Euroviisut 2023 OFFICIAL
Kommentit (19410)
Jos pyörä toimii, sitä ei kuulu keksiä uudelleen. Nyt on hyvästä pyörästä tehty ihme häkkyrä. Ja hitto sitä tyhmää kielen näyttelyä ei tarttis olla missään! Käärijän katseet toimii niin paljon paremmin, niitä ei tarvi myötänolostella.
Käärijä olisi voinut tehdä dueton Antti Tuiskun kanssa - hän itse olisi vetänyt räpin ja Tuisku kuoropoikamaisella sopraanollaan lauluosuuden. Vielä mukaan mahtava koreografia, niin meillä olisi 50 %:n Odds osuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seuraavana vuonna ruotti kopioi varmaan THE KÄÄRIJÄN kappaleen 1 : 1 ja voittaa !!!
Rankka viikko ja paljon angel's crying takana
Mielenkiintona piña colada ja copy
Ilta on vielä nuori ja aikaa veikata
Tää jävlan pistelasku on aika tuhotaPidän kaksin käsin kiinni nuotista niinku
tja, tja, tja, tja, tja, tja, tja, ej
En mieti huomista ku tartun kertsistä niinku
Haluun olla vinnare ja vapaa copyrightista niinku
Ja mä jatkan kunnes en enää pysy Ruåtsissa niinkuMuutama piña cålaada on jo takana
Silti mul on vielä pistetaulu nollilla, yeah, yeah, ye, ye, jassåå
Antamatta on vielä pisteet ja aikaa veikata
Nää jävlan juryäänet on aika tuhota
Marketti kutsuu mua ku ej åå viinaa enää alkossa
Niinku tja-tja-tja, mä oon tulossaPidän kaksin käsin kiinni nuåtista niinku
En mieti huomista ku tartun kertsistä niinku
Haluun olla vinnare ja vapaa copyrightista niinku
Ja mä jatkan kunnes en enää pysy Ruåtsissa niinku våuNyt biisii kopsimaan
Niinku tja-tja-tja
Enkä kunnioita tätä maailmaa
Niinku tja-tja-tja
Kun mä kaadan päälleni ramlösaaTja-tja-tja, toinen biisi tältä kuulostaa
Ja mä sämplään vaan ku tää tarttuva kertsi musta vallan saa
Tja-tja-tja, eihän oo tuttu tää sävel laisinkaan
Ei oo mut tänään oon Kåårijå, tänään oon KåårijåNyt nuottei kopsimaan
Niinku tja-tja-tja
Enkä kunnioita tätä maailmaa
Niinku tja-tja-tja
Kun mä kaadan päälleni ramlösaaNiinku tja-tja-tja
Tja, tja, tja, tja, tja, tja, tja, aa-ååh
Niinku tja-tja-tja
Tja, tja, tja, tja, tja, tja, tja
tja, tja, tja, tja, tja, tja, tja😂😂😂
Ja Suomen jury: Nå men det är så raikas viisu, vilken yllätys från Sverige. Nyt kyllä 12 points goes to Sweden! 💙💛💙 (please love us pleeeeease)
Minua ei Loreeni häiritse ja tykkään biisistä ja luotan oman maan edustajaan täysin 😍 mut se että Ruotsi antaa aina Suomelle paskat pisteet ärsyttää🤬🖕 Toiset naapurimaat käyttäytyy päinvastoin. Vitn Ruotsalaiset👹
Naapurimaitaan ei voi valita. Mutta että tunkeneet från Svedu tännekin niitä sönkkääjiään pakkoruåtsinsa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nonniin !
Nyt kuuluu jo Käärijä huuman lässähtämisestä Euroopassa.
Kritisoivia kommentteja yhä enemmän ja enemmän.Kaikki on mahdollista.
Kaikille.
Voiton voi viedä se "Musta Hevonen".
Ja Käärijä on sijalla .....hm VIIDES.Mikään ei yleensä mene siten kuin luullaan menevän.
Pistäpä lähdettä sitten tälle huuman lässähtämiselle.
En ole tuo alkuperäinen kirjoittaja, mutta hesarissakin on jo juttua Käärijän putoamisesta Oddsin sijoituksissa. Se tapahtui välittömästi semifinaalin jälkeen.
Ei kai sijoitus ole mihinkään pudonnut, kertoimet on eri asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
%2CDrone%2CEurovisionVitsit, mikä meno! Ja vielä suomen kielellä! Tämä on kyllä mahtavaa.
Oi että ihan herkistyin 🥲😍🤪
Lordillakin oli isot pyrot, miksi Kärtsällä on niin matala tussahdus?
Olis upea nähdään kun Erika Vikman laulaa englanniksi! Erika ens vuoden juontajaks pliis
Luultavasti Käärijä-huuma harmittaa joitakin suomalaisiakin niin valtavasti, että negatiivista sanottavaa on keksittävä vaikka väkisin. Kateus on kavala kaveri.
Käärijällä on ymmärrettävästi noussut hieman hattuun ja innoissaan, sekä yliväsyneenä nyt riehuu maanisesti😄
Fiksuahan tuo ei oo, mut voin vaan kuvitella tuon mitä päässä nyt liikkuu...
Yhtäkkii oot super stara, jota revitään joka puolelle.
Ja vaikuttaa niin kiltiltä ihmiseltä, että ei osaa sanoa ei 😬
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomen kertauspätkä oli otettu biisin heikoimmasta kohdasta eli lauluosuudesta. Miksi ihmeessä? Eikö maa itse saa vaikuttaa siihen, mistä se kertaus napataan?
Se kertauskohta päätetään jo harjoituksissa yhteistyössä kunkin maan delegaation kanssa. Ehkä Suomella oli ajatus laittaa se sateenkaaripläjäys siihen.
Totta kai on sitten edustajan vastuulla laulaa niin puhtaasti kuin osaa sen kertauskohdan aikana.
Israel taktikoi, eikä laittanut laulua ollenkaan.
Sen sijaan pöksyjen poisto ja halpa pepun pyöräytys -klipin. Nää on niin nähty, huoh.
Tää on kyllä niin tunkkaista että nainen paljastelee ja sillä mennään finaaliin...
Jäi häiritsemään se Käärijän eilinen kommentti pressissä siitä, kuinka ei ole enää mitään parannettavaa finaalia silmälläpitäen.
Hei tyypit! Te lähditte voitto silmissä sinne ja jos mentaliteetti on tuo, niin skarpata kyllä pitää. Viimeiset laulutreenit ja -taktikoinnit Aijan kanssa, viimeiset lavakarisman parantelutreenit, kamerakulmien ja koreografian läpikäyntiä, ihan mitä vaan. Kyllä kaikki muut esiintyjät varmasti parantelevat ja hiovat vielä esityksiään viimeisille tunneille asti, ja se yleensä näkyy siinä, että finaaliesitys on monesti parempi kuin semiesitys.
Kommentista jäi olo että "näillä mennään ja toivotaan parasta" kun valmistautuminen toisi jotain konkreettisia apuja lauantaita ajatellen.
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti Käärijä-huuma harmittaa joitakin suomalaisiakin niin valtavasti, että negatiivista sanottavaa on keksittävä vaikka väkisin. Kateus on kavala kaveri.
Kukaan ei ole haukkunut Käärijää itseään. Vain sitä esitystä, joka oli paljon huonompi kuin mitä se on ollut tähän asti. Onhan se nyt tyhmää, että pilataan loistavalta tyypiltä ja biisiltä tsäännssit.
Vierailija kirjoitti:
Lordillakin oli isot pyrot, miksi Kärtsällä on niin matala tussahdus?
Lordihan järjesti jonkun rahankeräyksen, että pyrot saatiin maksettua.
Kuulemma tämän vuoden Moldovan edustaja joutui myymään autonsa, että sai esiintymiskulut hoidettua.
Vierailija kirjoitti:
No ei. Tässäkin äänestetty voittajaksi. Tulee varmaan saamaan paljon yleisön ääniä. Norja, Israel, Käärijä. Siinä mun suosikit. Käärijä lähinnä, koska Suomi.
https://wiwibloggs.com/2023/04/29/eurovision-2023-finland-kaarija-favou…
Vierailija kirjoitti:
Jos pyörä toimii, sitä ei kuulu keksiä uudelleen. Nyt on hyvästä pyörästä tehty ihme häkkyrä. Ja hitto sitä tyhmää kielen näyttelyä ei tarttis olla missään! Käärijän katseet toimii niin paljon paremmin, niitä ei tarvi myötänolostella.
En myöskään ymmärrä sitä kielen lipomista. Olisi pitänyt alusta alkaen tehdä enemmän musiikkivideon kaltainen esitys.
Vierailija kirjoitti:
Jäi häiritsemään se Käärijän eilinen kommentti pressissä siitä, kuinka ei ole enää mitään parannettavaa finaalia silmälläpitäen.
Hei tyypit! Te lähditte voitto silmissä sinne ja jos mentaliteetti on tuo, niin skarpata kyllä pitää. Viimeiset laulutreenit ja -taktikoinnit Aijan kanssa, viimeiset lavakarisman parantelutreenit, kamerakulmien ja koreografian läpikäyntiä, ihan mitä vaan. Kyllä kaikki muut esiintyjät varmasti parantelevat ja hiovat vielä esityksiään viimeisille tunneille asti, ja se yleensä näkyy siinä, että finaaliesitys on monesti parempi kuin semiesitys.
Kommentista jäi olo että "näillä mennään ja toivotaan parasta" kun valmistautuminen toisi jotain konkreettisia apuja lauantaita ajatellen.
Kysyikö joku sinun mielipidettäsi?
Eikös äänet tule nyt koko hela maailmasta, siis yleisöäänet? Sillä voi olla valtava vaikutus siihen, kuka saa voittaa. Mitä enemmän maailmaa, sitä enemmän politiikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Ensi vuonna tällä:
Miks mä nauran tälle vedet silmissä😂😂😂
N 40v
Joo UMK esitys oli kaikenkaikkiaan suunniteltu paremmin... Ei oikein sytyttänyt tää uudistettu esiintyminen nyt Euroviisuissa. Sääli kun muuttivat toimivaa konseptia...