Euroviisut 2023 OFFICIAL
Kommentit (19410)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katoin just tubesta noita saunavideoita. Kyllä Suomi on kerrankin osannut tosi hienosti markkinoida ja tuo että tavalliset viisufanit pääsee saunomaan ja tapaamaan käärijää siinä vihreällä matolla🤩 Ja sitten ne keikat ulkoilmassa ym. ym. Onko muilla vastaavaa promoa?
Tää on huikee juttu!
Jep,mutta ymmärtääkseni tämä oli ihan Kärtsärin sopima juttu,ei kenenkään muu.Joten kunnia oikeaan osoitteeseen.
Nyt piltit nukkumaan, meidän pitää huomenna olla tikissä!!
💚🧒🏻💚
Pina coladat on kaapissa, vihreä paita pestynä, valtakunnassa kaikki hyvin. Hyvää yötä, Cha Cha Cha myötä.
Loreen sanoi haastattelussa suosikikseen Käärijän. Sanonut tämän jo ainakin kolmessa haastattelussa. Myös Espanja ja Norja vetoaa häneen, mutta nyt nosti Käärijän ykköseksi.
Näin hesassa bolero patsaat
Vierailija kirjoitti:
Kovia artisteja on kyllä ollut euroviisuvoittajina ja kakkosina ja kolmosenakin viime vuosina mitä kattelin. Duncan Lawrence, Måneskin... Sam Ryderin viime vuoden kakkonenkin oli ihan kova esitys. Slomo, Eleni...
Netan Toy on ehkä lähimpänä Kärtsärin tyyliä erikoisuudentavoittelussaan.
Pääseekö Kärtsärimme tuohon kovaan sarjaan ykköseksi tai kakkoseksi? Kakkonenki ois tosi kova kyllä!
Ei nuo ole mitään erikoisuudentavoittelua. Tuo on jotenkin niin halveksiva ja ankeuttava termi. Kun kaikki ei vaan ole samanlaisia, eikä kaikki myöskään tykkää samanlaisesta musiikista. Vaikka sinä et jotain ymmärtäisikään, niin ei se tarkoita sitä että se olisi erikoisuudentavoittelua.
Mielestäni on aivan ihanaa kun on erilaisuutta ja taitaa olla muutama muukin samaa mieltä! Ei siis ole kysymys mistään marginaalimusiikistakaan. Pitäisikö kaikkien olla sitä pelkkää samaa geneeristä kauraa Ruotsin viisutehtaasta? Se vasta ankeaa olisikin.
Toivottavasti ihana loreen voittaa tänään tattoo kappaleellaan. Tulisko jopa kaikkien aikojen ennätyspisteet.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti ihana loreen voittaa tänään tattoo kappaleellaan. Tulisko jopa kaikkien aikojen ennätyspisteet.
Vai puhkeaako Loreenin kupla?
Ruotsin viisu on selvä kopio parista eri biisistä. Varmaan ollut puhettakin mutta pont aeri - flying free ja mika newton v plenu, välissä pätkä winner takes it all ja loppuosa suora chorus osa labrinth: jealous: " its hard for me to say, im jalous of the way youre happy without me.." näin biisinikkarit rakentaa hittibiisin 😬👀
Vierailija kirjoitti:
Ruotsin viisu on selvä kopio parista eri biisistä. Varmaan ollut puhettakin mutta pont aeri - flying free ja mika newton v plenu, välissä pätkä winner takes it all ja loppuosa suora chorus osa labrinth: jealous: " its hard for me to say, im jalous of the way youre happy without me.." näin biisinikkarit rakentaa hittibiisin 😬👀
Joo kyllä! Tätä leikkaa-liimaa-systeemiä on käytetty mielestäni myös ainakin Israelin biisissä, ehkä myös Armenian? Ranskankin? Se saa kappaleen kuulostamaan siltä että punainen lanka puuttuu, kappale ei ole täysin ehyt, kokonainen, mitä hyvä sävellystyö taas on. Toisaalta taas Alikan kappale on mielestäni hyvä sävellys kokonaisuudessaan.
Miljoonasti onnea K.lle illan koitokseen. Viimeinen rutistus vielä. Ja me täällä tsemppaamme ja jännitämme niin että taju on hetken kankaalla. Kun se sieltä palaa, kuulemme kun voittaja julkistetaan.
Moni voittaja ei ole ollut mieleeni. Niitä ovat esim.Duncan Lawrense ja tää Måns joka tunkee ittensä jokapaikkaan. Nettakaan ei oikeen vakuuttanut. Monesti ne parhaat ei yllä ihan kovimpaan kärkeen.
Vierailija kirjoitti:
Loreen sanoi haastattelussa suosikikseen Käärijän. Sanonut tämän jo ainakin kolmessa haastattelussa. Myös Espanja ja Norja vetoaa häneen, mutta nyt nosti Käärijän ykköseksi.
Kommenttini menee nyt UMK ketjun tasoiseksi, mutta olen samaa mieltä Loreenin kanssa siitä, että Käärijän voisi syödä. Ihan kauhistuttaa ajatus siitä, että tämä ihana viisukevät loppuu tänään. Käärijä on tuottanut niin paljon iloa ja haluaisin, että se jatkuu vielä. Saa nähdä, saako Suomi pitkään aikaan Jeren kaltaista edustajaa.
Kaikkien aikojen euroviisuvoittaja. Ihana tattoo ja Loreen!
Ketä aiot itse äänestää? Minä Norjaa.
https://wiwibloggs.com/2023/05/12/poll-who-should-win-the-eurovision-so…
Käykää äänestämässä!
Queen of the Kings on ihana. Alessandra on tulossa Suomeen esiintymään tammikuussa 2024.
https://www.tiketti.fi/alessandra-nor-tavastia-klubi-helsinki-lippuja/9…
Vierailija kirjoitti:
Ketä aiot itse äänestää? Minä Norjaa.
Mietin Espanjaa. Paloma on paitsi huipputaitava myös ihastuttava, voisin melkein rakastua häneen, vaikka olen heteronainen.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkien aikojen euroviisuvoittaja. Ihana tattoo ja Loreen!
Kaikkien aikojen? Millä perusteella? 😆
No Käärijähän on ilmiselvä persu, niin totta kai persujuntit tykkää.