Euroviisut 2023 OFFICIAL
Kommentit (19410)
jos tunnetta mitataan, niin lortsu on voittaja. kylmät väreet menee, de kalla vibarationerna
Tämä on vähän kuin sekoitus Abbaa ja Madonnan Frozenia
Loreen on yksi maailma parhaimpia artisteja kautta aikojen :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori mutta Loreen näyttää beduiinilta.
Eikös hän ollut berberi?
No sama asia melkein.
Melloihin verrattuna finaaliesitys on ihme kiemurtelua
Sanon saman minkä semeissäkin. miusta tuo Loreenin biisin tausta jumputus kuulostaa ihan ekalta voittobiisiltä, varsinkin kappaleen alku.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä mikä tässä ruotsissa on niin pirun hienoa. Nyt jo kuullut monta parempaa biisiä.
Siis onhan hän taitava mutta tämä biisi on jotenkin niin plääh.....
Ensi vuonna on ABBA-juhlavuosi. Pitihän se voitto saada sinne koti-areenalle...
Kiitos Käärijälle mahtavasta suorituksesta!
Onko tää eka kerta historiassa kun Ruotsin Jury anto Suomelle täydet 12 pistettä?
Jos yleisö olisi päättänyt, Suomi olis vienyt voiton helposti! Mutta raati päätti toisin.
Olen vähän ihmeissäni, että oikeasti Loreen voitti. En olisi uskonut, että on 1.
Käärijä toivoo, että olisimme hänestä ylpeitä, mutta ymmärtää jos emme, koska ei voittanut. Minä ainakin olen! Hieno veto!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä mikä tässä ruotsissa on niin pirun hienoa. Nyt jo kuullut monta parempaa biisiä.
Niillä ei ole Natoa, että jos ovat sodassa ensi vuonna niin voidaan pitää ne heidän viisut ja Loreen voi huhuilla siellä euforia kolmoset :D
Suomi on oikea voittaja, nimittäin yleisöäänien selkeä voittaja.
Vierailija kirjoitti:
Onko tää eka kerta historiassa kun Ruotsin Jury anto Suomelle täydet 12 pistettä?
Tai kun Ruotsi ylipäätänsä antaa meille pisteitä
Käärijä veti hienosti. Voimme olla ylpeitä hänestä. Yleisöäänillä hän olisi voittanut, mutta tuomariäänet ratkaisivat Lorenin voittajaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin tosiaan. Rakentavatkohan uuden areenan?
Berberi heimosta