Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Euroviisut 2023 OFFICIAL

Vierailija
19.05.2022 |

Ken voittaa viisut? Missä ne järjestetään?

Kommentit (19410)

Vierailija
16381/19410 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maanantai-aamuisessa lähetyksessään radiokanavan aamujuontaja Gary Davies, 65, kertoi olleensa harmissaan, että Ruotsin viisuedustaja Loreen voitti Euroviisut.

Kuulkaas, mielestäni Loreen suoriutui hienosti Euroviisuissa, ja hän on voiton arvoinen legenda. Mutta rakastan Käärijää. Koko viikonlopun ajan kappale on soinut päässäni, Davies totesi aamulähetyksessä.

Hehkutuksestaan huolimatta Daviesin ei annettu hänen mukaansa soittaa Käärijän Cha cha cha -hittiä aamushowssa. Kappale on tuotantotiimin mielestä liian raskas ja äänekäs aamusoittoon, mutta juontajat olivat eri mieltä.

Davies halusi protestoida moista vääryyttä ja pyysi kuuntelijoitaan auttamaan. Hän pyysi kuuntelijoita lähettämään aamulähetykseen ääniviestejä, joissa he versioivat biisin ikonista Cha cha cha -huutoa.

Kuuntelijat tekivät työtä käskettyä ja jo noin 20 minuutissa monet lähettivät versioitaan aamulähetykseen. Ihmiset jopa vaativat tekstiviestien kautta, että Käärijää soitettaisiin jo heti aamusta.

Ei ole koskaan liian aikaista soittaa Cha cha chata.

Soittakaa Käärijää, hän oli viisusuosikkini. Hän rokkasi areenan.

Vaadin, että soitatte Cha cha chata.

Lukitse vain ovi ja soita se.

Ehdottomasti kannatan Cha cha chan soittamista. Muistakaa, että hän oli yleisön suosikki.

Onnistunut ääniviestiprotesti sai lopulta Daviesin soittamaan kappaleen, piittaamatta tuotantotiimin mielipiteistä.

Vierailija
16382/19410 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ne Spotifyn listat ollut ikinä

näin myöhässä??

En edes tiedä miksi välitän, mutta

Spotifyn ilmaisversiolla ei pysty kuuntelemaan Käärijää putkeen. Pakko kuunnella useampi kappale välissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
16383/19410 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei mä tiedä, ens vuonna Karita Mattila joka esittää Ilkka Vainion jonkun seksitisen biisin!

Ihan oikeesti, siinä olis ainakin vokaalit kohdillaan.

Vierailija
16384/19410 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viraalilistat tulleet! Aika hyvin menee ja kovaa!

Vierailija
16385/19410 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tästä ärsytyksestä pääsee eroon?

Vielä viime perjantaina olin täysissä fiiliksissä vihreän värin lumossa. Suvun kesken laittelimme lauantain kisastudioista kuvia herkkuine ja muine vihreine kisaeväineen. Sunnuntaina paljastui vääryys.

En vain pääse tästä yli!!!! Eilen jo meinas sukulaiset hermostua, sanoi, että lopeta jo noi salaliittoteoriat, kisa on kisa. Painetaanko tää villasella?

Saa sitä ärsyyntyä. Se menee ajan kanssa ohi. Käärijä sai viisuista kuitenkin ihan huikeaa näkyvyyttä pelkällä hopeasijalla ja ehkä muuttaa viisuhistoriaa.

Vierailija
16386/19410 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anne Mattila täyttää ens vuonna pyöreitä! Saisko tällä teemalla voiton Suomeen?

Vierailija
16387/19410 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se Joker Outin mieslaulaja oli ihan sairaan söpö... <3

Käärijä jollain tavalla... nostaa sen uudelle tasolle vielä. Ja toisinpäin. 💚 Ehkä parempi että nää jutut pysyy umk-ketjussa.

Juttu on niin, että siihen ketjuun ei pysty enää menemään.

Se on sellainen juttu että se on sun valinta. Omasta mielestä se on ollut pahempikin. Nimim. joskus on tullut haukuttua pystyyn ja lähdettyä ovet paukkuen 😅

Mä olen lähtenyt monta kertaa pois umk-ketjusta ja palannut aina uudelleen. 😀 Myönnettäköön että tämä ketju on sivistyneempi.

Vierailija
16388/19410 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ensivuonna Suomi saa tuomaristolta ääniä lohdutukseksi oli miten huono biisi tahansa, jos päästään karsinnoista läpi.

Vierailija
16389/19410 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä varma tieto siitä, että ABBA ilmoittanut , ettei osallistu ensi vuonna mitenkään näihin kemuihin?

Vierailija
16390/19410 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

näin myöhässä??

Spotifyn ilmaisversiolla ei pysty kuuntelemaan Käärijää putkeen. Pakko kuunnella useampi kappale välissä.

Kyllä pystyy. Uudelleentoistoa pitää klikata kaksi kertaa.

Youtubessa on nyt myös 10 tunnin cha cha cha putki.

Vierailija
16391/19410 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

näin myöhässä??

Ei pysty kuuntelemaan omaa soittolistaa. Äppi kieltäytyy soittamasta viisusoittolistaani puhtaasti ja tunkee väliin random kappaleita.

Vierailija
16392/19410 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viraalilistat tulleet! Aika hyvin menee ja kovaa!

Ei vaan tänne oo tullu.

Vierailija
16393/19410 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä meemeily auttaa.

https://postimg.cc/8swV2ptp

Vierailija
16394/19410 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaa😂

Vierailija
16395/19410 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

näin myöhässä??

Ei pysty kuuntelemaan omaa soittolistaa. Äppi kieltäytyy soittamasta viisusoittolistaani puhtaasti ja tunkee väliin random kappaleita.

Ai, mulla toimii täysin moitteettomasti eikä tule enää edes mainoksia.

Vierailija
16396/19410 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hah! Lukeaa noita kommentteja.

Mitä mä just näin???

Miten artisti ja kappale kuulostaa niin paljon paremmalta tuolla lavalla, vaikkei saakaan yleisöä yhtään mukaansa + kukaan ei osaa laulaa mukana? Ilman puolen vuoden dieettiä ja grilliä ja vaatteet päällä.

Tätä mäkin olisin voinut äänestää. Sanoistakin saa selvää.

Yleisö oli kyllä varmaan niitä, jotka äänestivät 12 pojoa Käärijälle. Tough crowd.

Kommentoitkohan oikeaa videota?

Loreen performing her #Eurovision winning entry "Tattoo" at her homecoming event at Stockholm's Kungsträdgården. SVT. Tuosta linkin videosta arvioin.

Loreen näytti ja kuulosti hyvältä, melkein paremmalta kuin levyllä tai playbackkinä, ihan kuin olisi ennakkopaineet nyt kadonneet. Yleisö ei ollut kovinkaan innoissaan.

Ihan eri esittäjän show tuo kuin itse Viisuissa. Miksei tätä ollut aiemmin? Ei sillä, etteikö ammattilaulajasta aiemminkaan ollut kyse, mutta itse esitys oli kylmä ja etäinen.

Vierailija
16397/19410 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun selaa instagramia niin kyllä sieltä näkee miten ympäri maailmaa tätä asiaa puidaan. Nopeasti katsottuna nämä asiat nousee esiin muuallakin maailmassa 1. Koko kisaa kutsutaan salaliitoksi vuosien saatossa 2. Monen mielestä Loreen voitti vain siksi, että kaikki tiesi kuka hän on. 3. Laulu pelkkää huutoa 4. Samoja vivahteita Euphorian kanssa ja 5. Plagiaattisyytökset.

Tuosta

Vierailija
16398/19410 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon jo melkein* päässyt tästä yli. Käärijä ei olisi voinut tehdä mitään erilailla. Kun raadit arvioi niillä perusteella kun arvioi, niin ei CCC:n kaltaisilla biiseillä oo mahdollisuuksia. Toivottavasti EBU ottaa opikseen. Ja onhan tässä draamankaaressa jotain hyvin perisuomalaista. Ja mikään ei yhdistä niin hyvin kuin yhteinen vastoinkäyminen. Ja olipa kevät, huhhuh.

*Mutta... Ai että kun olisin halunnut nähdä K:n voittoesityksen. Ne ois ollu ihan hemmetin kovat bileet. Näin reaktiovideoita Euro Villagesta ja siellä porukka lähti pois kun Ruotsin pisteet julkaistiin. Jos mun pitäis määritellä, mitä tarkoittaa hukattu mahdollisuus, niin tässä se on, oppikirjaesimerkki. Ne ois ollu sellaset bailut ympäri Eurooppaa ettei mitään rajaa. Siellä ois hukannut muutkin puhelimensa kun Bojan. Äh, nyt alko ketuttaan taas 🙈

Vierailija
16399/19410 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

näin myöhässä??

Kyllä pystyy. Uudelleentoistoa pitää klikata kaksi kertaa.

Youtubessa on nyt myös 10 tunnin cha cha cha putki.

Mä en saa kuunneltua kertaakaan, kun painan playtä niin se soittaa jotain muuta biisiä jota en halua kuunnella. Auttakaa 😅. T. Ei edes vanha mutta kun en käytä Spotifyta

Vierailija
16400/19410 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että Käärijä rauhoitteli toksisia faneja aamu tv:ssä, harmi että he eivät kuuntele häntä. 

Ketju on lukittu.