Kommentit (19410)
Mulla taitaa olla tosi erilainen maku kuin näillä tosiviisufaneilla :D ensin Israel, sitten Ruotsi, nyt Armenia... Onko vaan etten tajua "modernia" poppia vai onko näillä tyypeillä jotenkin poikkeavat mieltymykset?
Vierailija kirjoitti:
Mulla taitaa olla tosi erilainen maku kuin näillä tosiviisufaneilla :D ensin Israel, sitten Ruotsi, nyt Armenia... Onko vaan etten tajua "modernia" poppia vai onko näillä tyypeillä jotenkin poikkeavat mieltymykset?
Ehkä olet vaan liian vanha :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No,minä tykkäsin näistä vain Armeniasta ja hieman Israelista.
Vierailija kirjoitti:
Mitä oikeasti veikkaatte, voittaako Loreen kuitenkin?
Mä tietty toivon Käärijän voittoa, MUTTA jotenkin sellainen kutina, et tulee yllätysvoittaja tänä vuonna. Käärijähän ei olisi voittaessaan mikään yllätysvoittaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tietty toivon Käärijän voittoa, MUTTA jotenkin sellainen kutina, et tulee yllätysvoittaja tänä vuonna. Käärijähän ei olisi voittaessaan mikään yllätysvoittaja.
Veikkaan, että se yllätysvoittaja on Norja.
Vierailija kirjoitti:
Juryjen ansiosta kyllä, jos saa edes kohtuullisen määrän yleisöpisteitä, ja eiköhän niitäkin ole tulossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä olisi. Vedonlyöntitilastojen mukaan Ruotsi voittaa n. 40% todennäköisyydellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuoria naisia näissä viisuissa ainakin riittää. Se on kyllä huomioitavaa. Myös viimeinen maa eli Georgia lähettää nuoren naisen. Brunette syntynyt 2001, Iru syntynyt 2000, Norjaa edustava Alessandra syntynyt 2000, Noa Kirel syntynyt 2001. Muutamia mainitakseni.
Näistä tulee kyllä jännät kisat siinä mitkä "ihan ok" -biisit menee finaaliin ja mitkä ei.
Kummassakin semifinaalissa on pari miltei varmasti finaaliin pääsevää maata ja hyvin monta jotka on siinä ja tässä.
Norjan Alessandra on syntynyt vasta 2002 ja uskokaa tai älkää Viron Alika on syntynyt samana päivänä ja samana vuonna eli ovat täsmälleen saman ikäiset!
Aikamoinen sattuma, etenkin kun molemmat vielä todennäköisesti tulevat sijoittumaan hyvin Liverpoolissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan, että se yllätysvoittaja on Norja.
Voi olla. Tykkään kyllä enemmän biisistä kuin Loreenin omasta. Vaikka siinäkin kamalat kliseiset sanat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivon sydämeni pohjasta,että Jere Vantaalta voittaa.Haluaisin myös,että suomalaiset olisivat hieman ylpeämpiä omasta edustajasta niin kuin ruotsalaiset ovat omastaan.Meidät on kasvatettu jotenkin sillä tavalla,että pitää koko ajan olla hieman altavastaaja ja yrittää sieltä sitten pikkuhiljaa nousta parrasvaloihin.Nyt pitäisi ryhdistäytyä ja kannustaa Suomea koko sydämellä.Jääkiekossa tähän suuntaan on jo menty,mutta nyt sitä pitäisi tuoda myös tälle foorumille ja olla pirun ylpeitä suomalaisista,siis meistä.
Aika hyvä 😃. Loreen on tuolla Jörö-Jukka -tyylillään kieltämättä hieman karmiva 😅
Vierailija kirjoitti:
Top-listojen tekijät näyttävän sekoavan jokaisesta uudesta, julkaistusta viisusta. Muutama päivä sitten oltiin into piukkana Loreenista, sitä ennen Israelista, Englannista ja etenkin Itävallasta. Nyt noita on sitten vaivihkaa siirrelty alaspäin ja annettu tilaa Brunetelle.
Hauska nähdä kuinka kauan tätä hypeä kestää. Vedonlyönnissä Armenian sijoitus tipahti, Ruotsin asema ei hetkahtanutkaan.
Kuulostaa siltä, että haluavat vaan mahdollisisimman paljon katselijoita videoilleen kaikista maista eli vaikea enää luottaa siihen, mitä ne listojen ja reaktiovideoiden tekijät oikeasti ajattelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuoria naisia näissä viisuissa ainakin riittää. Se on kyllä huomioitavaa. Myös viimeinen maa eli Georgia lähettää nuoren naisen. Brunette syntynyt 2001, Iru syntynyt 2000, Norjaa edustava Alessandra syntynyt 2000, Noa Kirel syntynyt 2001. Muutamia mainitakseni.
Näistä tulee kyllä jännät kisat siinä mitkä "ihan ok" -biisit menee finaaliin ja mitkä ei.
Kummassakin semifinaalissa on pari miltei varmasti finaaliin pääsevää maata ja hyvin monta jotka on siinä ja tässä.
Norjan Alessandra on syntynyt vasta 2002 ja uskokaa tai älkää Viron Alika on syntynyt samana päivänä ja samana vuonna eli ovat täsmälleen saman ikäiset!
Aikamoinen sattuma, etenkin kun molemmat vielä todennäköisesti tulevat sijoittumaan hyvin Liverpoolissa.
Tosi nuoria, Alikaa olisin veikannut vanhemmaksi. Joku oli nähnyt vaivaa, ja laittanut kaikki kilpailijat ikäjärjestykseen Youtubeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Top-listojen tekijät näyttävän sekoavan jokaisesta uudesta, julkaistusta viisusta. Muutama päivä sitten oltiin into piukkana Loreenista, sitä ennen Israelista, Englannista ja etenkin Itävallasta. Nyt noita on sitten vaivihkaa siirrelty alaspäin ja annettu tilaa Brunetelle.
Hauska nähdä kuinka kauan tätä hypeä kestää. Vedonlyönnissä Armenian sijoitus tipahti, Ruotsin asema ei hetkahtanutkaan.
Kuulostaa siltä, että haluavat vaan mahdollisisimman paljon katselijoita videoilleen kaikista maista eli vaikea enää luottaa siihen, mitä ne listojen ja reaktiovideoiden tekijät oikeasti ajattelee.
En tajua Armenia-hypetystä ollenkaan, etenkin kun kyseessä on video, eikä varsinaisesta esityksestä tiedä mitään. Joku britti oli sentään laittanut Bruneten viimeiseksi ja puolusteli kantaansa topakasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen alle 30. Ehkä henkisesti liian vanha
Vierailija kirjoitti:
Jos Kärtsä olisi sinkku, niin hänellä olisi onnenpäivät tiedossa.
Harmi, ettei Brunetten live-esiintymisistä ole tarjolla ensimmäistäkään kunnollista videota. Pari kännykällä kuvattua juttua on joissa näkyy lavalla vaatimatonta heilumista. Yleisöstä päätellen hänen faninsa ovat pääasiassa miehiä, jotka tykkäävät näkemästään.
Aika muovinen kaunotar hänestä on stailattu kuvien perusteella. Vaikea uskoa, että tuo biisi horjuttaisi Loreenia ja Tattoota.
Joo samanlaista kiemurointia ja vaikerointua, mutta ehkä vähän raikkaampi biisi?