Euroviisut 2023 OFFICIAL
Kommentit (19410)
Vierailija kirjoitti:
Moldovalla kauniit taustatanssijat
Ja pienestä koostaan huolimatta epic flute guy, voittaa epic sax guyn 100-0 ;D
Hitsi kun mä nauran teille kaikille Käärijän voittoa odottaville lauantaina kun Ukraina voittaa koko kisan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En edes huomannut, koska Moldovan laulu oli niin hyvä, etnistä alkuperää, yksi suosikeistani Norjan ohella. Upea esitys!
Ihmettelen, miksi monet pelkäsi Moldovan jatkoon pääsyä, sillä itse olin siitä 100% varma, erottui täysin edukseen. Finaalin kärkeen en kuitenkaan sijoittaisi.
Moldova JOKA VUOSI repäisee jostain jumalan perästä niitä teleääniä vaikka raadit eivät arvostelisikaan niin hyvin. Ihan mystistä.
Mulle Moldova on ihan ykkös viisumaa. Ja Pasha oli suosikki jo 2012. Ne menee viihdyttävyys edellä, ei siinä oo sen mystisempää.
Vierailija kirjoitti:
Hirveästi h uoria taas tässä ketjussa
Ja siitä huolimatta et saa keneltäkään ;D
Hirveästi h uumoria meinaat?
Moldova on ihana! 😍😍 Jos Suomi ei voita niin soisin Moldovalle voiton. Ihanaa mystiikkaa 😍😍
Vierailija kirjoitti:
Hitsi kun mä nauran teille kaikille Käärijän voittoa odottaville lauantaina kun Ukraina voittaa koko kisan
Se parhaiten nauraa joka viimeksi nauraa.
Kuten aiemmin sanoin jo, Ukrainan voitto ei tarkoita sitä, että Viisut järjestettäisiin siellä ja Suomi on kaikesta huolimatta mahdollinen järjestäjämaa ensi vuonna. Ellei ankeuttajat vie kaikkia YLE:n rahoja...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Loreen on matkinut osan visuaalisista elementeistään ja liikkeistään Madonnan Frozen videosta.
Miettisin kovasti, että miksi hänen liikkeet jne. ovat niin tutut, mutta Frozen kappaleesta ne on tosiaan kopioitu. Minusta myös Tattoo kappaleessa on hiukan vaikutteita Frozenista. Ei mitenkään huomiota herättävästi, mutta kuitenkin. Tattoo on kopio monesta eri biisistä, mitään omaa siinä ei ole. Loreen on silti upea esiintyjä ja uskomaton laulaja. Ehkä kappale vetoaa juuri siksi moneen, koska siinä on niin paljon tuttuja soundeja.
Eikä vain tuttuja soundeja, vaan olen edelleen hämilläni ja voisiko nyt sanoa pöyristynyt että on sallittua edes lähettää viisuvoittajia edustamaan. Tämähän menisi ihan pilalle ja pelleilyksi jos muutkin alkaisivat lähettää voittajiaan, jotka luonnollisesti nauttivat jo valmiiksi sellaista tunnettavuutta ja suosiota jota ei näillä pystymetsästä tulevilla Käärijöillä ole. Loreenin viisu on muutenkin niin tylsä ja loppuun harjoiteltu että näillä vähilläkin katselukerroilla kun näkee sen siellä maassa taas makaamassa, ni on jo silleen plaah , taas tämä alkaa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En edes huomannut, koska Moldovan laulu oli niin hyvä, etnistä alkuperää, yksi suosikeistani Norjan ohella. Upea esitys!
Ihmettelen, miksi monet pelkäsi Moldovan jatkoon pääsyä, sillä itse olin siitä 100% varma, erottui täysin edukseen. Finaalin kärkeen en kuitenkaan sijoittaisi.
Moldova JOKA VUOSI repäisee jostain jumalan perästä niitä teleääniä vaikka raadit eivät arvostelisikaan niin hyvin. Ihan mystistä.
Mulle Moldova on ihan ykkös viisumaa. Ja Pasha oli suosikki jo 2012. Ne menee viihdyttävyys edellä, ei siinä oo sen mystisempää.
Moldovalla on kyllä viihdyttäviä esityksiä melkein aina.
Osaavat myös tosi hyvin hyödyntää erilaisia soittimia kun on hyviä saksofoni ja huilu sooloja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Loreen on matkinut osan visuaalisista elementeistään ja liikkeistään Madonnan Frozen videosta.
Madonnalla nyt on million mikäkin tyyli, Loreenilla ollut sama jooga-friikki meininki aina
Samalla tavallahan se Loreenkin on tyyliään vaihdellut. Euroviisuissa kuitenkin taas ihan samalla tyylillä kuin edellisellä kerralla.
Ei mitään uutta. Meh.
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä jotenkin näen jo sieluni silmin että Ruotsi voittaa Suomen lauantaina yhdellä pisteellä ja se tapahtuu näin:
Suomen raati antaa Loreenille 12 poäng.
Ruotsin raati antaa Käärijälle 0 poäng.
Juha Mieto kakkonen.
Mä taas näen tässä Lordi kakkosen eli Suomen toisen Viisuvoiton. Ruotsin raati, jos tänä vuonna antaa Suomelle 0 pistettä niin siinä menee maan maine lopullisesti.
Ja Käärijällä on aika paljon sitä hypnoottista lavashow'ta ja läsnäoloa, jota oli Ukrainan Go-A:lla. Vihreää pukua ja lavaheilumista myöten.
https://eurovision.tv/video/go-a-shum-live-ukraine-grand-final-eurovisi…Toisaalta vaikka Shum oli banger ja livenä toimi, niin eipä tullut voittoa. Edelleen ihmetyttää, miksei. Olivat vuodella edellä aikaansa, ilmeisesti.
Ruotsin raatihan on ihan eriskummallinen siinä suhteessa mitä tulee ruotsin televotesta.
Niinkun tuolla joku mainitsi niin blind channelikin sai ruotsin raadilta 0pistettä kun taas televotesta täydet 12pistettä
Niin, eihän se ole sattumaa, että Ruotsi ei ole vielä NATO:ssa ;D
Eikä oo sattumaa, että YLE:n rahoitusta esitetään karsittavaksi... just kun on Viisut tulossa Suomeen.
Eikä oo sattumaa, että Blind Channelista ei saa Vauvassa keskustella...
eikä oo sattumaa, että alapeukkua pukkaa kommenttiin ;DDD
Vierailija kirjoitti:
Ukraina ei voita euroviisuja mm. siksi että:
1) Venäjävastaisia kappaleita on tänä vuonna enemmän ettei mitään yleisöäänipommia pääse keskittymään, äänet hajautuvat esim. Tsekille, Kroatialle ja Sveitsille.
2) Ukrainalaisia ei ole muissa maissa tarpeeksi diasporasta johtuvan yleisöäänipommin aikaansaamiseksi, suurin osa heistä asuu Puolassa ja osa palannut jo kotiin. Suurin osa ukrainalaisista sitä paitsi soisi että rahat käytetään hyväntekeväisyyteen eikä random laulukilpailussa äänestämiseen. Euroviisuvoitto kun ei auta sotatilannetta yhtään.
3) Varmaan tärkeimpänä että asemasodan jatkumisen myötä ihmiset ovat valitettavasti turtuneet jo tilanteeseen. Viime vuonna sota oli enemmän tapetilla kisojen aikaan.
James Newman - Embers - LIVE - United Kingdom - Grand Final - Eurovision 2021 - YouTube
Siinä hieman mallia miltä näyttää esimerkillinen esitys.
Vierailija kirjoitti:
James Newman - Embers - LIVE - United Kingdom - Grand Final - Eurovision 2021 - YouTube
Oliko tää sarkasmia? Embers jäi sekä yleisö- että raatiääninollille :D
Vierailija kirjoitti:
Tämä esimerkillinen esitys sai täydet 0pistettä.
Ruotsalaiset suunnittelijatko oli pistänyt Käärijän ja tanssijat siihen tyhmään puuhötisköön ? Älkää suomalaiset unohtako vanhaa viisautta: Annetaan suomalaisten suunnitella tuote, ruotsalaisten valmistaa tuote, tanskalaisten myydä tuote ja norjalaisten ostaa tuote.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä esimerkillinen esitys sai täydet 0pistettä.
Saavutus sinänsä sekin, ehkä hän haki sitä esimerkillä? :D
Israelin laulaja huusi haluatteko nähdä minun tanssivan? Ootin sitte että no nyt se alkaa tanssiin, mut se alkoki strippaamaan. Eikkai siinä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mä nauran sulle, kun valkotakit vie sut hullujenhuoneelle
Todennäköisesti hänet puetaan vihreään boleroon, jonka hihat solmitaan selän taakse.
;P
(huom. kieli!)
Vierailija kirjoitti:
Israelin laulaja huusi haluatteko nähdä minun tanssivan? Ootin sitte että no nyt se alkaa tanssiin, mut se alkoki strippaamaan. Eikkai siinä...
Oli niin halpaa että tanko jäi vaan puuttumaan, ehkä Käärijä olisi voinut lainata laatikon päältä tankoa.
Vähän kuulosti käärijän ääni tukkoiselta paikoitellen. Tiedä johtuuko miksauksesta vai nuhasta vai mistä mutta ei se meininkiä yhtään haitannut ja eurooppa tuntuu rakastavan tuota esitystä oli käärijän ääni miten tukkoinen tahansa.
Hyvä juttuhan tässä on se että näitä kisoja hyvin harvoin voittaa se paras laulaja. Viimeksi paras laulaja voittanut euroviisut joskus 80luvulla kun celine dion edusti sveitsiä.