Euroviisut 2023 OFFICIAL
Kommentit (19410)
Merkillistä vastakkainasettelua ja ihan turhaa fanaattisuutta tämä Loreen vs Käärijä eikä takuulla mitään mitä artistit itse toivoisivat. Itse ainakin tykkään molemmista ja olen iloinen että muutama tosi hyvä esitys tiedossa itse viisuissa. Peace peace love love!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku Loreen fani yritti eilen mustamaalata käärijää Youtubessa ottaen esille sen että Käärijä on seurannut "antivaxxeri, Venäjämielistä" poliittista ryhmittymää ja kirjoitti että euroviisuesiintyjille pitäisi tehdä parempia tarkistuksia heidän taustoistaan. Ja laittanut sen Sofi Oksasen twiitin kiertämään jossa Käärijää syytettiin Kremlin seuraamisesta somessa.
Ilmiantakaa tollaset
"Loreenin fani" on todennäköisesti joku suomalainen pässi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku Loreen fani yritti eilen mustamaalata käärijää Youtubessa ottaen esille sen että Käärijä on seurannut "antivaxxeri, Venäjämielistä" poliittista ryhmittymää ja kirjoitti että euroviisuesiintyjille pitäisi tehdä parempia tarkistuksia heidän taustoistaan. Ja laittanut sen Sofi Oksasen twiitin kiertämään jossa Käärijää syytettiin Kremlin seuraamisesta somessa.
Ilmiantakaa tollaset
Jep, ja kunnianloukkaussyytös perään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmiantakaa tollaset
"Loreenin fani" on todennäköisesti joku suomalainen pässi.
Juts näin. Loreenin fanit pääsääntöisesti ulkomaalaisia eivät ymmärrä/seuraa Suomen mediaa. Sitäpaitsi yhtälailla Loreenin YT-vedossa suomalaiset "Käärijä-fanit" kommentoineet varsin ikävään sävyyn Loreenin berberi-taustaa. "eihän se edes ole ruotsalainen" Tällainen kannattaa lopettaa heti alkuunsa!
Muita joiden mielestä tuo Moldovan biisi kuulostaa hieman tältä?
Musiikkia on tehty niin kauan että on liki mahdotonta välttää samankaltaisuuksia.
Joku biisi kuulostaa miltei aina joltain toiselta.
Taas on "pussi päähän olen suomalainen" kappale. Toivottavasti sanat käännetään englanniksi..
Mä olin kuulevani tässä eilen jotain tuttua ja mietin mistä se on tuttu? Alkusävelmät etenkin.Sitten tajusin, että ehkä olinkin kuullut sen kerran aiemmin vahingossa.
Todella vetää katseen itseensä koko paketti.
(Serbian viisuja oli vaikeaa seurata,kun nimet oli niillä eri kirjaimilla (käyttääkö ne kyrillisiä? En oikeasti tiedä Serbian kielestä mitään. Niin olin ihan pihalla).
Paitsi Luke Black luki ihan normaalisti.
Kukaan ei kommentoi Islannin edustajaa???🤔😄
Jaahas.
(Ehkä kertoo jotain)
Mutta vahva laulaja!
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei kommentoi Islannin edustajaa???🤔😄
Jaahas.
(Ehkä kertoo jotain)
Mutta vahva laulaja!
Aika raskas esitys. Esityksestä ei välity minkään sortin energiaa, vaikka laulaja on melkein kanveeseissa kaksinkerroin.
Olen tänä vuonna katsonut San Remon finaalin, Saksan, Moldovan, Islannin ja Serbian finaalin, sekä tietenkin umk:n
(Viime vuonna katsoin san remoa kaikki illat, ja Eesti laul, melodifestivaain finaalin,sekä Espanjan finaalin ainakin ja umk:n)
Tykkäsin Saksan finaalista ihan ok. (Vaikka en ymmärrä kieltä).
Sitten Moldova oli aika pitkä.. heh. Serbia oli ulkomaalaiselle vähän vaikea joskus seurata.
Islannilla oli upea lähetys. Kaikki kunnossa ja subwoolfer veti minikeikan.. mutta miten ihmeessä ne karsi 5 biisiä kahteen ja pyöritti näitä kahta koko ajan recapeissa (näytti uusintoja) ihan turhaa toistoa. Joo,enkä ymmärrä islantiakaan,joten en tajunnut miten esim pisteet meni.
Mutta joo. Mietin,kun umk:ta ajattelen. Umk:n vahvuus taitaa olla vähissä lauluissa ja esim.englanninkielisellä selityksellä. Saisi vielä vetää äänentoisto ja kamerakuvaukset nappiin.
(Islanti osasi nämä hommat, mutta turhautti jatkuvat toistot,kun kyseessä enää 2 laulua😂)
Tottakai jokainen maa tekee karsinnat itselleen,mutta Suomi tarjoaa erikielillä selostuksia? Onko ainut?
(Olisin halunnut kokeilla umk:tai esim.englannnin kielisellä selityksellä,mutta se ei toiminut ainakaan itsellä)
Mä olin ensin, että ei, ei saa muut valita hyviä lauluja,että meillä on mahis.
On ollut pakko hylätä se asenne.
Ja katsoa vaan mitä tuleman pitää ja nautti muiden maiden esityksistä!
(Eilen Islannin finaalia katsoneet; siellä hän näytettiin pätkä käärijää, Alessandra, reyleitä etc. Eli ilmeisesti pohjoismaita.. ja sitten pätkä loreenia. Jota siis ei ole edes valittu vielä. En ymmärtänyt yhtään mitä sanoivat siinä,katsoiko täällä kukaan joka ymmärsi?
Häh? Onko tämä sama Pasha joka nyt voitti Moldovan viisut? 🤔🧐😄
Vierailija kirjoitti:
Olen tänä vuonna katsonut San Remon finaalin, Saksan, Moldovan, Islannin ja Serbian finaalin, sekä tietenkin umk:n
(Viime vuonna katsoin san remoa kaikki illat, ja Eesti laul, melodifestivaain finaalin,sekä Espanjan finaalin ainakin ja umk:n)
Tykkäsin Saksan finaalista ihan ok. (Vaikka en ymmärrä kieltä).
Sitten Moldova oli aika pitkä.. heh. Serbia oli ulkomaalaiselle vähän vaikea joskus seurata.
Islannilla oli upea lähetys. Kaikki kunnossa ja subwoolfer veti minikeikan.. mutta miten ihmeessä ne karsi 5 biisiä kahteen ja pyöritti näitä kahta koko ajan recapeissa (näytti uusintoja) ihan turhaa toistoa. Joo,enkä ymmärrä islantiakaan,joten en tajunnut miten esim pisteet meni.
Mutta joo. Mietin,kun umk:ta ajattelen. Umk:n vahvuus taitaa olla vähissä lauluissa ja esim.englanninkielisellä selityksellä. Saisi vielä vetää äänentoisto ja kamerakuvaukset nappiin.
(Islanti osasi nämä hommat, mutta turhautti jatkuvat toistot,kun kyseessä enää 2 laulua😂)
Tottakai jokainen maa tekee karsinnat itselleen,mutta Suomi tarjoaa erikielillä selostuksia? Onko ainut?
(Olisin halunnut kokeilla umk:tai esim.englannnin kielisellä selityksellä,mutta se ei toiminut ainakaan itsellä)
5 biisin finaalista äänestettiin Islannissa 2 biisiä superfinaaliin ja nämä 2 biisiä sitten kilpailivat pääsystä Euroviisuihin. Olen yllättynyt siitä toisesta superfinaalissa olleesta bändistä.
Mutta Islannin biisistä: Biisi on tylsä eikä biisissä tai esityksessä ole mitään mikään jää mieleen.
Se on todella huono juttu varsinkin Euroviisuissa missä pitää pyrkiä erottumaan.
Ainoa millä Islannin biisi voisi erottua olisi se, että se esitetään islanniksi.
Vähän tyyli muuttunut. Kai se sama Pasha on?
Onko epäkorrektia sanoa? Mutta mä rakastan tuota lyhytkasvuista huilistia!😍 Ja miten ne ns. Haastaa toisiaan laulajan kanssa yhdessä vaiheessa, lol😂
keski-aika fiilikset tulee.
Vierailija kirjoitti:
Musiikkia on tehty niin kauan että on liki mahdotonta välttää samankaltaisuuksia.
Mitä kohtaa tarkoitat? En kuule mitään samaa🤔
Enemmän noi Norjan ja Ruotsin kopioväittämät menee lähelle, tai jopa Suomen.
En tosin kuunnellut kuin puolet biisistä, en vain löydä samaa🤷
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä kohtaa tarkoitat? En kuule mitään samaa🤔
Enemmän noi Norjan ja Ruotsin kopioväittämät menee lähelle, tai jopa Suomen.
En tosin kuunnellut kuin puolet biisistä, en vain löydä samaa🤷
Näköjään sattui kirjotusvirhe. Piti olla Serbia eikä Moldova. Hupsistakeikkaa.
Mun mielestä niissä oli samaa mutta ehkä mulla vain on vettä korvassa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä näissä kuulostaa sun mielestä samalta? :D Ihan eri genreäkin, jos tää joltain kuulostaa niin ehkä etäisesti Serbialta muttei siltäkään.
*aa joo kommentoitkin tuosta. Ehkä tosiaan jotain tosi etäisiä yhteisiä elementtejä, en kyllä osaisi yhdistää näitä mitenkään.
Ilmiantakaa tollaset