Euroviisut 2023 OFFICIAL
Kommentit (19410)
Vierailija kirjoitti:
Moni voittaja ei ole ollut mieleeni. Niitä ovat esim.Duncan Lawrense ja tää Måns joka tunkee ittensä jokapaikkaan. Nettakaan ei oikeen vakuuttanut. Monesti ne parhaat ei yllä ihan kovimpaan kärkeen.
Ei mullekaan voittajat yleensä ole omia suosikkeja, mutta Netasta olen pitänyt, vaikkakin live-esitys oli musiikkivideon jälkeen hieman pettymys.
Vierailija kirjoitti:
Miljoonasti onnea K.lle illan koitokseen. Viimeinen rutistus vielä. Ja me täällä tsemppaamme ja jännitämme niin että taju on hetken kankaalla. Kun se sieltä palaa, kuulemme kun voittaja julkistetaan.
Finaalin jälkeen täytyy äänestää. Ei taas tuudittauduta siihen, että Suomi-Leijona tekee kaiken. Nyt yleisöllä on valtaa.
Loreenin biisissä on otteita monista eri biiseistä. Typerää ja yllätyksetöntä jos tommonen voittaa. Tunkkainen esitys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkien aikojen euroviisuvoittaja. Ihana tattoo ja Loreen!
Kaikkien aikojen? Millä perusteella? 😆
Huomaa lauserakenne. Ensimmäinen lause kertoo Käärijästä. Toinen kertoo siitä, että Tattoo ja Loreen ovat ihania.
Ihan toista olisi ollut "Kaikkien aikojen euroviisuvoittaja: Ihana Tattoo ja Loreen."
Äikän tunnilla hereillä olo kannattaa ;D
👋💚WINLAND!💚👍
Vierailija kirjoitti:
Sellaista kans mietin, että kun Käärijä selkeästi kansan suosikki, niin saavatko raadit vihat niskoilleen jos eivät annakaan Käärijälle pisteitä? Jos räikeästi suosivat esim Loreenia (jota en kyllä usko, luulen että raatipisteet jakautuvat tasaisesti useammalle), niin iso yleisö voi olla aika tyytymätön ja se ei ole kauhean hyvä asia Euroviisujen jatkon kannalta.
Olihan Keiino sillon kans aikanaan yleisön suosikki, mutta jury romutti mahdollisuudet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaista kans mietin, että kun Käärijä selkeästi kansan suosikki, niin saavatko raadit vihat niskoilleen jos eivät annakaan Käärijälle pisteitä? Jos räikeästi suosivat esim Loreenia (jota en kyllä usko, luulen että raatipisteet jakautuvat tasaisesti useammalle), niin iso yleisö voi olla aika tyytymätön ja se ei ole kauhean hyvä asia Euroviisujen jatkon kannalta.
Olihan Keiino sillon kans aikanaan yleisön suosikki, mutta jury romutti mahdollisuudet.
Ja siitä oltiin tosi vihaisia. Ottivatkohan opikseen?
Jos miettii raatien äänestystä, niin esim kappaleen mieleenpainuvuudesta luulisi Käärijän saavan kaikilta 12 pistettä.
Käärijä voitti taas eilisen jury shown yleisökyselyn. 29% piti illan parhaana. Kakkosena Loreen reilulla 11%
https://escxtra.com/2023/05/13/2023-audience-poll-results-grand-final/
💚👨🦱💚 !!!KÄÄRIJÄ VOITTAKOON!!!! 💚👨🦱💚
Vierailija kirjoitti:
Käärijä voitti taas eilisen jury shown yleisökyselyn. 29% piti illan parhaana. Kakkosena Loreen reilulla 11%
Jos joukossa on paljon suomalaisia, ei auta kun vain muista maista voi äänestää Suomea. Muistakaa että usein altavastaaja voi menestyä. Joku voi tuostakin katsoa, että ehkä Loreeniä pitää äänestää.
Jos ette pidä Loreenista, keskittykää siihen esiintyjään, josta pidätte. Äänestysvinkkejä, kiitos! Ketä sinä aiot äänestää tänään?
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkien aikojen euroviisuvoittaja. Ihana tattoo ja Loreen!
Kaikkien aikojen? Millä perusteella? 😆
Huomaa lauserakenne. Ensimmäinen lause kertoo Käärijästä. Toinen kertoo siitä, että Tattoo ja Loreen ovat ihania.
Ihan toista olisi ollut "Kaikkien aikojen euroviisuvoittaja: Ihana Tattoo ja Loreen."
Äikän tunnilla hereillä olo kannattaa ;D
👋💚WINLAND!💚👍
😂 Käärijä fron Winland!!!
Vierailija kirjoitti:
Oho! Hyvältä näyttää Suomen kannalta. Belgiakin kolmosena.
Tuo Loreenin tattoo biisi on niin ihana. Sanoituskin on kuin suoraan mun elämästä!
Vierailija kirjoitti:
Tuo Loreenin tattoo biisi on niin ihana. Sanoituskin on kuin suoraan mun elämästä!
Munkin enkelit itkee verta, kun kuuntelee sanoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos joukossa on paljon suomalaisia, ei auta kun vain muista maista voi äänestää Suomea. Muistakaa että usein altavastaaja voi menestyä. Joku voi tuostakin katsoa, että ehkä Loreeniä pitää äänestää.
Jos ette pidä Loreenista, keskittykää siihen esiintyjään, josta pidätte. Äänestysvinkkejä, kiitos! Ketä sinä aiot äänestää tänään?
Onko paikalla paljon suomalaisia? Eikö nuo liput ole pitänyt ostaa jo ennen kuin tiedettiin edes mistään Käärijästä?
Minun suosikkini:
1. Ranska
2. Moldova
3. Norja
4. Saksa
5. Kypros
6. Slovenia
7. Sveitsi
8. Viro
9. Armenia
10. Ruotsi
Suomea tietysti kannustan mutta eihän omaa saa äänestää.
Mietin äänestäisinkö Sveitsiä, Viroa vai Saksaa vai kenties näitä kaikkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko paikalla paljon suomalaisia? Eikö nuo liput ole pitänyt ostaa jo ennen kuin tiedettiin edes mistään Käärijästä?
Niinpä, ei kai siellä suomalaisia ole merkittävästi enemmän, kuin muidenkaan maiden asukkeja?
Vierailija kirjoitti:
Tykkäsin biisistä enemmän näillä sanoilla: