Euroviisut 2023 OFFICIAL
Kommentit (19410)
Kuuntelin vanhoja euroviisubiisejä ja mm. Elenin Fuegota joka tanssimisesta huolimatta oli saatu kuulostaan hyvältä 😁 siellä oli varmaa joku hoilaamassa taustalla. Ois pitäny ottaa nää keinot käyttöö paremmin!
Se ruotsalainen joka tekee esitystä nyt suomelle ja on työskennelly melloillekin on mun mielestä loreenin kaveri, luin sen jostain. Hänellä on varmaa velvoitteita UMK.n liittyen, ollut jo monena vuonna eikä varmaa siksi voi tehä esityksiä lortsulle. Ei niinkään että hän ei haluaisi.
Mulla muuten soi herätessä, siis joka ikinen päivä, aina joku biisi. Viisuaikaan se on pitkään yleensä joku sen vuotisista kappaleista, tänään aamulla se oli ihana mash up: soarele, soarele, soarele si luna, ooh there ghost in my bodyyyy. Ja noin viiden minuutin päästä Lasha tumbai 😂.
Onko muilla vastaavaa vai onko päässänne hiljaista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esiintymispaikka 13! Jeee!!! Loreenilla 9.
Kerrankin Ruotsilla huonompi paikka kuin Suomella 🤣 Israel ja Norja parhailla paikoilla.
Tulee kova taisto loppupuolella siitä, että meneekö Noa Kirelin yksisarvisvinkki perille vai iskeekö viikinkikuningatarbiisi. Yksisarvinen tarkoittaa biseksuaalista naista, joka haluaisi mukaan kolmen kimppaan. Emoji on saanut merkityksensä siitä, että sellaista naista on yhtä vaikea löytää kuin yksisarvista. Tinderissä yksisarvismerkin laittaneet ovat kiinnostuneita kolmen kimpasta vaikka olisivat miehiä, jotka haluaisivat kolmen kimppaan.
Viisuissa on käyty huolella läpi viime vuosina kaikki sekssuuntaukset jne ja nyt Israel sitten selvästi tehoaa niihin, jotka haluaisivat Noan tai edes jonkun/joidenkin kanssa kolmen kimppasessioihin.
Eiks teillä ole mitään muuta tajunnassa kuin seksuaaliset viittaukset kuvitelluista ja todellisista sukupuolista tai milloin mistäkin kimpasta? Yksisarvisella on huomattavasti pidempi historia kuin metsäläisten lukutaidon historia. Siitäkin voi päätellä jotain.
Mun mielestä Alessandran biisi sekä myös Mian Yksisarvisen sanat ja teemat ovat raikkaita ja massasta poikkeavia just sen vuoksi, että niissä käsitellään jotain muuta kuin tunnetuskaa tai kiimaa.
Mitä muuta kuin tunnetuskaa/kiimaa nuo edellä mainitut, erityisesti Armenian biisi edustaa?
Suomessa sanotaan, että kateus on liikaakin vahvempi tunne suomalaisilla. Onneksi kukaan ei ole tehnyt siitä biisiä. Ei löytyisi maan rajojen ulkopuolella vastakaikua.
Vierailija kirjoitti:
Kuuntelin vanhoja euroviisubiisejä ja mm. Elenin Fuegota joka tanssimisesta huolimatta oli saatu kuulostaan hyvältä 😁 siellä oli varmaa joku hoilaamassa taustalla. Ois pitäny ottaa nää keinot käyttöö paremmin!
Eleni olikin sellainen rotunainen että ei ole ihan hetkeen edes viisulavalla nähty.
Komeampi kuin Apricot stone 😄.
Inhosin Netan Toytä. En tiedä mikä siinä ärsytti. Tykkäsin Elenistä enempi sinä vuonna. Netta on vissiin kommentoinut kärtsylle että tykkäsi hänestä jonnekin instakuvaan, jodelissa muistaakseni oli tästä puhetta.
Vierailija kirjoitti:
Mulla muuten soi herätessä, siis joka ikinen päivä, aina joku biisi. Viisuaikaan se on pitkään yleensä joku sen vuotisista kappaleista, tänään aamulla se oli ihana mash up: soarele, soarele, soarele si luna, ooh there ghost in my bodyyyy. Ja noin viiden minuutin päästä Lasha tumbai 😂.
Mulla soi heruu heruu heruuu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dress rehearsal
Siis miten näyttää niin eriltä noi valot? onko mulla dementia vai oliko ne aiemmin erilaiset?
Minunkin silmiin näyttää erilaisilta, jotenkin vahvemmilta ja kirkkaammilta myös. Edelleen toivon salaa, että esityksen lopuksi pyrot räjäyttäisivät tuon boxin tyylin Macgyver.😂
Mulla kävi kans mielessä, että finaalissa näkyisi isommat pyrot, mutta tuskin niin edes saisi tehdä. Pakko niitä on kerran edes testata.
Miksi niitä pyroja kun valot ovat todella hienot? Pyrot pilaisivat koko valosuunnittelun, jossa on nähty vaivaa. Suomalaisilla on Lordin vuoksi jokin pyro-hinku. Luullaan, että pyrot ovat vieläkin must ja in.
Valosuunnittelut ja screenit ovat muuttuneet todella paljon Lordin ajoista. Areena on hieno. Miksi se pitää nyt sössiä suomalaisten mieliksi geneerisillä pyroilla?
Ei ne mun mielestä kyllä mitään pilannut, vaikka olen samaa mieltä ettei esitys niitä välttämättä edes tarvitsisi. Minusta se lopun täysi Käärijän vihreä valo on aivan hyper cool 😎
Vierailija kirjoitti:
Inhosin Netan Toytä. En tiedä mikä siinä ärsytti. Tykkäsin Elenistä enempi sinä vuonna. Netta on vissiin kommentoinut kärtsylle että tykkäsi hänestä jonnekin instakuvaan, jodelissa muistaakseni oli tästä puhetta.
Voiei, Netta on mun kaikkien aikojen suosikki. Kärtsä vähän samaa sarjaa, joten uskon että tykkää!
Vierailija kirjoitti:
Mitähän lääkäri sanoisi kun menisi valittamaan että auta, Verka Serduchka asuu päässäni? 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esiintymispaikka 13! Jeee!!! Loreenilla 9.
Kerrankin Ruotsilla huonompi paikka kuin Suomella 🤣 Israel ja Norja parhailla paikoilla.
Tulee kova taisto loppupuolella siitä, että meneekö Noa Kirelin yksisarvisvinkki perille vai iskeekö viikinkikuningatarbiisi. Yksisarvinen tarkoittaa biseksuaalista naista, joka haluaisi mukaan kolmen kimppaan. Emoji on saanut merkityksensä siitä, että sellaista naista on yhtä vaikea löytää kuin yksisarvista. Tinderissä yksisarvismerkin laittaneet ovat kiinnostuneita kolmen kimpasta vaikka olisivat miehiä, jotka haluaisivat kolmen kimppaan.
Viisuissa on käyty huolella läpi viime vuosina kaikki sekssuuntaukset jne ja nyt Israel sitten selvästi tehoaa niihin, jotka haluaisivat Noan tai edes jonkun/joidenkin kanssa kolmen kimppasessioihin.
Eiks teillä ole mitään muuta tajunnassa kuin seksuaaliset viittaukset kuvitelluista ja todellisista sukupuolista tai milloin mistäkin kimpasta? Yksisarvisella on huomattavasti pidempi historia kuin metsäläisten lukutaidon historia. Siitäkin voi päätellä jotain.
Mun mielestä Alessandran biisi sekä myös Mian Yksisarvisen sanat ja teemat ovat raikkaita ja massasta poikkeavia just sen vuoksi, että niissä käsitellään jotain muuta kuin tunnetuskaa tai kiimaa.
Mitä muuta kuin tunnetuskaa/kiimaa nuo edellä mainitut, erityisesti Armenian biisi edustaa?
Suomessa sanotaan, että kateus on liikaakin vahvempi tunne suomalaisilla. Onneksi kukaan ei ole tehnyt siitä biisiä. Ei löytyisi maan rajojen ulkopuolella vastakaikua.
Tämä on täyttä höpöä. Kateus on todellakin universaali ilmiö. Suomalaiset jostain syystä vain kuvittelevat, että kyseessä on vain jokin meidän yleinen huono piirre.
Vierailija kirjoitti:
MIssä Suomen voitonjuhlat kun Havis Amanda on viety huoltoon?
Päälleen voi valella skumppaa vaikka lasten puhallettavassa uima-altaassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiei, Netta on mun kaikkien aikojen suosikki. Kärtsä vähän samaa sarjaa, joten uskon että tykkää!
Mun inhokkivoittaja taas on Lena, en pysty edes katsomaan sitä esitystä koska se herättää täysin järjetöntä raivoa. Kaikki, siis KAIKKI siinä on ärsyttävintä mitä kuvitella voin. Jo tämän kirjoittaminen nostaa sitä ragea pintaan 😄.
Kovia artisteja on kyllä ollut euroviisuvoittajina ja kakkosina ja kolmosenakin viime vuosina mitä kattelin. Duncan Lawrence, Måneskin... Sam Ryderin viime vuoden kakkonenkin oli ihan kova esitys. Slomo, Eleni...
Netan Toy on ehkä lähimpänä Kärtsärin tyyliä erikoisuudentavoittelussaan.
Pääseekö Kärtsärimme tuohon kovaan sarjaan ykköseksi tai kakkoseksi? Kakkonenki ois tosi kova kyllä!
Vierailija kirjoitti:
Onko muita, kotka katsovat viisut ihan yksin? 🥲
Tuntuu, et kaikilla on seuraa huomenna, paitsi mulla😭😭
Onneks tämä palsta sentään 11 asti avoinna🤗💚💚💚💚🖤💚💚💚💚
Ollaan yhdessä täällä. Henkisesti sitten jatkoyhteydenpito ja seuraavana päivänä jälkihikipalaveri täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko muita, kotka katsovat viisut ihan yksin? 🥲
Tuntuu, et kaikilla on seuraa huomenna, paitsi mulla😭😭
Onneks tämä palsta sentään 11 asti avoinna🤗💚💚💚💚🖤💚💚💚💚
Minä katson yksin ja mietin kans että kuuluisi varmaan olla seuraa. Toisaalta olisi hauskaa, toisaalta nautin kyllä ajatuksesta yksin seurata ja ottaa vähän kuohuviiniä. Enkä kyllä oikein tunnekaan viisuintoilijoita.
Ensi vuodeksi pitää tehdä wa-viisurinki.
Nyt alkas olla viime hetket sitten tukea ja markkinoida kaikin tavoin meidän omaa poikaa! Uhkailu, lahjonta ja kiristäminen on sallittua ulkosuomalaisille ja muillekin vaikka hyvän päivän tutuille maailmalla, koska jo huomenna on ratkaisun aika! :D
Tää on huikee juttu!