Euroviisut 2023 OFFICIAL
Kommentit (19410)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä mikä tässä ruotsissa on niin pirun hienoa. Nyt jo kuullut monta parempaa biisiä.
Siis onhan hän taitava mutta tämä biisi on jotenkin niin plääh.....
Ensi vuonna on ABBA-juhlavuosi. Pitihän se voitto saada sinne koti-areenalle...
Noin tosiaan. Rakentavatkohan uuden areenan?
Loreenin ääni on mahtava, mutta ei tää biisi niin paljon sytyttänyt. Jotenkin tylsää kun voitti uudelleen.
Kyllähän Käärijä tässä todellinen voittaja oli, ihan selvästi! Toivottavasti torijuhlat järjestetään, vaikka voittoa ei tullutkaan.
Käärijä voi olla ylpeä itsestään ja taustabändi myös. Hyvä esitys finaalissa. Ikävä kyllä ei riittänyt voittoon.
Onnea Käärijä! Toinen sija ei todellakaan ole mikään huono sijoitus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä mikä tässä ruotsissa on niin pirun hienoa. Nyt jo kuullut monta parempaa biisiä.
Ruotsin voitto oli siis päätetty ennnalta, jotta pääsevät juhlistamaan ABBAa.
Nuo jury-äänet ovat typerä juttu. Mitä järkeä maksaa äänestämisestä, kun yleisön mielipide ei kuitenkaan merkkaa mitään.
Norjalla oli ihan mahtava biisi ja esitys, mutta surkeat jury-pisteet saivat.
Tulee väkisinkin nyt vedettyä foliohattua päähän, että oliko Ruotsin voitto sovittu etukäteen sen tulevan Abban 50.v-juhlavuoden takia? :D
Tuo tattoo oli aika geneeristä eurohumppaa, eikä mitenkään mieleenjäävä biisi, imo.
Kiitokset Käärijälle ja tiimille hienosta sijoituksesta! Kisan varsinainen voittaja. Nyt oli taustalaulukin kohdillaan, kiitokset sinnekin! Taidamme kaikki tietää, kuka siellä seinän takana tuki, oli melkein tunnistettavissa. 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruotsin voitto oli siis päätetty ennnalta, jotta pääsevät juhlistamaan ABBAa.
Tuli ihan sellainen olo, että tää oli todellakin jo päätetty etukäteen...
No tämähän meni parhaalla mahdollisella tavalla.
1. Yleisöäänissä voitto on moraalinen voitto.
2. Hoppee ei oo häppee
3. Nyt ei Ylen tartte järjestää kalliita kisoja Ja Ruotsiin on lyhyt matka ensi vuonna. SÄÄSTÖÄ!!!
4. Ja hoppeen takia ei tartte mennä edes TORILLE!!!
Eli Suomi voitti!!!!! Onko muita hyviä selityksiä?
Vierailija kirjoitti:
Olenko ainut, jota ällötti Loreenin esiintymiskynnet?
Et. Mua meinaan ällötti myös ja ne vei huomion. Raati tykkäsi.
Vierailija kirjoitti:
Etelä-Euroopassa ovat taika uskoisia. Kukaan ei ole ikinä voittanut numerolla 13.
Voittajalle buuattiin ja suurin osa katsojista alkoi poistumaan paikalta tuloksin julkistamisen jälkeen.
Jaksoivatko edes kuunnella ja katsoa esityksen uudelleen? 😄
Tosi ikävää jos tämä oli päätetty etukäteen. Nyt alkaa todella tuntua siltä että oli. En olisi itse uskonut että Loreen on noin ylivoimainen raatien suosikki. Olisin kuvitellut että raatipisteet jakautuisivat tasaisemmin, kun oli muitakin hyviä laulajia esim.
Olen kyllä tosi pettynyt tulokseen. Yksi tylsimpiä voittajabiisejä mitä muistan viime vuosilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuo jury-äänet ovat typerä juttu. Mitä järkeä maksaa äänestämisestä, kun yleisön mielipide ei kuitenkaan merkkaa mitään.
Norjalla oli ihan mahtava biisi ja esitys, mutta surkeat jury-pisteet saivat.
Tulee väkisinkin nyt vedettyä foliohattua päähän, että oliko Ruotsin voitto sovittu etukäteen sen tulevan Abban 50.v-juhlavuoden takia? :D
Tuo tattoo oli aika geneeristä eurohumppaa, eikä mitenkään mieleenjäävä biisi, imo.Jury ääniä 37stä Jurysta ja yleisömaita 26. Eli painotus asiantuntijoilla.
Ai niin totta! Eihän niitä maita ollut läheskään niin paljon mukana! Voi vitsi. Silti Suomi pärjäsi noin hyvin. Ei ollut mikään selkeä voitto Loreenilla vaikka kovasti suosittiin raatien puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Tosi ikävää jos tämä oli päätetty etukäteen. Nyt alkaa todella tuntua siltä että oli. En olisi itse uskonut että Loreen on noin ylivoimainen raatien suosikki. Olisin kuvitellut että raatipisteet jakautuisivat tasaisemmin, kun oli muitakin hyviä laulajia esim.
Olen kyllä tosi pettynyt tulokseen. Yksi tylsimpiä voittajabiisejä mitä muistan viime vuosilta.
Katsoimme mieheni kanssa muistaakseni 16 esitystä ja menimme nukuttiin. Molemmat olimme sitä mieltä, että Loreenin biisi ei jäänyt juuri mieleen ja että tuskin voittaa. Veikkasimme , että hän olisi 3. Tai 4. Yöllä heräsin ja katsoin tuloksen, Ruotsi on voittanut, häh??!
Miten???
Vierailija kirjoitti:
Jos yleisö olisi päättänyt, Suomi olis vienyt voiton helposti! Mutta raati päätti toisin.
Olen vähän ihmeissäni, että oikeasti Loreen voitti. En olisi uskonut, että on 1.
Käärijä toivoo, että olisimme hänestä ylpeitä, mutta ymmärtää jos emme, koska ei voittanut. Minä ainakin olen! Hieno veto!
Olemme toki ylpeitä, mutta ei niin ylpeitä että juhlittaisiin.
Tai sitten olemme niin ylpeitä että hopeita ei juhlita. Vain kulta kelpaa.
Ja eihän köyhällä säästö-Suomella ole varaa tällaisiin, kun leikata pittää kaikesta nyt.
Kääryle Säästi Ylelle miljoonia kun ei voittanut. Kallista olisi ollut tämä voittaminen.
Eli tulospalkkio Kääryleelle. Petteri voisi tarjota muumilimut ja munkit torilla.
Tai ehkä jopa kampawiinerit?
Vierailija kirjoitti:
Olenko ainut, jota ällötti Loreenin esiintymiskynnet?
Et ole ja koko stailaus vastenmielinen
Jälikäteen ajateltuna. Hieman outoa oli Abba museon mainos ennen tulosten julkaisua.
Vierailija kirjoitti:
Kääryle Säästi Ylelle miljoonia kun ei voittanut. Kallista olisi ollut tämä voittaminen.
Eli tulospalkkio Kääryleelle. Petteri voisi tarjota muumilimut ja munkit torilla.
Tai ehkä jopa kampawiinerit?
Oishan ne Euroviisut tuoneet tulojakin.
Hahahahaha!!!
Käärijä ei voittanut!