Euroviisut 2023 OFFICIAL
Kommentit (19410)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äänestäkää jotain muuta kuin Ruotsia jos toivotte Suomen menestyvän. Tilanne voi olla tiukka näiden kahden välillä.
Aika teoreettista, mutta olisihan sekin ele K.n puolesta. Suomen kansa/viisukansa on aika pieni populaatio loppujen lopuksi.
200 miljoonaa pieni populaatio?
Vierailija kirjoitti:
vihainen vaimo cha cha cha kirjoitti:
Voi v*ttu... mies haluaa mielummin katsoa Suomen lätkäpelin loppuun viisujen sijasta. Kolmas erä menee päällekkäin noin 8 ensimmäisen biisin kanssa. Koita siinä sitten saada viisufiilistä kun oot missannut vaikka miten monta biisiä alusta...
Eikö teillä ole tietokonetta tau kännykkää mistä toinen voi katsoa??
Eurovision.tv ja sen YouTube-kanavan livestream auttaa toivottavasti myös asiaan.
Lätkän katselu on meille miehille tärkeää. Tämä pitää ymmärtää.
Ei auta heteronormatiivisissakaan perheyhteisöissä, vaikka olisi Loreen tai vähäpukeiset mimmit kiemurtelemassa minihameissa rinnat paljaina ja perze vilkkuen kaikki 8 ekaa biisiä ;D Kiittäkää vaan onneanne, ettei ole F1-viikonloppu vielä tässä samaan syssyyn... tai onhan siellä taas jotain rallia ;D
Viisuissa lienee avausnumeroita jne, ei kai sentään 8 biisiä voi mennä päällekkäin lätkän kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijän jurylive on mennyt eilen ihan loistavasti! Paljon parempi laulusuoritus kuin semissä ja muutenkin mahtava veto. Hyvä Käärijä!
Mistä tiedät??
Eilen oli lehdessä asiasta, samoin somessa (mm. tiktokissa, Twitterissä jne.) kommentointiin asiasta. Pätkiä esityksistä löytyy myös paljon.
26 biisin näyttämiseen välitaukoineen menee laskujeni mukaan noin 1,5 tuntia. Lähetys kestää 4 tuntia. Uskoisin, ettei ainakaan ensimmäiseen puoleen tuntiin kuulla yhtään biisiä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä vihreää evästä hommaatte kisakatsomoon? 🥒🍾🧉🥦
Vesimeloni. Vihreä kuori ja kun sen avaa, niin sisältä paljastuu pinkkiä.
No onko hieno voitto kun tulee tuolla tavalla taktikoivalla äänestyksellä? Minä ainakin äänestän omasta mielestäni parasta.
Oddsien mukaan Käärijä voittaa yleisöäänet ( yli 50% mahdollisuus). Jännä, että Ukraina on pysynyt ruotsin edellä, molemmilla prosentit noin 15-17%.
Vierailija kirjoitti:
Ketä aiot itse äänestää? Minä Norjaa.
Aiot äänestää Norjaa? Sehän kilpailee Suomen kanssa voitosta. Haluatko siis, että Käärijä ei voita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aiot äänestää Norjaa? Sehän kilpailee Suomen kanssa voitosta. Haluatko siis, että Käärijä ei voita?
En ole tuo vastaaja, mutta kyllä minusta on reilua äänestää sitä, joka Suomen jälkeen on oma suosikki ja ansaitsisi voiton eikä laskelmoida jotain voittoprosentteja.
Vierailija kirjoitti:
Oddsien mukaan Käärijä voittaa yleisöäänet ( yli 50% mahdollisuus). Jännä, että Ukraina on pysynyt ruotsin edellä, molemmilla prosentit noin 15-17%.
Ukraina saa paljon yleisöääniä niin pitkään kuin sota jatkuu. Ajattelin itsekin oman suosikin lisäksi äänestää Ukrainaa ihan kannatuksen vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äänestäkää jotain muuta kuin Ruotsia jos toivotte Suomen menestyvän. Tilanne voi olla tiukka näiden kahden välillä.
Aika teoreettista, mutta olisihan sekin ele K.n puolesta. Suomen kansa/viisukansa on aika pieni populaatio loppujen lopuksi.
200 miljoonaa pieni populaatio?
käsitin varmaan väärin. luulin että puhutaan suomesta lähetettävistä teleäänistä. sori.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iso rasia Lipsiä. Sattuu värit just kohdilleen 😀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei saisi kilpailla voitosta? Kilpailee myös Loreenin kanssa.
Grand jury livekommentti:
The second favorite of this years contest, Kaarija from Finland, gives us a great fun performance, together with his Cha Cha Cha dancers. Kaarija doesnt have the best vocals and sounds tired by the end of the act but the entire arena parties with him. He ends his crazy show saying his catchphrase its crazy, its party and he will definetely get a huge televote score tomorrow. His jury score however will probably be significantly lower.
Uskokaa jo, että Kierijä ei voita. Sijoitus tulee olemaaan noin 15-20
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli mieleen että jos olisi talvi nyt niin suomessa värjättäisiin lumikin vihreäksi🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Inhosin Netan Toytä. En tiedä mikä siinä ärsytti. Tykkäsin Elenistä enempi sinä vuonna. Netta on vissiin kommentoinut kärtsylle että tykkäsi hänestä jonnekin instakuvaan, jodelissa muistaakseni oli tästä puhetta.
Voiei, Netta on mun kaikkien aikojen suosikki. Kärtsä vähän samaa sarjaa, joten uskon että tykkää!
Rakastin Nettaa ja sen biisiä. En uskonut voittoon, koska ikinä omat suosikkini ei pärjää. Ja vielä kun Toyssa oli sitä kanan kotkotustakin, niin se oikein korosti minulla epäilystä kappaleen pärjäämisestä. Mutta niin vaan se voitti!
Että tänään on ihan oikeasti jännät paikat. Käärijän esityksessä kun ei ole edes mitään poliittista tai muutakaan arkaluontoista sanomaa.
Saahan sitä Ruotsia tietty äänestää jos se on oma suosikki. Tykkäsin aluksi mutta jotenkin mennyt vaan maku siitä esityksestä. Aika tylsääkin jos ennakkosuosikki voittaa. Sitten täällä mietitään miksi pitäisi taktikoida? Noh, näin on tehty viisuissa jo aika pitkään ja naapurimaat äänestää usein toisiaan. Mut Ruotsi ei ikinä äänestä meitä ja me annetaan heille aina pisteitä. Musta ois kiva et Suomen äänisaalis menis vaikka vaihteeksi Viroon.