Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Euroviisut 2023 OFFICIAL

Vierailija
19.05.2022 |

Ken voittaa viisut? Missä ne järjestetään?

Kommentit (19410)

Vierailija
8261/19410 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomen voiton todennäköisyys on nyt 20%. Parhaimmillaan se oli 24%. Ennen eilistä esitystä se oli vielä 22%.

Youtubessa Israel on tällä hetkellä tykätyin ja katsotuin. Ettei vain käy niin, että Israel vielä tulee ja yllättää voittaen koko skaban. Toivottavasti ei.

Jep. Ensimmäisten harkkaklippien jälkeen Suomen voittotodennäköisyys nousi ja Ruotsin laski. Kun Loreen veti eilen valitettavasti täydellisesti niin nyt taas Ruotsin todennäköisyydet nousseet.

Hemmetin Loreen. Kuten sanoin, mieluummin näkisin vaikka Israelin voittajan ja Suomen tulevan toiseksi. Ruotsia en jaksa enää yhtään. Mä niin toivon, että pikkuhiljaa myös viisuyleisö alkaisi kyllästymään ja toivomaan jotain uutta ja erilaista, eikä vanhan kierrätystä.

Vähän harmittaa jos Käärijän asenne on se, ettei parannettavaa ole. Selkeästi lauluteknillisesti olisi, mutta tänäänkin jätkä vetää kaksi keikkaa, eikä säästele ääntään. Nyt pitäisi vähän höllätä. Perjantaina ja lauantaina kun olisi ne uran tärkeimmät hetket!

Samaa mieltä, kuka tahansa muu kuin Ruotsi. Törkeää jos suoraan kopioidulla biisillä taas uuuh aaaaaah Ruotsiiiiiii.

Ruotsi saa ilomielin voittaa kun laittaa hyvän ja omalaatuisen biisin taas kisaamaan.

Omalaatuinen ei kuulu Ruotsin repertuaariin :D Aina vain tylsää ja geneeristä. No, The Ark oli sentään ihan hyvä poikkeus.

Vierailija
8262/19410 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanssijoiden osuus on nyt paljon huonompi kuin umk:ssa. Siinä oli enemmän chachachaata ja vaaran tuntua kun naistanssijoita heiteltiin ilmassa. Nyt on liian kesy versio.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8263/19410 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomen voiton todennäköisyys on nyt 20%. Parhaimmillaan se oli 24%. Ennen eilistä esitystä se oli vielä 22%.

Youtubessa Israel on tällä hetkellä tykätyin ja katsotuin. Ettei vain käy niin, että Israel vielä tulee ja yllättää voittaen koko skaban. Toivottavasti ei.

Jep. Ensimmäisten harkkaklippien jälkeen Suomen voittotodennäköisyys nousi ja Ruotsin laski. Kun Loreen veti eilen valitettavasti täydellisesti niin nyt taas Ruotsin todennäköisyydet nousseet.

Hemmetin Loreen. Kuten sanoin, mieluummin näkisin vaikka Israelin voittajan ja Suomen tulevan toiseksi. Ruotsia en jaksa enää yhtään. Mä niin toivon, että pikkuhiljaa myös viisuyleisö alkaisi kyllästymään ja toivomaan jotain uutta ja erilaista, eikä vanhan kierrätystä.

Vähän harmittaa jos Käärijän asenne on se, ettei parannettavaa ole. Selkeästi lauluteknillisesti olisi, mutta tänäänkin jätkä vetää kaksi keikkaa, eikä säästele ääntään. Nyt pitäisi vähän höllätä. Perjantaina ja lauantaina kun olisi ne uran tärkeimmät hetket!

Samaa mieltä, kuka tahansa muu kuin Ruotsi. Törkeää jos suoraan kopioidulla biisillä taas uuuh aaaaaah Ruotsiiiiiii.

Ruotsi saa ilomielin voittaa kun laittaa hyvän ja omalaatuisen biisin taas kisaamaan.

Omalaatuinen ei kuulu Ruotsin repertuaariin :D Aina vain tylsää ja geneeristä. No, The Ark oli sentään ihan hyvä poikkeus.

Ja ARkin laulajan juuret on suomessa.

Vierailija
8264/19410 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ranskan semiesitys oli aika pettymys. Selvästi laulajaa jännitti olla pylvään nokassa, eikä ääni kulkenut hyvin. Ei välttämättä saakaan niin isoja jurypisteitä tämän takia. Sveitsistä raadit usein tykkää ja ääni oli kyllä nyt sveitsiläisellä kohdallaan.

Käärijän esityksessä harmittaa se ajatus, että parempaankin olisi pystytty. Mielestäni sellainen umk-esityksen ja tämän esityksen yhdistelmä olisi ollut paras vaihtoehto ja ihan realistisesti toteutettavissa. Konfetteja ei saa olla, mutta entäs sellainen katosta tippuva pyrosade kuten Ranskalla oli, semmoinen olisi ollut aika hieno. Jos ei ollut rahaa efekteihin, ihan paremmalla koreografialla olisi saatu esitystä ylöspäin. Vähemmän säntäilyä, jolloin laulusuoritus paranisi. Lisäksi pienet yksityiskohdat voi olla tehokkaita, kuten umk.ssa käsiliikkeet kumota ja tuhota-kohdissa sekä tanssijoiden ilmeet.

Käviköhän Pandorat. Miksi noita laulajia pitää laittaa pylvään nokkaan pelkäämään??

La Zarra pitäisi istuttaa ufon päälle niinkuin UMK:ssa! Evidemment!

Semmoinen Eiffel-tornin näköinen avaruusalus sopisi. Ja voisi heilutella jotain patonkia siellä.

Vierailija
8265/19410 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomen kertauspätkä oli otettu biisin heikoimmasta kohdasta eli lauluosuudesta. Miksi ihmeessä? Eikö maa itse saa vaikuttaa siihen, mistä se kertaus napataan?

Se kertauskohta päätetään jo harjoituksissa yhteistyössä kunkin maan delegaation kanssa. Ehkä Suomella oli ajatus laittaa se sateenkaaripläjäys siihen.

Totta kai on sitten edustajan vastuulla laulaa niin puhtaasti kuin osaa sen kertauskohdan aikana.

Israel taktikoi, eikä laittanut laulua ollenkaan.

Vierailija
8266/19410 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nonniin !

Nyt kuuluu jo Käärijä huuman lässähtämisestä Euroopassa.

Kritisoivia kommentteja yhä enemmän ja enemmän.

Kaikki on mahdollista.

Kaikille.

Voiton voi viedä se "Musta Hevonen".

Ja Käärijä on sijalla .....hm VIIDES.

Mikään ei yleensä mene siten kuin luullaan menevän.

Sama trolliko täällä jaksaa kritisoida vai mistä näin kuvittelet tapahtuneen?

Taitaapi olla se sama trolli joka ylistää portion boysia.

Tähän viitaten pakko sanoa, etten usko että muut UMK:n ehdokkaat olisivat päässeet finaaliin asti. Tai vaikka olisivatkin, ei olisi niillä esityksillä tai kappaleilla ollut saumaa päästä edes top 10 sijoille.

Enkä usko, että Suomen edustajasta olisi tullut samanlainen ilmiö kuin Käärijästä.

Vierailija
8267/19410 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan Käärijälle sijaa 6.s.

Euroopan yleisö sanoo Käärijälle : EI

Kuudes sijakin on hieno. Vain se harmittaa, että esityksellä oli mahdollisuudet parempaankin.

Biisissä ei ole vikaa. Mutta jotain meni rikki eilisessä esityksessä.

Tunne ei ole enää sama kuin mitä se oli. Jotain on mennyt rikki. Tuli ihan amatöörivibat. Näyttävyys ei ole yhtä kuin sirkus.

Ei ole mikään rikki, piippuun jäi vielä jotain, usko pois!

Vierailija
8268/19410 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seuraavana vuonna ruotti kopioi varmaan THE KÄÄRIJÄN kappaleen 1 : 1 ja voittaa !!!

Rankka viikko ja paljon angel's crying takana

Mielenkiintona piña colada ja copy

Ilta on vielä nuori ja aikaa veikata

Tää jävlan pistelasku on aika tuhota

Pidän kaksin käsin kiinni nuotista niinku

tja, tja, tja, tja, tja, tja, tja, ej

En mieti huomista ku tartun kertsistä niinku

Haluun olla vinnare ja vapaa copyrightista niinku

Ja mä jatkan kunnes en enää pysy Ruåtsissa niinku

Muutama piña cålaada on jo takana

Silti mul on vielä pistetaulu nollilla, yeah, yeah, ye, ye, jassåå

Antamatta on vielä pisteet ja aikaa veikata

Nää jävlan juryäänet on aika tuhota

Marketti kutsuu mua ku ej åå viinaa enää alkossa

Niinku tja-tja-tja, mä oon tulossa

Pidän kaksin käsin kiinni nuåtista niinku

Ja mä jatkan kunnes en enää pysy Ruåtsissa niinku våu

Nyt biisii kopsimaan

Niinku tja-tja-tja

Enkä kunnioita tätä maailmaa

Niinku tja-tja-tja

Kun mä kaadan päälleni ramlösaa

Tja-tja-tja, toinen biisi tältä kuulostaa

Ja mä sämplään vaan ku tää tarttuva kertsi musta vallan saa

Tja-tja-tja, eihän oo tuttu tää sävel laisinkaan

Ei oo mut tänään oon Kåårijå, tänään oon Kåårijå

Nyt nuottei kopsimaan

Niinku tja-tja-tja

Niinku tja-tja-tja

Niinku tja-tja-tja

Tja, tja, tja, tja, tja, tja, tja, aa-ååh

Niinku tja-tja-tja

Tja, tja, tja, tja, tja, tja, tja

tja, tja, tja, tja, tja, tja, tja

😂😂😂

Ja Suomen jury: Nå men det är så raikas viisu, vilken yllätys från Sverige. Nyt kyllä 12 points goes to Sweden! 💙💛💙 (please love us pleeeeease)

Minua ei Loreeni häiritse ja tykkään biisistä ja luotan oman maan edustajaan täysin 😍 mut se että Ruotsi antaa aina Suomelle paskat pisteet ärsyttää🤬🖕 Toiset naapurimaat käyttäytyy päinvastoin. Vitn Ruotsalaiset👹

Vierailija
8269/19410 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

%2CDrone%2CEurovision

Vitsit, mikä meno! Ja vielä suomen kielellä! Tämä on kyllä mahtavaa.

Vierailija
8270/19410 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi meni finaaliin, yleisö ihan hulluna ja villinä, mutta siitä huolimatta koko päivä on tälläkin keskustelupalstalla haukuttu esitystä, laulajaa, koreografiaa. Kommenttien perusteella voisi luulla, että Suomi EI mennyt jatkoon.

Mikä teitä haukkujia oikein vaivaa?

Vierailija
8271/19410 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelin kun Hollanti ei päässyt jatkoon..pidin siitä.

Vierailija
8272/19410 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tanssijoiden osuus on nyt paljon huonompi kuin umk:ssa. Siinä oli enemmän chachachaata ja vaaran tuntua kun naistanssijoita heiteltiin ilmassa. Nyt on liian kesy versio.

Vai niin.

Vierailija
8273/19410 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä vuonna on monta todella kovaa esitystä!

Toivon, että Käärijä pärjää

Ja ettei se kamala unikorni pyllistelijä, tai traktori mummot vaan voita ainakaan 😩

Vierailija
8274/19410 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

traktorimummot voisivat ajaa Loreenin päältä ja Unicorn tappi juuttua Noelin pyllyyn.

Vierailija
8275/19410 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seuraavana vuonna ruotti kopioi varmaan THE KÄÄRIJÄN kappaleen 1 : 1 ja voittaa !!!

Rankka viikko ja paljon angel's crying takana

Mielenkiintona piña colada ja copy

Ilta on vielä nuori ja aikaa veikata

Tää jävlan pistelasku on aika tuhota

Pidän kaksin käsin kiinni nuotista niinku

Ja mä jatkan kunnes en enää pysy Ruåtsissa niinku

Muutama piña cålaada on jo takana

Silti mul on vielä pistetaulu nollilla, yeah, yeah, ye, ye, jassåå

Antamatta on vielä pisteet ja aikaa veikata

Nää jävlan juryäänet on aika tuhota

Marketti kutsuu mua ku ej åå viinaa enää alkossa

Niinku tja-tja-tja, mä oon tulossa

Pidän kaksin käsin kiinni nuåtista niinku

Ja mä jatkan kunnes en enää pysy Ruåtsissa niinku våu

Nyt biisii kopsimaan

Niinku tja-tja-tja

Niinku tja-tja-tja

Tja-tja-tja, toinen biisi tältä kuulostaa

Ja mä sämplään vaan ku tää tarttuva kertsi musta vallan saa

Tja-tja-tja, eihän oo tuttu tää sävel laisinkaan

Ei oo mut tänään oon Kåårijå, tänään oon Kåårijå

Nyt nuottei kopsimaan

Niinku tja-tja-tja

Niinku tja-tja-tja

Niinku tja-tja-tja

Tja, tja, tja, tja, tja, tja, tja, aa-ååh

Niinku tja-tja-tja

Tja, tja, tja, tja, tja, tja, tja

tja, tja, tja, tja, tja, tja, tja

😂😂😂

Ja Suomen jury: Nå men det är så raikas viisu, vilken yllätys från Sverige. Nyt kyllä 12 points goes to Sweden! 💙💛💙 (please love us pleeeeease)

Minua ei Loreeni häiritse ja tykkään biisistä ja luotan oman maan edustajaan täysin 😍 mut se että Ruotsi antaa aina Suomelle paskat pisteet ärsyttää🤬🖕 Toiset naapurimaat käyttäytyy päinvastoin. Vitn Ruotsalaiset👹

Rehellisyyden nimissä, me ollaan niin monesti oltu niin huonoja, että ei ole voinut antaa enempää. Säälilläkin on rajansa. Tämä vuosi on tietty mielenkiintoinen, kun biisi onkin hyvä mutta esitys toisaalta ontuu. Miten silloin naapurin kuuluu äänestää?

Vierailija
8276/19410 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomen kertauspätkä oli otettu biisin heikoimmasta kohdasta eli lauluosuudesta. Miksi ihmeessä? Eikö maa itse saa vaikuttaa siihen, mistä se kertaus napataan?

Se kertauskohta päätetään jo harjoituksissa yhteistyössä kunkin maan delegaation kanssa. Ehkä Suomella oli ajatus laittaa se sateenkaaripläjäys siihen.

Totta kai on sitten edustajan vastuulla laulaa niin puhtaasti kuin osaa sen kertauskohdan aikana.

Sen sijaan pöksyjen poisto ja halpa pepun pyöräytys -klipin. Nää on niin nähty, huoh.

Vierailija
8277/19410 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Armenia hurmaa kaikki ja levitoi voittoon. Suomi on kolmas. Näin ennustan.

Vierailija
8278/19410 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nonniin !

Nyt kuuluu jo Käärijä huuman lässähtämisestä Euroopassa.

Kritisoivia kommentteja yhä enemmän ja enemmän.

Kaikki on mahdollista.

Kaikille.

Voiton voi viedä se "Musta Hevonen".

Ja Käärijä on sijalla .....hm VIIDES.

Mikään ei yleensä mene siten kuin luullaan menevän.

Pistäpä lähdettä sitten tälle huuman lässähtämiselle.

En ole tuo alkuperäinen kirjoittaja, mutta hesarissakin on jo juttua Käärijän putoamisesta Oddsin sijoituksissa. Se tapahtui välittömästi semifinaalin jälkeen. 

Vierailija
8279/19410 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Jos Suomen kertaus olisi kohdasta 1-1:10 siinä olisi vaan ne esityksen parhaimmat osuudet: Käärijä, jättivarjo, Cha Cha Cha ja tanssijoiden yllättävä esiintulo. Lisäksi vielä yleisön voimakas reaktio tuohon yllätykseen.

Vierailija
8280/19410 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomi meni finaaliin, yleisö ihan hulluna ja villinä, mutta siitä huolimatta koko päivä on tälläkin keskustelupalstalla haukuttu esitystä, laulajaa, koreografiaa. Kommenttien perusteella voisi luulla, että Suomi EI mennyt jatkoon.

Mikä teitä haukkujia oikein vaivaa?

Kritisointi ei ole haukkumista. Jos tulee olo, että asiat olisi voitu tehdä huolellisemmin niin kyllähän se ärsyttää. Ja artisti itse riehuu tänäänkin keikalla sen sijaan että säästelisi ääntään. Alkuperäisessä livessä oli vahvaa energiaa ja lavan haltuunottoa, ja terävät katseet. Nyt energiaa ei ollut tarpeeksi.

Ketju on lukittu.