Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Euroviisut 2023 OFFICIAL

Vierailija
19.05.2022 |

Ken voittaa viisut?
Missä ne järjestetään?

Kommentit (19410)

Vierailija
18801/19410 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väliaikatietoja 

Loreenin kaikkien biisien yhteiskuuntelut ovat ylittäneet 5 miljardin rajan. 

Käärijä todellinen yhden hitin ihme, muut biisit eivät saa ollenkaan soittoja eikä kuuntelumäärät nouse. 

Lomailu kesken tärkeimmän promoamisajan tarkoittaa sitä että ei ole tarkoitus kuin pari vuotta kiertää suomen festareita tällä yhdellä biisillä

Loreenilla on pitkä ura takana, Käärijästä tuli tunnettu 4 kk sitten, mutta sun mielestä Käärijänkin kuunteluitten pitäisi olla jo vähintään miljardeissa!

Pitäisu promota ja tehdä uusia biisejä kerta se on selvä että vanhat biisit eivät ole tarpeeksi laadukkaita. Mutta näköjään lomailu kiinnostaa enemmän. No suomessa saa ne perus kesäfestarikeikat pari seuraavaa vuotta.

Alessandra tekee töitä haluaa oikeasti menestyä eikä ratsastaa yhdellä biisillä

Vähänä ontuva vertaus nimittäin Alessandran tuotanto on lyhyesti ja ytimekkäästi: Yksi sinkku, Queen of Kings. Mitä mahtaa esittää kiertueellaan tai konserteissaan, jos sellaisia jo pitää?

hän tekee nyt töitä. ei lomaile. tekee uusia biisejä. ei juo pina coladaa rannalla.

Pikku pakkokin, koska biisejä ei ole. Hän haluaa kai kv-uralle, Käärijän suunnitelmista ei ole mitään tietoa. Se ei riitä, että "suomalaiset" haluaisivat hänestä kansainvälisen megatähden, jolle voidaan hurrata ja jota voidaan sitten pilkata, jos ura niin sanotusti floppaa.

As for the immediate future, Käärijä said he was currently looking at booking a busy schedule of international shows and festivals.

“I have to sit down with my team and figure it out,” he said. There are 70 countries who want to see Käärijä so maybe I need to do some kind of European tour. I want to – I promise.”

https://www.nme.com/en_asia/news/music/viral-eurovision-star-kaarija-on…

Hauska tuo NME:n juttu Käärijästä, kun lopussa mainitaan yhdellä lauseella, että "muita euroviisu-uutisia, Loreenilla on keikka (jollain festareilla UK:ssa). Kärtsäristä kokonainen haastis, Loreenista yhden lauseen maininta tulevasta keikasta :D 

Vierailija
18802/19410 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

UK:a näyttää olevan tilausta myös muulle, kuin listalla yleensä soivalle toinen toistaan muistuttavalle biisille, sen takia siellä on nyt Käärijä ja Alessandra. Queen of Kings näyttäisi olevan #7. Käärijä #6 ja Loreen nousi nyt listan kärkeen.

Alessandra ja Käärijä molemmat on ainutlaatuisia. Eikö tuo Queen of Kings ollut Alessandran ensimmäinen itse tehty (ainakin osin) biisi.

Käärijä on legenda, tuntemattomuudesta listoille ja maailman kuunnelluimpien biisien joukkoon. Suomeksi laulaen.

Vain aika näyttää tuleeko Käärijästä legenda.  Ei sitä voi päätellä  yhden kevään viisukakkosen perusteella.  Jäämme odottamaan.

Pidän enemmän artisteista, jota tekee työtään intohimosta/kutsumuksesta musiikkiin ja sydämellään, kuin tuloshakuisesti tavoitteenaan kääriä mahdollisimman suuret rahat, mahdollisimman nopeasti->eläkkeelle 35 vuotiaana, niinkuin Käärijä on itse todennut.

Ei tarvitse odotella, sillä Käärijä on jo nyt legenda, joka tullaan aina muistamaan.

On jo unohdettu ei saa edes suomessa keikkoja myytyä loppuun

Moukka.. Itke enemmän, vähemmän kuset... 😄

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
18803/19410 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verka Serduchkalle kävi Helsingissä 2007 Käärijät: jäi toiseksi mutta oli suuri yleisön suosikki ja on edelleen superstara ESC-kuvioissa.

Kiva että Käärijä taitaa olla (ansaitusti) samassa kategoriassa, tässä tapauksessa hopea ei todellakaan ollut häpeä!

Vierailija
18804/19410 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käärijä tyypillinen suomalainen ei osaa markkinoida artistiuraansa mieluummin ratsastaa sitten yhdellä biisillä kuin rupeaa todella satsamaan uraansa eli promoa ulkomaita myöten ja uusia biisejä tekemään jos vaikka saisi toisen hittibiisin, no kesällä saa kiertää suomen festareita ja bileet bileet lomailua jeejee

Oletpa lapsellinen.

Vierailija
18805/19410 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä7437 kirjoitti:

Mun mielestä ne tanssijat olivat ihan turhia. Hajottivat vain kokemusta ja tekivät sen sekavaksi. Käärijä olisi pärjännyt ihan hyvin yksinkin ja samalla hänen ainutlaatuisuutensa olisi tullut paremmin esille.

UMK:n Cha Cha - tanssijat tuki esitystä tyylikkäästi, hauskasti ja kiinnostavasti, Liverpoolissa olisi kannattanut säilyttää sama tyyli.

Kuinka kauan jaksat tätä samaa jankutusta pelleydestä, parodiasta ja tanssijoista? Sait pellepinttymän ainoastaan omaan päähäsi, kun suutuit siitä ettei uudistetut asut olleetkaan mielestäsi yhtä hienoja, kuin UMK:ssa. 

Jep, etenkin kun noissa esityksissä ei ole mitään eroa taviskatsoja silmään. Katsoin finaalin kansainvälisessä seurassa ja kaikki pitivät tanssijoista ja kehuivat esitystä kokonaisuutena. Kukaan ei puhunut sanallakaan mistään pelleilystä - vain tämä yksi jaksaa siitä inttää.

Minun piti kommenttisi jälkeen käydä vertaamassa tanssijoiden pukuja, koska en ollut ajatellut niitä tarkemmin. Okei, olen samaa mieltä jankkaajan kanssa puvustuksen huonontumisesta, mutta myös samaa mieltä sinun kanssasi siitä, ettei sillä ollut yleisölle merkitystä.  

Tanssijoilla on kyllä ollut mahtava kevät Käärijän kanssa! Varmasti tuntuu haikealta nyt. Uskoisin, että ovat saaneet uutta virtaa omaan tanssiinsa, kun on ollut mahdollisuus tehdä ihan uutta ja ennen näkemätöntä, ja päästä hypetykseen mukaan. Paritanssi on niin kurinalaista ja stereotyyppistäkin, että on täytynyt olla hauskaa irroitella kerrankin kunnolla. Ainutlaatuinen kokemus kerta kaikkiaan. 

Kukaan ei kiistä, etteikö ne olisi yleisölle kelvanneet. Suurin osa varmasti laillanne vähät niistä välitti ja tuskin edes huomasi muutosta. Yleisöönhän pelkät hupiesitykset muutenkin hyvin uppoaa, kuten Kroatian yleisöpisteistäkin nähtiin.

Raadit on asia erikseen ja heitä varten ne asut olisi ehdottomasti kannattanut säilyttää samoina kuin UMK:ssa, jossa raaditkin vielä yksimielisesti Käärijän esitystä arvosti.

Voi lässynlää oikeasti. Se on vain sinun oma päähänpinttymäsi uskoa, että ne asut olisivat jotenkin radikaalisti vedonneet enemmän tuomaristoon. Mitään takeita tämän puolesta puhumiselle ei ole. Esitys ei muutenkaan muuttunut hupiesityksesi asujen takia. Se oli hyvin samanlainen, kuin UMK:n Vaikutatkin oikeasti olevan joku tällainen samanlainen negaajatrolli, joita tähän ketjuun kyllä on pesiytynyt.

Siinä oli selkeä ero, joka näkyi myös UMK:n raatipisteissä. Tietäjät tietää.

Ei taida nuo karsinnat olla ihan samanlaisia. Ylehän hehkutti silloin muutenkin uusia raatikriteereitä, jotka osoittautuivat misinformaatioksi. Ruotsin raaditkin äänestivät Benjaminia, mikä ei sovi ollenkaan raatikriteereihin.

Vierailija
18806/19410 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpi kiinnostaa teitä enemmän Käärijän menestys vai käärijän ja bojanin romanssi?

Käärijän ja Bojanin "romanssi" on pelkkää tylsää elämää viettävien tätien satua, mutta Käärijän menestys on täyttä totta, joten helppo vastata, että Käärijän menestys tietenkin.

Käärijähän käsittääkseni on hetero, Bojanista ei aavistustaan. Mutta tietääkö kukaan, että onko Käärijällä tällä hetkellä tyttöystävää, kun usein kuulee, että olisi sinkku, mutta jossain on ollut, että sillä olisi tyttöystävä nytkin?

Vierailija
18807/19410 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumpi kiinnostaa teitä enemmän Käärijän menestys vai käärijän ja bojanin romanssi?

Onko niillä oikeasti romanssi? Käärijällähän on se kaunotar-tyttöystäväkin?

No ei ole. Bojan ei oikeassa elämässä edes vilkaisisi tuollaista taviksen näköistä tyyppiä, joka pelaa uhkapelejä jne.

Vierailija
18808/19410 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että Käärijä lomallaan miettii kuumeisesti miten saisi mahdollisimman paljon fyrkkaa mahdollisimman nopeasti. Olen saanut hänen puheistaan sellaisen käsityksen että em. on hänellä päätavoite, sivujuonena tulee musiikki ja keikatkin vain sen vuoksi että siitä saa rahaa.

Paljonko muuten euroviisuvoittajat nettoaa? Vain onko se vain gloriaa, mitä palkinnoksi viisuvoitosta saa?

Vierailija
18809/19410 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijän ja Bojanin "romanssi" on pelkkää tylsää elämää viettävien tätien satua, mutta Käärijän menestys on täyttä totta, joten helppo vastata, että Käärijän menestys tietenkin.

Käärijähän käsittääkseni on hetero, Bojanista ei aavistustaan. Mutta tietääkö kukaan, että onko Käärijällä tällä hetkellä tyttöystävää, kun usein kuulee, että olisi sinkku, mutta jossain on ollut, että sillä olisi tyttöystävä nytkin?

Käärijän yksi sinkku on suht menestynyt mutta en sanoisi Käärijää vielä menestyneeksi. En usko, että hänen muut kappaleensa tulevat menestymään suomen rajojen ulkopuolella. Muutenkin taitaa Käärijä huuma olla loppu viimeistään joulukuussa. Mä vilkaisin yhtä alustaa, missä puhutaan Käärijän ja Bojanin romanssista, noin 80% sinne kirjoittelevista oli miehiä.

Vierailija
18810/19410 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onko Käärijällä tyttöystävää vai ei? Tässäkin ketjussa aiemmin joku mainitsi, että sillä on kaunis, vaalea tyttöystävä, mutta toisaalla taas puhutaan, että on sinkku?

Vierailija
18811/19410 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että Käärijä lomallaan miettii kuumeisesti miten saisi mahdollisimman paljon fyrkkaa mahdollisimman nopeasti. Olen saanut hänen puheistaan sellaisen käsityksen että em. on hänellä päätavoite, sivujuonena tulee musiikki ja keikatkin vain sen vuoksi että siitä saa rahaa.

Paljonko muuten euroviisuvoittajat nettoaa? Vain onko se vain gloriaa, mitä palkinnoksi viisuvoitosta saa?

#jerellekämppä2023

Vierailija
18812/19410 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistähän ihmeestä olet tuollaisen käsityksen saanut? Minusta se on ollut juuri toisin päin, hän on vetänyt keikkoja ja keskittynyt musiikn tekemiseen, VAIKKA on ollut rahallisesti ahdingossanin eikä mikään suuri nimi. Selkeästi nauttii esiintymisestä itsessään ja onkin siinä pirun hyvä. Totta kai se fyrkkakin on itsensä elättämisessä aika oleellista.

Nimenomaan juuri nyt ei taida tarvita sitä rahapuolta niin kauheasti miettiä, sehän tulee nyt itsestään.

Vierailija
18813/19410 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onko Käärijällä tyttöystävää vai ei? Tässäkin ketjussa aiemmin joku mainitsi, että sillä on kaunis, vaalea tyttöystävä, mutta toisaalla taas puhutaan, että on sinkku?

Tiedetään vain, että haaveilee perheestä ja haluaisi voida käydä kaupassa rauhassa.

Siitä päätellen ei kaipaa yksityiselämässään huomiota, eiköhän se osaa laittaa tinderit tulille tarvittaessa.

Vierailija
18814/19410 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Verka Serduchkalle kävi Helsingissä 2007 Käärijät: jäi toiseksi mutta oli suuri yleisön suosikki ja on edelleen superstara ESC-kuvioissa.

Kiva että Käärijä taitaa olla (ansaitusti) samassa kategoriassa, tässä tapauksessa hopea ei todellakaan ollut häpeä!

Tänä vuonna kulta on häpeä, niin rumalla tavalla se tuli.

Vierailija
18815/19410 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistähän ihmeestä olet tuollaisen käsityksen saanut? Minusta se on ollut juuri toisin päin, hän on vetänyt keikkoja ja keskittynyt musiikn tekemiseen, VAIKKA on ollut rahallisesti ahdingossanin eikä mikään suuri nimi. Selkeästi nauttii esiintymisestä itsessään ja onkin siinä pirun hyvä. Totta kai se fyrkkakin on itsensä elättämisessä aika oleellista.

Nimenomaan juuri nyt ei taida tarvita sitä rahapuolta niin kauheasti miettiä, sehän tulee nyt itsestään.

Olen lukenut/kuunnellut haastatteluja ja jotenkin niissä yleensä korostuu raha ja sen nopea hankkiminen.

On kai hän vedonlyöntiäkin kokeillut, olisiko ollut vähän koukussakin siihen. Korjatkaa jos olen väärässä.

En saa hänestä kuvaa, että olisi ahkera, työteliäs ihminen ja keikkailija. Enemmänkin sellainen hifistelijä, kikkailija, musiikin harrastaja omissa piireissään.

Vierailija
18816/19410 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärijällä se on niin että kamera häntä rakastaa.

Vierailija
18817/19410 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen lukenut/kuunnellut haastatteluja ja jotenkin niissä yleensä korostuu raha ja sen nopea hankkiminen.

On kai hän vedonlyöntiäkin kokeillut, olisiko ollut vähän koukussakin siihen. Korjatkaa jos olen väärässä.

En saa hänestä kuvaa, että olisi ahkera, työteliäs ihminen ja keikkailija. Enemmänkin sellainen hifistelijä, kikkailija, musiikin harrastaja omissa piireissään.

Mjaa, aika eri lailla ollaan sitten luettu juttuja. Onhan monta kertaa sanonut, että rakastaa keikkailua ja esiintymistä ja selkeästi on johdonmukaisesti rakentanut artisti brändiään. Kyllä se taha myös yllättäen kiinnostaa ihmisiä silloin kun sitä ei ole.

Mielestäni on muuten vähän ristiriitaista ensin kritisoida siitä, että mielessä on vain raha ja sen hankkiminen ja sitten perään väittääkin että vain hifistelee harrastuksekseen, eikä ole työorientoitunut ihminen. Eikös sillä työllä se rahakin hankita, vai mikä tässä nyt oli se pointti?

Vierailija
18818/19410 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai Käärijää kiinnostaa myös raha, mutta kyllä hän on musta erittäin työteliäs, kun katsoo miten esimerkiksi sitoutui tohon Euroviisuhommaan. Ei tainnut paljon vapaapäiviä olla 6kk aikana.

Vierailija
18819/19410 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai Käärijää kiinnostaa myös raha, mutta kyllä hän on musta erittäin työteliäs, kun katsoo miten esimerkiksi sitoutui tohon Euroviisuhommaan. Ei tainnut paljon vapaapäiviä olla 6kk aikana.

Ei niin. Mutta koville se varmasti otti :D

Vierailija
18820/19410 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohis mutta minä en oikein ymmärrä miten Cha Cha Cha voi samalla olla pudonnut Spotifyn listoilla ja jatkaa edelleen viraalilistan ykkösenä jo toista viikkoa. Miten tämä oikein toimii?

Viraalilistasta vielä sanotaan Spotifyn sivuilla, että se ottaa huomioon vain konkreettiset lukemat, miten paljon kuuntelumäärät kasvavat. Tuon perusteella siis Cha Cha Chan kuuntelijakunta kasvaisi koko ajan.

Ketju on lukittu.