Euroviisut 2023 OFFICIAL
Kommentit (19410)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi mä valitan?
Käärijä on niin iso ilmiö ja jotain mitä ei ole ennen nähty. Suomenkielinen vielä. Kuumana käy naiset ja miehet. Ja oikeasti se on jotain niin ainutlaatuista että ansaitseekin voittaa.
Näen vain tasan kaksi mahdollista estettä voitolle:
1. Esityksen suunnittelu ei ole parasta A-luokkaa (Jopa Umk -esityksessä tietyt asiat toimi paremmin)
2. Käärijän ääni ei ole saanut levätä tarpeeksi (sitten se taustanauha-hässäkkä)
No miksi ottaa päähän? Nämä on asioita joihin OLISI PYSTYNYT VAIKUTTAMAAN 🤓 Onhan se mahdollista että voitto tulee näistä asioista huolimatta. Mutta jos ei...
Eihän tuo ollut valittamista. Ihan asiallisia huomioita.
Kyllä mä sen tiedän, mutta tämä oli niille jotka itkevät valittavista ihmisistä täällä. Jotka eivät siis ymmärrä valittamisen ja kritiikin eroa. Tykkäisivät vaan elellä pilvilinnoissaan.
Mulle tuli surullinen olo ku katoin sen hetken ku ilmeni se taustanauhahomma ja korvamonitoritki oli hajalla, harkat ei onnistunu, en tiedä onnistuko miksauksetkaan siellä päässä ja Käärijä oli tosi ahistuneen olonen. Sillä oli omaa vertaki naamassa ku oli saamu vekin käteen eikä ees ollu huomannu ja pyyhkiny sillä naamaa 🥺 Mietin että kuinka kauan ennen semiä ne sai tietää et taustanauha on vaihettava? Paria päivää ennen?
Vierailija kirjoitti:
Olisipa tanssijoilla ollut vaikeampi koreografia ja Käärijällä helpompi. Tanssijoiden ei tarvitse laulaa ja he ovat ammattilaisia, niin varmasti vaikeampikin olisi sujunut ja Käärijä olisi saanut keskittyä pienempiin liikkeisiin ja laulamiseen.
Tämä on hyvä huomio. Ammattitanssijat ovat nimenomaan se taho, jolle kaadetaan näyttävät akrobatiat ja fyysistä kestävyyttä vaativat muut temput. Laulajan homma on laulaa. Nyt meni roolit aivan sekaisin. TYperä koreografi. Sen pitäisi osata työnjako vaikka silmät kiinni.
Käärijäfani kirjoitti:
Unicorn voittaa. Loreen toinen. Käärijä kolmas tai neljäs. Näin se vaan ikävä kyllä menee.
Mitähän ikävää tuossa olisi? Mielettömän hyvä sijoitus.
Ulkomaalaiset aivan innoissaan eilisestä ja suomalaiset täällä dissaa. Vaikea ymmärtää. Tai onko nyt sitten jokainen omassa päässään kuvitellut sen, mikä olis se täydellinen Käärijän esitys ja nyt ei vastaakaan sitä? Tai ei tajuta että livelaulu kuulostaa erilaiselta kun se studiossa äänitetty? Eihän Lordikaan laulutaidoillaan voittanut. Mä uskon Käärijään ja muihin ammattilaisiin, joita on nyt mukana. Käärijä tekee ihan varmasti parhaansa ja jos se ei riitä voittoon niin sitten ei riitä. Ihan uskomaton viisukevät ollut. Nautitaan loppuun asti!
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos ei ois tehty mitään lava hökkelöitä ja käärijä ois vaan vetänyt konsertissa niinku tässä??? Oisko pärjännyt vai pitääkö euroviisuissa olla jotain lava rakennelmia?
Mä tykkään ajatuksesta että olisi koreografiaa, ja osan ajasta ottanut vain yleisöä itselleen. Miettikääpä SITÄ meininkiä areenalla. Juu kylmät väreet pelkästä ajatuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Käärijäfani kirjoitti:
Unicorn voittaa. Loreen toinen. Käärijä kolmas tai neljäs. Näin se vaan ikävä kyllä menee.
Mitähän ikävää tuossa olisi? Mielettömän hyvä sijoitus.
Niinpä. Tuohan olisi toiseksi paras sijoitus Suomen Euroviisuhistoriassa. Ihan huikeeta.
Miten te voitte olla noin negatiivisia? Miksei voi vaan kannustaa Suomea voittoon eikä manata etukäteen että ei varmasti voiteta? Sen näkee sitten lauantaina, nyt on hyvä nauttia hypestä ja kannustaa Suomea voittoon!
Tässä tod. näköisin skenaario:
"Maro-tsi" menee ohi kalkki viivoilla? 😂
Vierailija kirjoitti:
Ulkomaalaiset aivan innoissaan eilisestä ja suomalaiset täällä dissaa. Vaikea ymmärtää. Tai onko nyt sitten jokainen omassa päässään kuvitellut sen, mikä olis se täydellinen Käärijän esitys ja nyt ei vastaakaan sitä? Tai ei tajuta että livelaulu kuulostaa erilaiselta kun se studiossa äänitetty? Eihän Lordikaan laulutaidoillaan voittanut. Mä uskon Käärijään ja muihin ammattilaisiin, joita on nyt mukana. Käärijä tekee ihan varmasti parhaansa ja jos se ei riitä voittoon niin sitten ei riitä. Ihan uskomaton viisukevät ollut. Nautitaan loppuun asti!
Käärijä kuulosti paremmalta Umk:ssa. Ei tässä mahdottomia vaadita edelleenkään.
Tuntuu et ihmiset on alkanet lyhyessä ajassa dissata käärijää ja esitystä koska liikaa into päällä että Suomen pitää nyt voitaa vaikka alunperin tavoiteena oli vain finaalipaikka ja top 10. Suomalaisista tullut liian ahneita, pakko saada kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös UMKissa saanut olla joku playback. Nyt ei saa
Kyllä mutta ei itä eikä etelä-eurooppalaiset ajattele niin. Ne haluaa kauniita naisia ja notkeita lantioita lavalle. Siksi Israel voittaa ja Loreen tulee toiseksi. Käärijä pääsee 8 parhaan joukkoon.
Kyllä ja Loreenkin kuulosti Mellossa paremmalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jäi häiritsemään se Käärijän eilinen kommentti pressissä siitä, kuinka ei ole enää mitään parannettavaa finaalia silmälläpitäen.
Hei tyypit! Te lähditte voitto silmissä sinne ja jos mentaliteetti on tuo, niin skarpata kyllä pitää. Viimeiset laulutreenit ja -taktikoinnit Aijan kanssa, viimeiset lavakarisman parantelutreenit, kamerakulmien ja koreografian läpikäyntiä, ihan mitä vaan. Kyllä kaikki muut esiintyjät varmasti parantelevat ja hiovat vielä esityksiään viimeisille tunneille asti, ja se yleensä näkyy siinä, että finaaliesitys on monesti parempi kuin semiesitys.
Kommentista jäi olo että "näillä mennään ja toivotaan parasta" kun valmistautuminen toisi jotain konkreettisia apuja lauantaita ajatellen.
Kysyikö joku sinun mielipidettäsi?
Mitä helvettiä? :D kai keskustelupalstalla saa keskustella?
Mutta mielipidettäsi ei kysytty!
Minulla herää kysymys että onko käärijä itse täällä kirjoittemassa
En ole!!!!!
😊😊😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paino sanalla "kuulosti" 😂
En tykkää tästä että nyt kaivellaan vaan virheitä ja ollaan oman elämänsä tanssi- ja laulupedagogeja.
Nyt pitää ottaa ilo irti ja nautiskella, kritiikin paikka on sitten kisojen jälkeen, jos jotain kritisoitavaa on.
Enkä edes usko, että Käärijän tiimi täällä päivystää ja ottaa teidän neuvojanne kuuleviin korviinsa.
Ralax and enjoy! Its crazy, its party!
Surettaa jo Käärijän puolesta. Ei voita. Reppana. Muistaakohan häntä kukaan enää vuoden päästä?
KUUNNELKAA LOREENIA SILMÄT KIINNI JA TIEDÄTTE VASTAUKSEN KUKA VOITTAA.
Olisipa tanssijoilla ollut vaikeampi koreografia ja Käärijällä helpompi. Tanssijoiden ei tarvitse laulaa ja he ovat ammattilaisia, niin varmasti vaikeampikin olisi sujunut ja Käärijä olisi saanut keskittyä pienempiin liikkeisiin ja laulamiseen.