Euroviisut 2023 OFFICIAL
Kommentit (19410)
Olette kuunnelleet kaikki kpl ja minä en edes Suomen biisiä
Kuuntelen ja katson sitten 13 pvä kaikki aivan uutena'
Siis näkyikö äsken käärijän tanssijat vasta puolessa välin tota jonoa?? :D vai oliko jollain muullakin pinkki puku?
Nyt on aika tyylittömät kuteet. Ihan kuin lenkille lähdössä olisivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuo Ukrainan miehet on kyllä aina niin tyylikkäinä! Kivoja asuja, ja heillä on myös mukavan moderni biisi ja esitys.
Heidän liput jo pysäytti ja nuo pelastetut lapset kirjailtuna pukuihin 😭.
Niin väärä tapa tuoda asiaa esille. Ei kuulu mielestäni euroviisuihin. Tukea voi muutenkin
Ehkä on vaikea olla juhlatuulella kun omaa maata pommitetaan.
Vierailija kirjoitti:
Siis näkyikö äsken käärijän tanssijat vasta puolessa välin tota jonoa?? :D vai oliko jollain muullakin pinkki puku?
Ei, ne etenee todella hitaasti ja välillä kuuluu Käärijän naurua.
FS kirjoitti:
Olette kuunnelleet kaikki kpl ja minä en edes Suomen biisiä
Kuuntelen ja katson sitten 13 pvä kaikki aivan uutena'
Ah, ollapa samassa tilanteessa. Mietin sitä kaikkea säästynyttä aikaa.....
Miksi Bojan ei maininnut Turkoosin maton haastattelussa Käärijää? 😳 Ryppyjä r:ssa?
Vierailija kirjoitti:
Miks espanja saa ulista biisinsä haastattelussa.😳
Eipä tuo ainakaan kovin hyvää mainosta ollut, sen verran särähti korvaan.
Itävallan vaalea nainen näyttää kyllä sievälle hiukset kiinni. Sopii paremmin kuin auki.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Bojan ei maininnut Turkoosin maton haastattelussa Käärijää? 😳 Ryppyjä r:ssa?
Ryppyjä reiässä? Häh?
Makeet aurinkolasit Kyproksen edustajalla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ryppyjä reiässä? Häh?
Rakkaudessa
Paljon käärijän jälkeen tulleet menee jo hänen ohi (näkyy is suorassa) ja käärijä etenee kuin etana tuolla jonossa :D
Vierailija kirjoitti:
Ja ihana aksentti<3
Vierailija kirjoitti:
No itse en ehkä viitsisi mainita ketään tiettyä maata tai esiintyjää suosikikseni tuollaisessa haastiksessa, olisi ehkä vähän tylyä muille maille.
Vierailija kirjoitti:
Puhuu myös todella sujuvaa englantia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ryppyjä reiässä? Häh?
Sorry, hirveä kiire, katson Turkoosia mattoa, Viisukuplaa, olen Jodelis, Redditissä ja Laudalla.
Vierailija kirjoitti:
No mietipä sitä, jälkeenjäänyt shippaaja!
Ei juma. Nyt mulla on puhelimessa auki youtube live, selaimessa is live ja lisäksi tää sivu ja viisukuppilan seuranta. Mitä mulle on tapahtunut?! Käärijä, syytän sinua!
tuo espanjan laulu on ihan kamala anteeksi nyt vaan