Miksi pitää olla? Yleisöllehän sitä kisaa tehdään.
Ei täysin pidä paikkaansa.
Tuon esittämäsi kysymyksen voisi esittää EBUlle. Mikä on Euroviisujen perimmäinen tavoite ja tarkoitus? Mitä musiikilta vaaditaan? Onko olemassa jokin agenda tai sääntökirjanen joka on laadittu Euroviisujen alkuajoista (yli 60 vuotta) sitten ja jota juryt yhä noudattaa. Poikkeuksena ne vuodet, jolloin jurya ei ollut. Kiinnostaisi tietää tämä!
Euroviisut on arvostettu tapahtuma jolla on vuosikymmenten perinne.
Jos vitsi- tai yksinkertaiset biisit voittaa yleisön huutoäänestyksellä (puhelinäänestys) kisa arvostus laskee varamasti jollekin Tähdet tähdet -formaatin tasolle jossa haetaan vain parasta yleisön viihdyttäjää.
Euroviisujen voittaja on paras musikaalisesti, taidollisesti, äänellisesti sekä esityksellisesti ja siitä pitää jury huolen.
No sitten jury voisi esiintyä omilla nimillä ja naamoillaan sekä sanallistaa kritiikkinsä, kuten kaikissa muissa laulukilpailuissa tehdään. Tai oikeastaan, ihan kaikissa muissa kilpailuissa. Jos Euroviisut on vain vähän isomman kaliiberin Idols tai X Factor, niin käyttäytyköön sen mukaisesti.
Tv-kisailu, jossa järjestäjät imevät katsojien rahat mutta kasvoton "joku" päättää voittajan, ei ole tältä vuosituhannelta.
Onhan Euroviisujen arvovaltainen jury vähän eri asia kuin Simon Cornwell.
Arvovaltaisella juryllä on ennalta määrätyt tiukat kriteerit, joiden perusteella esityksiä ja biisejä arvioidaan. Niiden ei tarvitse perustella ulkopuolisille mitään, arvoida vain kylmän viileesti täyttyykö kriteerit.
Esimerkiksi Idolsissa "tuomareiden" on mahdollista käyttää enemmä musta tuntuu -kriteeriä.
Ihmisellä, joka ei osaa kirjoittaa edes Simon Cowbelliä oikein ei pitäisi olla mitään oikeutta kirjoittaa sanaakaan ketjuun!
Simon Cowbell??? 🤣
Ei hitto, mä kuolen nauruun!!😆
Menehän nyt sinäkin siitä vähän tarkistamaan oikeata kirjoitusasua! Voi luoja...🙄Hehh heee, kauan siinä meni ennenkuin kukaan huomasi tässä "asijan tuntioiden ketjussa" olin jo melkein luopunut toivosta ;DDD Ole hyvä vaan, nauruista ;DDD
Vielä nolompaa on selitellä omaa tietämättömyyttään ja mokaansa...🙈😆
Tahattoman kirjoitusvirheen "korjaaminen" Cornwellistä tahalliseksi Cowbelliksi oli kyllä ihan tarkoituksellista, samoin asiasta mielensäpahoittajan besserwisserin, jonka oma korjaus on väärin, esittäminen.
Nolo selittäjä? Minäkö? Ei sovi profiiliin ;DDDD Loreen-trolli, sen sijaan...
Vihdoin ja viimein löytyi Cha cha cha:sta parempi versio kuin alkuperäinen:
Talenttikisoista puheenollen.
Jos Loreen ja Käärijä olisivat siellä, niin Simon Cowellin silmät kiiltäisivät ja paidasta avautuisi taas uusi ylänappi Loreenin kohdalla ja kultainen buzzer finaaliin ja Käärijä olisi bad karaoke.
Alisha Dixon ja Heidi Klum laittaisivat Käärijän Simonin selittelyistä ja X:stä huolimatta jatkoon, koska fun. Ja sitten Käärijä voittaisi yleisöäänillä.
Kyllä se on niin että Loreen varasti Rammsteinin kappaleen nimen ja samasta biisistä Käärijä varasti kitara riffin.
Tsoukki tuo mitä kirjoitin, mutta aikamoinen sattuma, että molemmat voidaan rinnastaa samaan biisiin.
Se me tiedetään ainakin käärijästä että aina bileet ja jatkot mielessä ja pöydät täynnä juomia ja viisi muijaa samaan aikaan kierrossa. On tosi lapsellinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumpi kiinnostaa teitä enemmän Käärijän menestys vai käärijän ja bojanin romanssi?
Käärijän ja Bojanin "romanssi" on pelkkää tylsää elämää viettävien tätien satua, mutta Käärijän menestys on täyttä totta, joten helppo vastata, että Käärijän menestys tietenkin.
Käärijähän käsittääkseni on hetero, Bojanista ei aavistustaan. Mutta tietääkö kukaan, että onko Käärijällä tällä hetkellä tyttöystävää, kun usein kuulee, että olisi sinkku, mutta jossain on ollut, että sillä olisi tyttöystävä nytkin?
https://gekkonen.net/kaarija-matkusti-hyvin-ansaitulle-lomalle-etelaan-… Tästäpä kuvasta löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijä kiinnostaa myös viisumaailman ulkopuolella. Eliteprospects-nettisaitti, yli miljoonan viikkokävijän jääkiekkotilastoihin pohjaava maailmanlaajuinen palvelu listaa päivittäin trendaavimpia pelaajia ja Suomen Jere Pöyhönen on tällä hetkellä kakkosena :)
Nyt Jere ykkösenä Eliteprospecteissa. :) Heittävät itsekin läppää siitä, että Käärijä vihdoin ykkössijalla. Mua kyllä naurattaa toi Käärijä-kuva bolerossaan Jeren profiilissa, kun muilla jotain asiallisia lätkäjätkä kuvia.
https://twitter.com/eliteprospects/status/1660901128907759616?t=iw2Dnwm…
😂 Tämä oli hauska!
Vierailija kirjoitti:
Se me tiedetään ainakin käärijästä että aina bileet ja jatkot mielessä ja pöydät täynnä juomia ja viisi muijaa samaan aikaan kierrossa. On tosi lapsellinen
Kuuntele tarkemmin Roope Salmisen podcastista, mitä se 5 muijaa kierrossa lopulta sitten tarkoittikaan....
Vierailija kirjoitti:
Alanuolittaja ei näköjään ymmärrä ironiaa.
Ei ainakaan Blind Channel-ketjussa ;DDDD
https://www.vauva.fi/keskustelu/4176950/blind-channel-appreciation-offi…
Kovasti olen odotellut Loreen ihasteluketju OFFICIALia.
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alanuolittaja ei näköjään ymmärrä ironiaa.
Kovasti olen odotellut Loreen ihasteluketju OFFICIALia.
Sitä saat odottaa ja pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Ai, mä olen jotenkin ymmärtänyt, että on gay. Mutta samapa tuo mikä.
Käärijä sanoi keikalla että "mä oon tällanen pieni, lyhyt kaveri" awws. Ei hän nyt niin pienikään minusta ole😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nope. Seukkaa naisen kanssa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä? Koska käyttää kynsilakkaa?
Vierailija kirjoitti:
Käärijä sanoi keikalla että "mä oon tällanen pieni, lyhyt kaveri" awws. Ei hän nyt niin pienikään minusta ole😄
Käärijä joutunut nyt, VIIMEINKIN päivittämään nuo EliteProspects sivuston tiedot, kun iltapäivälehdet kaivellu sieltä ikivanhoja 15 vuotiaana rekisteröityjä pituustietoja (162 cm./54 kg 😏..)
Nyt on vähän uudemmat miehen mitat 170/74!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijä joutunut nyt, VIIMEINKIN päivittämään nuo EliteProspects sivuston tiedot, kun iltapäivälehdet kaivellu sieltä ikivanhoja 15 vuotiaana rekisteröityjä pituustietoja (162 cm./54 kg 😏..)
Nyt on vähän uudemmat miehen mitat 170/74!
Tuore kuvakin :D
Jos hän ei tiedä itsekään. Ihan normaalia tuntuu olevan tässä nykymaailmassa sellainen. Kumppanit vaihtuu, sukupuolet vaihtuu, kohta varmaan saa mennä kimppanaimisiin.