Euroviisut 2023 OFFICIAL
Kommentit (19410)
Käärijästä ei mitään yleisviihdyttäjää tule koskaan. Ja luoja varjele joka artistia sellaiselta kohtalolta. Onneksi on muitakin leipätyömahdollisuuksia
Viisuja pitäisi muuttaa sillä tavoin, että ne juryt ei arvostele ainoastaan yhtä esitystä. On sanottu, että juuri sen vuoksi Norja ei pärjännyt. Ihan kuin tavistenkin, juryjen jäsenten pitäisi katsoa esityksiä pidemmältä ajalta, ja niiden perusteella tehdä arvostelu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
[
Ja on sanonut USEASTI sen että haluaisi rahakkaita isoja keikkoja vetää kesät että voisi eläköityä muutaman vuoden päästä.
Tuskin hän tarkoitti näitä koko perheen ilmaistapahtumia "rahakkaina isoina keikkoina".
Normaali keikkapalkkio hänelle siitä maksetaan ja yleisöäkin tulossa paikalle yli 6000, eli ei nyt mikään ihan pieni pubikeikka tuokaan. Todennäköisesti ne ulkomaan keikat olisi pienemmillä klubeilla ja pienemmällä palkkiolla.
Herranjestas, täällä on jo tänä(kin) aamuna vedetty kaasu pohjassa jo puolentoista tunnin fanisetti :D
Damiano-ketjuun viimeksi kirjoitettu eilen.
Onko valta vaihtumassa?
:P
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että Käärijä lomallaan miettii kuumeisesti miten saisi mahdollisimman paljon fyrkkaa mahdollisimman nopeasti. Olen saanut hänen puheistaan sellaisen käsityksen että em. on hänellä päätavoite, sivujuonena tulee musiikki ja keikatkin vain sen vuoksi että siitä saa rahaa.
Paljonko muuten euroviisuvoittajat nettoaa? Vain onko se vain gloriaa, mitä palkinnoksi viisuvoitosta saa?
Mistähän ihmeestä olet tuollaisen käsityksen saanut? Minusta se on ollut juuri toisin päin, hän on vetänyt keikkoja ja keskittynyt musiikn tekemiseen, VAIKKA on ollut rahallisesti ahdingossanin eikä mikään suuri nimi. Selkeästi nauttii esiintymisestä itsessään ja onkin siinä pirun hyvä. Totta kai se fyrkkakin on itsensä elättämisessä aika oleellista.
Nimenomaan juuri nyt ei taida tarvita sitä rahapuolta niin kauheasti miettiä, sehän tulee nyt itsestään.
Jos vertaa Loreenin ja Käärijän esityksiä, niin Loreen oli varma ja vahva.
Käärijä näytti viisulavalla sekä viime lauantain keikalla hetkittäin siltä, että saa paniikkihäiriökohtauksen.
En olisi ihan varma, että nauttii noin suuren yleisön edessä esiintymisestä.
Saattoihan edellä mainitsemani vaikuttaa juryihin siten, että Loreen veti ansaitusti pitemmän korren.
Viisulavalla häntä saattoi syystäkin jännittää, mutta jäähallikeikalla ei todellakaan näkynyt pienintäkään jännitystä, päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
Käärijästä ei mitään yleisviihdyttäjää tule koskaan. Ja luoja varjele joka artistia sellaiselta kohtalolta. Onneksi on muitakin leipätyömahdollisuuksia
Sanoo kuka?
Vierailija kirjoitti:
Loreenin loppuvetoa on nyt katsottu 13,90M kertaa
Käärijä 13,64M
Koko ajan Käärijän video kirii.
Olen samaa mieltä, että kyllähän se Käärijä jännittää. Nimenomaan YLE keikan välispiikeistä välillä huomasi. Mutta! Uskon, että hänestä tulee aivan ykkösluokan viihdyttäjä. Sen verran standupia sieltä irtosi.
Olen elänyt epävakaassa perheessä niin, joutunut opettelemaan ihmisten lukemista koko ikäni. Toki voin olla väärässäkin.Esim Marvelin Captain American näyttelijä astui lehdistötilaisuudeen, niin yhden askeleen perusteella näin, että se on kännissä. Googlailin ja sillä tosiaan on alkoholiongelma.
En nyt mikään ihmiskuiskaaja väitä olevani, mutta ihmisten lukemista ole joutunut harjoittelemaan koko ikäni.
Kun lapsena ja nuorena on joutunut olemaan usein varuillaan oman ja läheisten turvallisuuden vuoksi, sieltä tulee se herkkyys lukea toisia ihmisiä.
Jo toisen henkilön kengän kärjen asennosta voi päätellä paljon :D
Aikuisena tuo herkkyys voi kääntyä voimavaraksi. Se on ominaisuus, jota kaikilla ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Verka Serduchkalle kävi Helsingissä 2007 Käärijät: jäi toiseksi mutta oli suuri yleisön suosikki ja on edelleen superstara ESC-kuvioissa.
Kiva että Käärijä taitaa olla (ansaitusti) samassa kategoriassa, tässä tapauksessa hopea ei todellakaan ollut häpeä!
Tänä vuonna kulta on häpeä, niin rumalla tavalla se tuli.
Ei ollut tuomaripelillä Ruotsiin pelattu voitto edes ensimmäinen kerta, mutta törkein ikinä kun verrataan raatien antamien kokonaispisteiden eroa Loreenin ja muiden kilpailijoiden välillä.
winner kirjoitti:
Herranjestas, täällä on jo tänä(kin) aamuna vedetty kaasu pohjassa jo puolentoista tunnin fanisetti :D
Onko valta vaihtumassa?:P
Minä täällä vaan tuuttaan spämminä, koska tämä on ainoa ketju, missä Käärijästä voi enää edes yrittää puhua itsenäisesti ilman, että pakkonaittaa mukaan tuon slovenian kaverin
Vierailija kirjoitti:
Viisuja pitäisi muuttaa sillä tavoin, että ne juryt ei arvostele ainoastaan yhtä esitystä. On sanottu, että juuri sen vuoksi Norja ei pärjännyt. Ihan kuin tavistenkin, juryjen jäsenten pitäisi katsoa esityksiä pidemmältä ajalta, ja niiden perusteella tehdä arvostelu.
Loreen voittaisi silloinkin ;D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijä 13,64M
Olen samaa mieltä, että kyllähän se Käärijä jännittää. Nimenomaan YLE keikan välispiikeistä välillä huomasi. Mutta! Uskon, että hänestä tulee aivan ykkösluokan viihdyttäjä. Sen verran standupia sieltä irtosi.
Olen elänyt epävakaassa perheessä niin, joutunut opettelemaan ihmisten lukemista koko ikäni. Toki voin olla väärässäkin.Esim Marvelin Captain American näyttelijä astui lehdistötilaisuudeen, niin yhden askeleen perusteella näin, että se on kännissä. Googlailin ja sillä tosiaan on alkoholiongelma.
En nyt mikään ihmiskuiskaaja väitä olevani, mutta ihmisten lukemista ole joutunut harjoittelemaan koko ikäni.Kun lapsena ja nuorena on joutunut olemaan usein varuillaan oman ja läheisten turvallisuuden vuoksi, sieltä tulee se herkkyys lukea toisia ihmisiä.
Aikuisena tuo herkkyys voi kääntyä voimavaraksi. Se on ominaisuus, jota kaikilla ei ole.
Köökkianalysoinnit voi pitää omina tietoinaan. Etenkin kun niitten perusta on jokseenkin hataralla pohjalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijä 13,64M
En nyt mikään ihmiskuiskaaja väitä olevani, mutta ihmisten lukemista ole joutunut harjoittelemaan koko ikäni.Kun lapsena ja nuorena on joutunut olemaan usein varuillaan oman ja läheisten turvallisuuden vuoksi, sieltä tulee se herkkyys lukea toisia ihmisiä.
Kuule ihanko totta, lumihiutale. Meidän perheessä kasvaneena olisit nyt hullujenhuoneella.
Mutta siltikään en näe Käärijää minään standup koomikkona. Hänen psykofyysinen 'työpakkinsa' ei ole sellaista varten eikä ole tarkoituskaan.
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Loreenin keikka suomessa
Lämppäreinä käärijä, alessandra ja joker out
Muut vetää alkuun tunnin setit.
Loreen laulaa Euforian ja sitten menee puoli tuntia kun asennetaan grilli lavalle. Yleisö lähtee kotiin sillä aikaa luritellen Cha cha cha'ta. Loreen laulaa Tattoon ainoalle paikalle jäänelle = ketjumme Loreen-fanille, joka hehkuttaa ketjuun olevansa onnensa kukkuloilla ja todistaneensa maailman parasta artistiesitystä.
;P
Budjetin takia kaikki käyttää kuormavoja lavasteissaan, niin Loreenkin :-P :-D
Kaikille muille keikkapalkkiona alkoholiton piña colada ja fanien tekemiä, pikkuisen jo kuivahtaneita Käärijä-torttuja, koska Suomessa on ne pienet keikkapalkkiot.
Loreen lennähtää paikalle yksityiskoneella ja laskuttaa 200,000€. Juhuhuu, flying free!
;D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoo kuka?
Vauvan mode lisäklikkausten toivossa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Verka Serduchkalle kävi Helsingissä 2007 Käärijät: jäi toiseksi mutta oli suuri yleisön suosikki ja on edelleen superstara ESC-kuvioissa.
Kiva että Käärijä taitaa olla (ansaitusti) samassa kategoriassa, tässä tapauksessa hopea ei todellakaan ollut häpeä!
Ei ollut tuomaripelillä Ruotsiin pelattu voitto edes ensimmäinen kerta, mutta törkein ikinä kun verrataan raatien antamien kokonaispisteiden eroa Loreenin ja muiden kilpailijoiden välillä.
Loreenin laulutaitoja on ylistetty, mutta tänä vuonna viisuissa oli muitakin, itse asiassa aivan yhtä taitavia laulajia, Marco Mengoni, La Zarra, Alika, Brunette, Monika Linkyte, Blanca Paloma jne. Itse asiassa Viron biisikin on todella hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Loreenin laulutaitoja on ylistetty, mutta tänä vuonna viisuissa oli muitakin, itse asiassa aivan yhtä taitavia laulajia, Marco Mengoni, La Zarra, Alika, Brunette, Monika Linkyte, Blanca Paloma jne. Itse asiassa Viron biisikin on todella hyvä.
He ja monet muutkinhan on paljon Loreenia parempia laulajia. Loreenilla oli esityksessään vahvat tehosteet, mutta eihän ne raatien jäsenet sellaisia osaa arvioida.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se me tiedetään ainakin käärijästä että aina bileet ja jatkot mielessä ja pöydät täynnä juomia ja viisi muijaa samaan aikaan kierrossa. On tosi lapsellinen
Ai, mä olen jotenkin ymmärtänyt, että on gay. Mutta samapa tuo mikä.
Nope. Seukkaa naisen kanssa
Kuvassa eukko näytti sen assarilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alika oli kyllä loistava!
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
Onko valta vaihtumassa?:P
Minä täällä vaan tuuttaan spämminä, koska tämä on ainoa ketju, missä Käärijästä voi enää edes yrittää puhua itsenäisesti ilman, että pakkonaittaa mukaan tuon slovenian kaverin
Kävin tsekkaamassa pari viimeisintä sivua UMK2023-keskustelusta ja siellä on ainakin mopo täysin karannut. Jopa niin selkeästi, etten edes enää kommentoinut. Ei sota yhtä miestä kaipaa ;D
Tuskin hän tarkoitti näitä koko perheen ilmaistapahtumia "rahakkaina isoina keikkoina".