Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Euroviisut 2023 OFFICIAL

Vierailija
19.05.2022 |

Ken voittaa viisut?
Missä ne järjestetään?

Kommentit (19410)

Vierailija
2981/19410 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista nähdä mitä Tattoosta jää jäljelle kun pääasia eli lavasteet joudutaan laittamaan uusiksi.

Kyllä varmasti keksivät uuden näyttävän lavashow'n, jos eivät saa viedä entistä Liverpooliin.

Katsoin Tattoon ja ajattelin, että Loreenin pukuun voisi helposti lisätä vielä hännän.

Hajosin😂

Minä oikeasti luulin että puvussa on häntä, kun letti viuhui sieltä jalkojen välistä. Ajattelin vaan, että tämmöisiä ne taiteilijat on. Laurilla oli sulka päässä ja Lortsulla häntä.

-eri

Vierailija
2982/19410 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jes vähän mahtavaa että voimabiisejä tuli lisää kisailemaan Loreenin kanssa. Tuohon armenian viisuun on kasattu tosi mahtipontiset taustat, viulut ja orkesterit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2983/19410 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jes vähän mahtavaa että voimabiisejä tuli lisää kisailemaan Loreenin kanssa. Tuohon armenian viisuun on kasattu tosi mahtipontiset taustat, viulut ja orkesterit.

Ovat vieläpä eri semifinaaleissa eli Armenia saattaa päästä finaaliin. Ei ollut minun makuuni enkä inhoa Loreenia, mutta minusta on hyvä, jos kunnon kilpailijoita on monta.

Georgian viisumatka tyssää usein semiin. Kyllä toivoisin heille nyt vähän onnea. Tokassa semifinaalissa sekin.

Vierailija
2984/19410 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuoria naisia näissä viisuissa ainakin riittää. Se on kyllä huomioitavaa. Myös viimeinen maa eli Georgia lähettää nuoren naisen. Brunette syntynyt 2001, Iru syntynyt 2000, Norjaa edustava Alessandra syntynyt 2000, Noa Kirel syntynyt 2001. Muutamia mainitakseni.

Näistä tulee kyllä jännät kisat siinä mitkä "ihan ok" -biisit menee finaaliin ja mitkä ei.

Kummassakin semifinaalissa on pari miltei varmasti finaaliin pääsevää maata ja hyvin monta jotka on siinä ja tässä. 

Norjan Alessandra on syntynyt vasta 2002 ja uskokaa tai älkää Viron Alika on syntynyt samana päivänä ja samana vuonna eli ovat täsmälleen saman ikäiset!

Vierailija
2985/19410 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omaan korvaan erottui etenkin piano.

Vierailija
2986/19410 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että Brunette laulaa äidinkielellään, mutta onko tuo nyt sittenkin englantia? Ei saa sanoista oikein selvää.

Vierailija
2987/19410 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulin, että Brunette laulaa äidinkielellään, mutta onko tuo nyt sittenkin englantia? Ei saa sanoista oikein selvää.

Valitettavasti minä sain. Nyt on todettava, että ei olleet kovin ihmeelliset.

Vierailija
2988/19410 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävän moni youtuben toplistojen tekijöistä on heittänyt Brunetten suoraan ykköseksi ohi Loreeninkin. Että nyt on löytynyt oikea masterpiece. Vedonlyönnissä suunta on kuitenkin laskeva.

Vierailija
2989/19410 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yllättävän moni youtuben toplistojen tekijöistä on heittänyt Brunetten suoraan ykköseksi ohi Loreeninkin. Että nyt on löytynyt oikea masterpiece. Vedonlyönnissä suunta on kuitenkin laskeva.

Niin, ikävä myöntää mutta alkaa olla Loreenilla jo siinä mielessä ikää, että nämä nuoret kimulit menee ohituskaistalle kun lava-akrobatiasta puhutaan. Saa sitä olla vaikka miten hyvässä kunnossa, mutta kaksikymppinen nyt vaan on eri kuin nelikymppinen.

Nuorempi yleisö ei myöskään välttämättä edes tiedä Loreenia, ainakaan minään ikonisena puolijumalattarena. Parikymppiset nuoret ovat olleet lapsia Loreenin voittaessa.

Vierailija
2990/19410 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Top-listojen tekijät näyttävän sekoavan jokaisesta uudesta, julkaistusta viisusta. Muutama päivä sitten oltiin into piukkana Loreenista, sitä ennen Israelista, Englannista ja etenkin Itävallasta. Nyt noita on sitten vaivihkaa siirrelty alaspäin ja annettu tilaa Brunetelle.

Hauska nähdä kuinka kauan tätä hypeä kestää. Vedonlyönnissä Armenian sijoitus tipahti, Ruotsin asema ei hetkahtanutkaan.

Vierailija
2991/19410 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Englanti tulee olemaan iso floppi.  Vedonlyöntisivuilla tavoittelee kärkikahinoita, mutta putoaa varmasti loppupeleissä.

Vierailija
2992/19410 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tattoo on kyllä hämmentävän epäkorvamato ainakin mulle. Olen kuunnellut biisin varmaan noin 10 kertaa ja pieniä pätkiä vielä sitäkin useammin, mutta jo päivässä koko melodia unohtuu täysin. Mulla on yleisesti ottaen tosi hyvä biisimuisti. Ja Tattoo on mielestäni ihan hyvä biisi, vaikka ei mielestäni todellakaan ansaitse voittoa.

Vierailija
2993/19410 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tattoo on kyllä hämmentävän epäkorvamato ainakin mulle. Olen kuunnellut biisin varmaan noin 10 kertaa ja pieniä pätkiä vielä sitäkin useammin, mutta jo päivässä koko melodia unohtuu täysin. Mulla on yleisesti ottaen tosi hyvä biisimuisti. Ja Tattoo on mielestäni ihan hyvä biisi, vaikka ei mielestäni todellakaan ansaitse voittoa.

Samaa mieltä.

Vierailija
2994/19410 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä pettymys tuo Armenia. Ihan liikaa jo tällaisia vähän sekavia (puol)balladeja, ja iso lohko näistä on tokassa semissä. Georgian biisi saattaa myös olla sellainen. Tuleepa laimea semi.

Suomen kannalta todella hyvä. Näitä samantyyppisiä on niin monta, että ihmettelen jos yksikään näistä pääsee edes top kymppiin. Saattavat kuitenkin helposti päästä finaaliin, ja vievät myös Loreenilta pisteitä.

Tokassa semissä on mun mielestä jo useampi selvä putoaja, joten Georgia on aika turvassa (San Marino, Kreikka, Romania, Puola)

Vierailija
2995/19410 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen hyvin varhaisen jumboveikkauksen: tokan semin vikalta paikalta pääsee jatkoon joko Albania, Belgia tai Tanska, ja joku niistä jää vikaksi finaalissa.

Vierailija
2996/19410 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä luulette, voisiko Italia voittaa? Pidin biisiä aluksi vähän mitäänsanomattomana, mutta kyllä se onkin aika tarttuva. Mengoni on näköjään ollut viisuissa aiemminkin, 2013, ja sijoittunut seitsemänneksi. Wikipedian mukaan saanut jotain MTV:n paras eurooppalainen artisti -palkintoja, mitä lienevätkään. Minulla on hytinä, että pääsisi kympin sakkiin, vai lienenkö vain omassa yksityisessä kuplassani.

Vierailija
2997/19410 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tykkäsin.Fibat jotenkin samat kuin Ruotsilla,mutta tämä parempi.Voi napsia joitakin Loreenin pisteitä ja sehän sopii.

Vierailija
2998/19410 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Loreen esiintyy Liverpoolissa kuulemma suomalaisen kuormalavan alla, joka nostetaan trukin piikeillä ilmaan.

Tiettävästi levy aiotaan korvata brittiläisellä, maasta nostetulla multapaakulla.

Vierailija
2999/19410 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä luulette, voisiko Italia voittaa? Pidin biisiä aluksi vähän mitäänsanomattomana, mutta kyllä se onkin aika tarttuva. Mengoni on näköjään ollut viisuissa aiemminkin, 2013, ja sijoittunut seitsemänneksi. Wikipedian mukaan saanut jotain MTV:n paras eurooppalainen artisti -palkintoja, mitä lienevätkään. Minulla on hytinä, että pääsisi kympin sakkiin, vai lienenkö vain omassa yksityisessä kuplassani.

Ei tule voittoa eikä top vitostakaan, olen aika varma. Voi hyvin päästä kympin kärkeen ihan vaan siksi, että poikkeaa niin paljon muusta massasta ja tuomarit rakastavat tällaista musiikkia. En tiedä tuleeko tämä saamaan miten yleisöääniä, vaikka siis omasta mielestäni ihan hyvä ja pitkään keikkui top-listassani sijalla 10 kunnes Kroatia syrjäytti :

Biisiä ei ole taidettu vielä lyhentää? Sekin vaikuttaa millainen se viisuversio on 🤔

Vierailija
3000/19410 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärijä on brittien viraalilistan neljäntenä!

Ketju on lukittu.