Euroviisut 2023 OFFICIAL
Kommentit (19410)
Vierailija kirjoitti:
Tietäjät hoi, oliko niin että semien äänimäärät julkaistaan vasta finaalin jälkeen?
Juu, äänimääriä ei tiedetä ennen kuin voittaja on lopullisesti tiedossa.
Chachach..zzz.. Miten pysyn hereillä, viime yö meni jotain harkkoja kyylätessä ja nyt kostautuu😂 Rankka viikko edessä
Kyllä esim. "täti Monica" tuttavallisemmin Monica Aspelund oli näihin nykyisiin jollottajiin ja örisijöihin verrattuna sentään LAULAJA isoilla kirjaimilla 😍😉👌 !!!
Miten palsta taas sulkeutuukin ennen kuin Suomi on edes esiintynyt, saati jatkoon menijät julkistettu.
Vierailija kirjoitti:
Enää vartti alkuun! 💚💕💕
Tiittititiittiitiitii!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä esim. "täti Monica" tuttavallisemmin Monica Aspelund oli näihin nykyisiin jollottajiin ja örisijöihin verrattuna sentään LAULAJA isoilla kirjaimilla 😍😉👌 !!!
Go home boomer
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruotsin pisteet laskee. Onhan se aika paska visuaalisesti ja toteutuksineen. Ei kukaan jaksa noita lattialla makaavia kiemurtelevia naisia. Nyt niitä on kolme, Ruotsi, Norja ja Israel. Pitäköön ne junppatuntinssa junppasalissa.
Käärijäkin jostain syystä otti ohjelmistoon lepoasennon ja makaa kyljellään lavalla. Näyttää oudolta. Kummallinen on myös boxin ympäri juoksu.
Veikkaan että tuonkin tarkoitus selviää sitten finaalissa, kun nähdään lähikuvaa?
Miksi semifinaalissa ei nähtäisi lähikuvaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Go home boomer
Mee nylkyttäjä itte vaan.
Palstalla pitäisi olla poikkeavat aukioloajat tällaisina päivinä!
Ylellä on kaikki uutistenlukijat nyt sonnustautuneet Käärijänvihreään :S
Vierailija kirjoitti:
Eikös ylis ole auki 24h. Sinne vaan öyhöttämään.
Pidän kaksin käsin kiinni juomista niinku za za za za za za za zaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös ylis ole auki 24h. Sinne vaan öyhöttämään.
Ei vaan kaksplussalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Go home boomer
Mä oon jo !
Ketä odotatte eniten, käärijän ohella?
Vierailija kirjoitti:
Ketä odotatte eniten, käärijän ohella?
Heikki Paasosta.
Mene itse pois, jos et kestä eriäviä mielipiteitä. Tässä ketjussa saa tehdä muutakin kuin spämmätä "ihquu, Käärijä, uuh, aa, kohta mä tuun, uuh, aah, ihquu" sisältöä.