Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Euroviisut 2023 OFFICIAL

Vierailija
19.05.2022 |

Ken voittaa viisut?
Missä ne järjestetään?

Kommentit (19410)

Vierailija
2061/19410 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelin Sveitsin biisin uusiksi ja onhan se hyvä. Perun tuomioni. Huomaan, että monissa biiseissä musavideo jotenkin vääristää biisiä, pätee myös tämän kohdalla. Itävalta oli taas tylsempi vain audiona.

Pakko sanoa, että tämän vuoden balladit ovat enimmäkseen ihan loistavia (itse en tykkää Virosta yhtään). Johtuukohan siitä, että mukana on niin runsaasti kovatempoisia kappaleita, ja että nämä puolitehoiset ja hitaat ovat selkeänä vähemmistönä. Tämä siis ihmiseltä, joka yleensä ei tykkää balladeista yhtään. Tällä hetkellä 4 näistä viidestä balladeista on top 12 listassani.

Huomaan kaikkialla kommentteja, että tämän vuoden taso ois jotenkin huono. Tämä on toki subjektiivista, mutta kävin laskemassa niiden biisien määrän, jotka olivat mielestäni kehnoja, ja niitä oli viime vuonna 12-13/40, joihin en ole sisällyttänyt mielestäni ihan ok biisejä, jotka eivät vain henkilökohtaisesti iske. Eli about neljännes. Tähän mennessä lukema on 8, jos olen todella kriittinen. Musta tuntuu että ihmiset on vaan unohtaneet ne semeissä karsiutuneet kurat, jotka ovat kuitenkin iso osa kaikista huonoista biiseistä. Tai sitten olen vain vähemmistöä :D

Vierailija
2062/19410 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuasia, mutta minusta vuoden taso on jopa erittäin hyvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2063/19410 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukrainan biisistä on tullut uusi versio.

Mun mielestä tämä on parempi, paljon dynaamisempi. Alkuperäinen vain vähän niin kuin hiljalleen loppui, tässä on viisuihin sopiva dramaattinen loppu. Plus ihana kuulla ukrainaa!

Vierailija
2064/19410 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuntelin Sveitsin biisin uusiksi ja onhan se hyvä. Perun tuomioni. Huomaan, että monissa biiseissä musavideo jotenkin vääristää biisiä, pätee myös tämän kohdalla. Itävalta oli taas tylsempi vain audiona.

Pakko sanoa, että tämän vuoden balladit ovat enimmäkseen ihan loistavia (itse en tykkää Virosta yhtään). Johtuukohan siitä, että mukana on niin runsaasti kovatempoisia kappaleita, ja että nämä puolitehoiset ja hitaat ovat selkeänä vähemmistönä. Tämä siis ihmiseltä, joka yleensä ei tykkää balladeista yhtään. Tällä hetkellä 4 näistä viidestä balladeista on top 12 listassani.

Huomaan kaikkialla kommentteja, että tämän vuoden taso ois jotenkin huono. Tämä on toki subjektiivista, mutta kävin laskemassa niiden biisien määrän, jotka olivat mielestäni kehnoja, ja niitä oli viime vuonna 12-13/40, joihin en ole sisällyttänyt mielestäni ihan ok biisejä, jotka eivät vain henkilökohtaisesti iske. Eli about neljännes. Tähän mennessä lukema on 8, jos olen todella kriittinen. Musta tuntuu että ihmiset on vaan unohtaneet ne semeissä karsiutuneet kurat, jotka ovat kuitenkin iso osa kaikista huonoista biiseistä. Tai sitten olen vain vähemmistöä :D

Pitää muistaa, että osallistujamaita on tänä vuonna vain 37. Laskin, että en tykkää ollenkaan 14:stä ja se on aika paljon se. Viime vuonna inhosin vain 9:ää. Mutta mikäs kisa se olisi, jos kaikki tykkäisi samoista?

Vierailija
2065/19410 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Britannian biisi on harmiton, ei huono, mutta eikö mitään parempaa löytynyt nurkista pyörimästä? Jotenkin tuli mieleen viime vuoden Irlanti. Ehkä tämä on hippasen parempi, en tiedä, ehkä esitys nostaa?

Vierailija
2066/19410 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nillitin noista brittien huonoista lyriikoista ja jatkan sen verran, että kun se on vielä se niiden äidinkieli, niin miten vitsissä voi tehdä noin simppelit sanat.

Vierailija
2067/19410 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

voiolla etten edes katto

jos katton en kehtaa tunnustaa

humupoikain hommaa

Vierailija
2068/19410 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Britannia oli pettymys. Alkoi ihan lupavasti, mutta kertsi oli tylsä enkä enää edes muista, miten se meni. Ei ole kiinnostavaa koukkua. Tällaisia vastaavia popbiisejä on vaikka kuinka paljon. Ja sanat - kuin lapsen keksimät.

Israel voi pärjätä yllättävän hyvin taitavalla lavaesityksellä, mutta sitten taas tulee mieleen viime vuoden Espanja, kun biisi ei ole kovin kummoinen ja paljon pelataan laulajan ulkonäöllä ja seksikkäällä tanssilla. Jaksavatko katsojat sitten vastaavaa esitystä taas, jos tämä tulee sitä muistuttamaan. Tanssikohdasta tuli heti vahvat mielleyhtymät Slomoon.

Vierailija
2069/19410 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää muistaa, että osallistujamaita on tänä vuonna vain 37. Laskin, että en tykkää ollenkaan 14:stä ja se on aika paljon se. Viime vuonna inhosin vain 9:ää. Mutta mikäs kisa se olisi, jos kaikki tykkäisi samoista?

No jep. Ehkä halusin vaan sanoa, että joka vuosi jotkut kokevat, että vuosi on huono, ja jotkut, että poikkeuksellisen hyvä. Tai no, suurin osa taitaa olla yhtä mieltä siitä, että 2021 oli ihan huippuvuosi

Vierailija
2070/19410 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä tämä on parempi, paljon dynaamisempi. Alkuperäinen vain vähän niin kuin hiljalleen loppui, tässä on viisuihin sopiva dramaattinen loppu. Plus ihana kuulla ukrainaa!

Mikä tuossa oli muuttunut? Dramaattinen loppu?

Vierailija
2071/19410 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhuhuu...juhuhuu...juhuhuu...

Vierailija
2072/19410 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinäkö siellä, Loreen?

Vierailija
2073/19410 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voinut katsoa videota kuin kerran; voin pahoin kun katson tuota ylösalaisin sekamelskaa jostain syystä. Mun aivot ei pidä siitä🤷

Tykkäyksiä aika paljon suhteessa. Ja kommenttikenttä täynnä yksisarvisia. Ja kehuja.

Biisi itselleni parempi ilman videota; lavashow voi nostaa esiin. (Mä tykkään rankata biisejä enemmän liven nähtyäni).

Omaan makuun liikaa autotunea.

Vierailija
2074/19410 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei iskenyt ensikuulemalta. Aika Paljon taas tykkäyksiä.

Sitten luin kommentteja; lyriikat kuulemma nerokkaat. (Itse en tajunnut niitä)

En tiedä, voi kasvaa itselle. Ehkä voi tulla korvamato jossain mielessä.

Vierailija
2075/19410 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apua, tajusin etten ole kertaakaan katsonut Ukrainan esitystä alusta loppuun, vaan kuunnellut pelkkää kertsiä. Uuden videon värimaailmasta tulee mieleen Serbian esitys. Vähän saman kohdan toistamista on koko esitys. Molemmat versiot yhtä hyviä.

Vierailija
2076/19410 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkertaisin näistä viimeksi julkaistuista. Siis biitiltä.

3 omassa päässä hyvin samankaltaista biisiä peräjälkeen julkaistu. Tämä ei ole omaa genreä sitten ollenkaan. Joten en ehkä osaa arvioida näitä ollenkaan "oikein". Poppia?

Aika näyttää mikä näistä nousee esiin; jos nousee.

Parin kuuntelun jälkeen ei oikein mikään. (Itselleni)

Vierailija
2077/19410 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä tuossa Itävallan tanssissa ole samaa kuin subwoolferin ?

Ensin en tykännyt,että käärijä oli vaihtunut livessä verkaliikkeet rapuun, mutta ehkä parempi kun ei ole "kopio". Ja aloin jopa tykkäämään siitä "possujunasta".

Vierailija
2078/19410 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

3 omassa päässä hyvin samankaltaista biisiä peräjälkeen julkaistu. Tämä ei ole omaa genreä sitten ollenkaan. Joten en ehkä osaa arvioida näitä ollenkaan "oikein". Poppia?

Paitsi tämä on transnainen? Vai onko? Sorry,jos erehdyin,mutta näyttää ihan.. (eli voisi saada tiettyjä pisteitä ehkä). Siis en tiedä,mutta itselleni vaan näyttää.

Vierailija
2079/19410 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on ilmoitettu että Kreikkaa edustavan Victor Vernicos Jørgensenin biisi what they say julkaistaan huomenna. 

Saas nähdä pitääkö paikkaansa tämä tieto. 

Vierailija
2080/19410 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paitsi tämä on transnainen? Vai onko? Sorry,jos erehdyin,mutta näyttää ihan.. (eli voisi saada tiettyjä pisteitä ehkä). Siis en tiedä,mutta itselleni vaan näyttää.

Mistähän tämä nyt juolahti mieleen? Onko sillä jotakin merkitystä?

Ketju on lukittu.