Euroviisut 2023 OFFICIAL
Kommentit (19410)
Miten täysin yhdentekeviä biisejä voikaan olla. Hämmästyttää ihan.
Hetki hetkeltä olen ylpeämpi Käärijästä.
Pinkki on tän kesän muotia pojilla-miehillä.
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijaa, tämän semifinaalin esitykset ovat toistaiseksi olleet hyvin heikkoja. Ei mitään katsomisen tai kuulemisen arvoista.
Kaipaan lapsuuteni Euroviisuja 1980-luvulla. Mahtavia mukaansa tempaavia tai sykähdyttäviä kappaleita, parempaa musiikkia kuin tämäniltainen tasapäinen pötkö vai miten tätä oikein kuvaisi. Myös vuosi sitten taso oli huono.
Lapsuudestani muistan, että Euroviisukappaleet soitettiin seuraavana päivänä radiossa peräkkäin, ja silloin minä nauhoitin ne. Aina sai jännittää, pitikö kasetin puolta vaihtaa tai pitikö kasetti vaihtaa kokonaan juuri jonkin erityisen hyvän kappaleen kohdalla. Yritin olla nopea. Ne nauhat taitavat olla yhä tallessa.
Vierailija kirjoitti:
Slovenian biisissä on tunnetta ja dramatiikkaa. Toimisi paremmin englanniksi tosin.
No hyvin oli piilotettu.
Georgia. Ehdoton suosikkini.
Slovenian laulaja on karismaattinen, tykkään :) Sai tylsästä biisistä kiinnostavamman.
Jopa Tuksu pärjäis näissä karsinnoissa.
Tänään treenimuijat päässy laulamaan.
Tänään selostus tavallistakin huonompaa
Ben Affleck on paiskonut auton oven kiinni, tiesittekö? -ohis
Silvennoinen on ehdoton suosikkini.
Vierailija kirjoitti:
Hetki hetkeltä olen ylpeämpi Käärijästä.
Kyllä. Käärijän rinnalla nämä kaikki näyttävät auttamattoman vanhanaikaisilta ja tuhanteen kertaan nähdyiltä viisuesityksiltä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä Katri on mukana juontamassa? Rasittavaa kuunnella.
Katri ei ole se rasittavampi
Nyt tulee perinteistä kohtalokasta euroviisuoopperaa. Ihan hyvä, semitaiteellinen jutska
Nyt on mahtipontinen esitys :D
Slovenian biisissä on tunnetta ja dramatiikkaa. Toimisi paremmin englanniksi tosin.