Euroviisut 2023 OFFICIAL
Kommentit (19410)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija<br />
Miten tämän pyynnön saisi välitettyä Käärijälle, ei ehkä välttämättä seuraa tätä foorumia?[/quote kirjoitti:Et sitte ole kuullut instagramista?
Ai, Käärijän pitäisi kaiken muun lisäksi vielä hoitaa stylistinkin hommat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija<br />
Miten tämän pyynnön saisi välitettyä Käärijälle, ei ehkä välttämättä seuraa tätä foorumia?[/quote kirjoitti:Et sitte ole kuullut instagramista?
Olen eri, mutta Käärijän sanaa oletettavasti esityksen suunnittelussa ja asujen valinnassa uskotaan ja kuunnellaan toisin kuin meidän katsojien. Taitaa tosin olla niin kiltti, ettei uskalla tai kehtaa muiden valitsemiin tanssijoiden asuihin puuttua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija<br />
Olen eri, mutta Käärijän sanaa oletettavasti esityksen suunnittelussa ja asujen valinnassa uskotaan ja kuunnellaan toisin kuin meidän katsojien. Taitaa tosin olla niin kiltti, ettei uskalla tai kehtaa muiden valitsemiin tanssijoiden asuihin puuttua?
Entä jos asut onkin Käärijän valinta 😂
Vierailija kirjoitti:
Israel liian laskelmoitua ja tekemällä tehtyä. Artistissa ei mitään samaistumispintaa. Ei oikein sopiva Euroviisuihin. Antava tanssi ja vakava naama jäi mieleen, itse biisiä en muista.
Hän yrittää liikaa olla cool, ei ole ymmärtänyt Euroviisuja.
Olenko ainoa joka ei ymmärrä yhtään Loreenin hehkutusta? Kappale on mitäänsanomaton ja huono. Esitys toistaa jo aiemmin nähtyä. Silvennoisen mukaan ilmeisesti olen vain kateellinen koska Loreen on täydellinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Israel liian laskelmoitua ja tekemällä tehtyä. Artistissa ei mitään samaistumispintaa. Ei oikein sopiva Euroviisuihin. Antava tanssi ja vakava naama jäi mieleen, itse biisiä en muista.
Hän yrittää liikaa olla cool, ei ole ymmärtänyt Euroviisuja.
Veikkaan silti hyvää sijoitusta. Osaa laulaa & tyylikäs tanssi miellyttää yleensä aina niin katsojia kuin raadin jäseniäkin.
Vierailija kirjoitti:
Olenko ainoa joka ei ymmärrä yhtään Loreenin hehkutusta? Kappale on mitäänsanomaton ja huono. Esitys toistaa jo aiemmin nähtyä. Silvennoisen mukaan ilmeisesti olen vain kateellinen koska Loreen on täydellinen?
Samaa mieltä. Kaiken lisäksi se biisi on ihan selkeä kopio, mikä ei taaskaan ketään tunnu haittaavan. The Rasmuksen olisi niin kannattanut muokata oma ehdokkaansa kopioimalla omia hittibiisejään.
Omat suosikkibiisit tämän vuoden viisuissa (sekalaisessa järjestyksessä):
Alika: Bridges
La Zarra: Evidemment
Luke Black: Samo mi se spava
Ja näistä tykkään ihan vain biiseinä, esityksiä arvioimatta.
Uskokaa huviksenne, mutta näissä kisoissa uudistuminen ja uudistumiskyky on se juttu. Viisuvideoita katsotaan miljoonia kertoja ennen Euroviisuja, mutta itse kisaan halutaan jotain uutta. Vai haluaisiko joku, että edelleen mentäisiin nyrkkeilykehän ja vaalean peruukin voimin kohti finaalia?
Vierailija kirjoitti:
Aamun provo!
Vierailija kirjoitti:
Omat suosikkibiisit tämän vuoden viisuissa (sekalaisessa järjestyksessä):
Alika: Bridges
La Zarra: Evidemment
Luke Black: Samo mi se spavaJa näistä tykkään ihan vain biiseinä, esityksiä arvioimatta.
Tuo Bridges on kyllä mun guilty pleasure! Hoilaan sitä aina autossa. Jos osallistuisin joskus the Voice of Finlandiin menisin sillä! 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aamun provo!
Silvennoinenko se siellä vai haluatko avata vähän?
Vierailija kirjoitti:
Et ole. Minustakin kappale on valjun kuuloinen ja tuntuu, että nostatuksineen ja huutoineen siitä on yritetty tehdä voittajabiisi. Päälle vielä kallis esitys. Kuuntelin akustisen version Tubesta, joka oli vielä tylsempi kun esitys siitä rinnalta puuttui. Tosin Loreenin ääni oli tuossa akustisessa kivempi, koska en pidä siitä huutamisesta ja etenkään "angels crying"-kohdasta, jossa vääntää laulamista ärsyttävästi ja ääni kuulostaa kuin olisi nuhainen.
Vierailija kirjoitti:
Uskokaa huviksenne, mutta näissä kisoissa uudistuminen ja uudistumiskyky on se juttu. Viisuvideoita katsotaan miljoonia kertoja ennen Euroviisuja, mutta itse kisaan halutaan jotain uutta. Vai haluaisiko joku, että edelleen mentäisiin nyrkkeilykehän ja vaalean peruukin voimin kohti finaalia?
Nyrkkeilykehä ja videon tapahtumat olisi ehkä ollut vaikea toteuttaa livenä, mutta muuten ei mitään ongelmaa sen suhteen, sillä loppujen lopuksi varsin pieni osa seuraa kisojen tapahtumia videot mukaan lukien ennen varsinaisia televisioituja kisalähetyksiä, joilla onkin jo sitten satoja miljoonia katsojia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aamun provo!
Silvennoinenko se siellä vai haluatko avata vähän?
Edes av-palstalla notkuva ei jaksa ajatella jotakin loreenin esitystä 24/7. Mutta provoja on mukava heitellä, vai kuinka?
Vierailija kirjoitti:
Itse olen miettinyt samaa. Miksi yhtä euroviisuvoittajaa hehkutetaan näin. Silvennoisen Loreenin palvonta tuntui oudolta, kun en itse näe Loreenissa mitään ylimaallista. Euphoriasta kyllä pidän. Kai hänessä sitten on jotain, mitä en tajua. Onhan aiemminkin ollut entisiä voittajia mukana, eikä heitä ole muistaakseni nostettu tällaiseen asemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyrkkeilykehä ja videon tapahtumat olisi ehkä ollut vaikea toteuttaa livenä, mutta muuten ei mitään ongelmaa sen suhteen, sillä loppujen lopuksi varsin pieni osa seuraa kisojen tapahtumia videot mukaan lukien ennen varsinaisia televisioituja kisalähetyksiä, joilla onkin jo sitten satoja miljoonia katsojia.
Mihin tietolähteeseen perustuu ajatus, että suuri osa katsojista ei tiedä euroviisukappaleista ja esityksistä muka mitään ennen finaalia?
Toisaalta myöskään ei tiedetä, ketkä loppujen lopuksi äänestävät, satunnaiset katsojat vai pelkästään suurfanit. Nythän ylläpidetään sellaista mielikuvaa, että untuvikkokatsojat olisivat muka kaikkein innokkaimpia äänestäjiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen miettinyt samaa. Miksi yhtä euroviisuvoittajaa hehkutetaan näin. Silvennoisen Loreenin palvonta tuntui oudolta, kun en itse näe Loreenissa mitään ylimaallista. Euphoriasta kyllä pidän. Kai hänessä sitten on jotain, mitä en tajua. Onhan aiemminkin ollut entisiä voittajia mukana, eikä heitä ole muistaakseni nostettu tällaiseen asemaan.
Joo Silvennoinen vaikuttaa rakastavan Loreenia. Umk:n Instassa on tuo "Mikko piinapenkissä" video jossa ylen Henkka haastattelee häntä ja siinä Silvennoinen huudahtaa, kuinka Loreen on paras, Ruotsi voittaa ja että hänestä kuulee selostaessa, jos hän ei pidä jostain biisistä. Minusta selostajan pitäisi olla objektiivinen eikä selostaa oman musamakunsa ja suosikkiensa mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin tietolähteeseen perustuu ajatus, että suuri osa katsojista ei tiedä euroviisukappaleista ja esityksistä muka mitään ennen finaalia?
Toisaalta myöskään ei tiedetä, ketkä loppujen lopuksi äänestävät, satunnaiset katsojat vai pelkästään suurfanit. Nythän ylläpidetään sellaista mielikuvaa, että untuvikkokatsojat olisivat muka kaikkein innokkaimpia äänestäjiä.
Osaatko itse luetella kaikkien maiden kappaleet ja nähnyt niiden karsinnat, videot, harjoitukset ja erilaiset liveversiot? Vaikka olisitkin, niin elät aikamoisessa viisukuplassa mikäli kuvittelet, että kaikki muutkin on niin tehneet.
Tosiasiassahan kaikki suomalaisetkaan ei ole sen kummemmin edes Käärijän matkaa ja edesottamuksia seuranneet, saati että muiden maiden asukkaat niin olisi tehneet. Kävihän se ilmi jo kun bolero katosi, ettei löytäjä tai hänen puolisonsa yhtään tienneet mistä on kysymys. Hekin sanoivat, että katsovat kyllä itse kisalähetyksen, vaikka karsinnat ei heitä kiinnosta, ja niin tekee valtaosa muistakin.
Itse kisoja seuraa tosiaan satoja tuhansia katsojia, joten vaikka jotain videota olisikin katsottu muutama miljoona kertaa se on vasta prosentti tai kaksi heistä, jotka näkee esitykset ensimmäistä kertaa vasta kisapäivänä.
Kiitos vastauksesta! En ole itse tutustunut tuohon Wiwibloggsiin paremmin, joten jos näin, ymmärrän pointtisi.