Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Euroviisut 2023 OFFICIAL

Vierailija
19.05.2022 |

Ken voittaa viisut? Missä ne järjestetään?

Kommentit (19410)

Vierailija
16441/19410 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ranska oli kyllä suuri ihmetyksen aihe, ei tykänny juryt eikä kansa?

Minä tykkäsin, se sormen heilutus kyllä vei tästä tädistä tyylipisteitä.

Mun mielestä se hienostunut keskari oli tyyliin parasta koko pisteidenlaskussa 😂

no ois voinu sen näyttää jurypisteiden aikana mielummin kun yleisönäänten.

Vierailija
16442/19410 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sais Ruotsi vetäytyä.... tuloksia oli näpelöity! Suomi on voittanut Euroviisut 2023. HYVÄ KÄÄRIJÄ!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
16443/19410 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että tätä nyt puidaan myös kulisseissa , eikä vielä uskalleta tulla ulos.

Käärijän eurolavat jäivät lavalle ja ESC meni niihin piiloon :D

Vierailija
16444/19410 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä se hienostunut keskari oli tyyliin parasta koko pisteidenlaskussa 😂

Joku kertoi, että hienostuneessa keskarissa on kyse Marokossa tyypillisestä eleestä, joka tarkoittaa suunnilleen "whatever, fuck you" (La Zarralla on marokkolaiset juuret)

Vierailija
16445/19410 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikein istunut hänen diivamaiseen olemukseen ja hienostuneisiin vaatteisiin.

Vierailija
16446/19410 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mikä hitto nyt on kun ei Spotifyn päivittäinen lista päivity!

Cha cha cha'n jatkuva soitto kaatoi serverit :DDDDD

Täytyy keksiä kiireellä uudet laskentasysteemit ettei Käärijä pääse Loreenin ohi :P

Vierailija
16447/19410 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäön haukkuminen on kyllä alhaista. Sääliksi käy Loreen joutunut melkoisen ryöpytyksen kohteeksi.

Mutta missä viipyy Spotifyn päivän listat! Muina päivinä on tullut klo 14, nyt saa vielä odotella 😅

Käärijä itse sanoi MTV 3 aamuhaastattelussa, että tämä ei ole Loreenin syy, ja että jokainen artisti menee vaan tekemään parhaansa. Viittasi tähän haukkumiseen palstoilla. Aikovat mennä kahville purkamaan viisukokemuksia kun ehtivät

Joskus vuoden päästä kun löytävät kalentereistaan tilaa niin tuskin enää kumpaakaan kiinnostaa lennellä toisiaan tapaamaan. Voin uskoa, että tulivat ihan hyvin toimeen, mutta eiköhän tuo ole sellaista lämpimikseen puhumista. Jere sai varmasti paljon parempiakin ystäviä viisuista kuin Loreen. 

Bojanin kanssa ovat niin hyvää pataa, että adoptoivat hylkeenkin yhdessä :D Saivat sen lahjoituksena Virgin Musicilta.

https://64.media.tumblr.com/6ccd51d422376debba91daabcd8c4d37/5013036522…

https://preview.redd.it/breaking-news-bojan-and-k%C3%A4%C3%A4rij%C3%A4-…

Ai nyt huomasin, että Bojan kysyy voidaanko nimetä hylje Edgariksi, kun heillä oli niin hauskaa Käärijän kanssa Edgar Allan Poe-biisin naisten Teyan ja Salenan kanssa (Itävalta). Ihana!

Tää ei taida olla Bojanin kommentti?

Vierailija
16448/19410 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mun viesti poistettiin? Kyselin että onko Käärijä tippunut jo muilta viraalilistoilta pois? Kuka tämänkin meni ilmiantamaan! Haluan vaan tietää että miten pärjää Tattoolle.

Vierailija
16449/19410 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä nyt tyydymme vain siihen hyvään 2. Sijaan ja annetaan asian olla.

Kyllä. Mutta kyllä tämä asia täytyy selvittää, että millaisia kytköksiä ammattiraadilla on ja mihin ja kehen. Ja minkälaista vilunkia Ruotsi on käyttänyt.

Ei tarvitse.

Kaikki tämä ulvonta on vain pettyneiden Käärijäfanien purkausta, kun eivät voi hyväksyä 2. sijaa. Etsivät kuumeisesti selitystä ja syytä. ESC sääntöjä noudatettiin, Loreen oli parempi.

Huomaatko, että kummasti tuo sun oma peukutus jää näissä kaikissa sun kommenteissasi ainoaksi, on se ylös tai alas ;D

Vierailija
16450/19410 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parasta oli kun Australiaa kuvataan kesken leivän syömisen, koska eivät arvanneet että tulee 12 pojoa joltain 😂 Ovat kyllä hauskoja tyyppejä muutenkin.

Vierailija
16451/19410 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku kertoi, että hienostuneessa keskarissa on kyse Marokossa tyypillisestä eleestä, joka tarkoittaa suunnilleen "whatever, fuck you" (La Zarralla on marokkolaiset juuret)

Jos mä osallistuisin viisuihin, opettelisin viittomakieltä... 😅

Vierailija
16452/19410 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin lapset, nyt iltapäiväunille!

Vierailija
16453/19410 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi mun viesti poistettiin? Kyselin että onko Käärijä tippunut jo muilta viraalilistoilta pois? Kuka tämänkin meni ilmiantamaan! Haluan vaan tietää että miten pärjää Tattoolle.

Täältä poistuu kaikki... 🤷🏼

Vierailija
16454/19410 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oispa mielenkiintosta tietää mimmoset kriisipalaverit on tulilla viisuorganisaatiolla.

Ne kiertää ympyrää eurolava-stetta punaisissa naruissa ja Hannah huutelee: "Shame! Shame! Shame!"

Ihan kohta tulee Red Wedding ;D

North remembers.

Vierailija
16455/19410 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos käärijä on maailman Viraalilistan 1, niin miten se on voinut tippua sieltä pois?

Nyt oli tullut daily top artist lista, ehkä pian ne top songs myös

Vierailija
16456/19410 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoinen fakta:

Spotifyn mukaan Joker Outilla on nyt eniten kuuntelijoita Suomessa. Bromancen ansiota? :D

Oon pikkuhiljaa tutustunut sen jälkeen kun manageri hehkutti tätä faktaa. Tiesin että suomalaisilla hyvä maku. Kyllä se vaan uppoaa minullekin. 

Voi kääk, näin tänään kauppareissulla Bojanin kaksoisolennon. Tajusin, että pyörtyisin siihen paikkaan, jos näkisin oikean Bojanin 😍

Harry Styles se vaan oli, onneksi et pyörtynyt ;D

Vierailija
16457/19410 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin! 3,377,907 kuuntelua ja sijalla 11

Vierailija
16458/19410 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jopa ruotsalaiset itse tekevät pilkkavideoita Loreenista. Kynnet tehty pitkiksi esim foliolla ja lauletaan pöydän alla kummallisessa asussa. . . En ehkä itse pidä tuota kovin fiksuna, mutta vähän tulee fiilis, että Loreenin maine meni

Aina on vihaajia. Käärijä ja Loreen molemmat antavat eväitä karrikointiin ja pilkkaamiseen ulkoasullaan. Molempien tarkoitus on jäädä mieleen! Kaksi bergatrollia vähän ei puolelt isoa vettä.

Käärijää ei tosin edes pysty pilkkaamaan, koska tyypi on samalla niin aito mutta kuitenkin tietoisen itseironinen! Eli ei osu, vaikka joku pilkkaisi.

Aivan kuten minä ;D

Ohi menee, eikä pilkkaaja pysty loukkaamaan mitenkään, niin tulee PANIC.PANIC.PANIC. poistella ketjussa ;DDDDD

Vierailija
16459/19410 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidetään Euroviisut olympialaisten tyyliin joka neljäs vuosi. No rahanahne euroviisuoorganisaatio tähän tuskin suostuu.

Vierailija
16460/19410 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä nyt on jo sanottu monesti, mutta pakko munkin purkaa tätä turhautumista: siinä ei oo mitään yllättävää, että Loreen voitti raatiäänet. Mutta nyt ero toiseksi tulleeseen oli pistekeskiarvona 4.5 pistettä. Tuo on _todella_ paljon. Normaalisti keskiarvot on keikkuneet parissa pisteessä. Osa Loreenin pisteistä olisi kuulunut Ranskalle, Espanjalle, Armenialle jne. Ei vaan ole ok, että raadit suosivat Ruotsia noin paljon. Se tässä kaikkia ketuttaa, ei Loreen.

Ja lisäksi ne ovat epäloogisia. Painotusten perusteella esimerkiksi jonkun Espanjan olisi pitänyt saada huomattavasti enemmän jury-pisteitä. Taitava laulaja, näyttävä show, rohkeasti omalla kielellä laulettu, mutta kuitenkin riittävän geneerinen ja radioystävällien euroviisukappale. 

Periaatteessa hän tarjoili samaa kuin Loreen, mutta toki pienemmällä budjetilla ja ilman aiemman viisuvoiton tuomaa nostetta. Miksi jury ei arvostanut hänen esitystään käytännössä yhtään?

Onko 95 pistettä "ei yhtään"?

Verrattuna 340 pisteeseen, kyllä se on ei yhtään.

Espanja kosahti yleisöääniin, ei tuomariääniin. Juryjen ansiosta Espanjan sijoitus oli kunniallinen 17:s, yleisöäänien perusteella E. olisi jäänyt viimeiseksi.

Ei ole kyse tästä vaan siitä että Ruotsi ei ollut 340 pisteen arvoinen ja Espanja vain 95. Mitään niin ylivoimaista Ruotsi ei esittänyt, etenkin kun Espanja oli huomattavasti omaperäisempi ja taiteellisempi. Ruotsi oli hyvä, muttei noin hyvä.

Etenkin kun se Ruotsin omaperäisin elementti esityksessä oli se lava, jonka he saivat erikoisluvalla, erikoiskohtelun tuloksena. Voin vakuuttaa että joku Georgia ei mitään grilliä olisi saanut, vaan heitä olisi pyydetty muuttamaan lavastetta sellaiseksi, että sen ehtii koota ja purkaa postikortin aikana. Ja piste. 

Ei mua ärsytä Ruotsin rehelliset voitot, eikä edes Loreen. Ruotsi on useana vuonna ollut mun top vitosessa. Mutta tämä lellivauvan asema todellakin ärsyttää. Tiedän että ruotsalaiset voimat tuota pyörittää, mutta silti. Vetäisikö Suomi muka näin härskisti kotiinpäin jos isot jehut olis meikäläisiä?

Loreenin lavasteiden kanssa tarvittiin joku 16 tyyppiä apuihin

Jep, Youtubessa on yleisöstä kuvattuja videota tuosta kokoamisesta ja purkamisesta. Loreen kärrätään sen keittolevyn päällä lavalle ja takaisin kulisseihin ja valtava määrä työntekijöitä nostaa ja laskee sitä katto-osaa. Miksi he saavat tällaiset resurssit kun muut eivät saa?

Koska he on jotain pomoja. Siksi juryt suosii räikeästi, ja saavat kaikenlaista näkyvyyttä jatkuvasti. Eihän tuota heidän rakennelmaa alun perin hyväksytty, mutta sitten kitisemällä saivat sen.

Ketju on lukittu.