Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun tarttee 48h aikana saada 1kg pois onko edes teoriassa mahdollista?

Vierailija
18.05.2022 |

Mulle on tulossa yksi leikkaus mitä varten mulla on pe punnitus. olen yhden kilon päässä leikkausluvasta, eli saanko nyt 2 päivän aikana sen punnitukseen pois, vai rääkkäänkö itseäni turhaan mikäli kidutan itseäni pari päivää? Punnituksen jälkeen kukaan ei tarkista onko se 1kg painonpudotus tullut korkojen kera takaisin.

Vinkit kehiin!

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyt paskalla

Vierailija
42/52 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apteekista

Ulostuksen pehmentävät + vesiperäruiskeet (vesihuuhteluita)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöt vain max 800 kcal päivässä niin putoaa kilon

Vierailija
44/52 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy paskalla

Vierailija
45/52 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaa varpaankynnet, mene saunaan, lopeta syöminen.

Vierailija
46/52 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreä tee ja et syö mitään. 

Vierailija
47/52 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ei ole ainakaan tärkeä leikkaus tiedossa ,koska ei sua valmistautuminen kiinnostanu ees.

Eli ihan sama meetkö vai et.

Vierailija
48/52 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin suosittelisin jo mainittuja suolihuuhteluita tai peräruiskeita, vaikkeivat ne mukavia ole.

Vierailija
49/52 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääsee nyrkkeilijätkin kisapainoon saunomalla ja nesteen poistolla.

Unohtamatta suolihuuhteluita, joita Victoria's Secretin  mannekiinit käyttävät saadakseen vatsansa litteäksi lavalle. Peräruiske oli muuten Marilyn Monroenkin kikka mahtui leninkeihinsä, jos oli tullut vähän pulskistuttua. 

Jokainen meistä tietää miten paino laskee pari kiloa jossain noroviruksessa. Painaa se paskakin. 

Ja tukka! Eva Wahlström kertoi että johonkin isoihin kisoihin se leikkasi rastansa viime hetkellä mahtuakseen painoluokkaansa. Painoa lähti niin paljon että hän sai jopa juoda puoli desilitraa nestettä ennen punnitusta! 

Vierailija
50/52 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunnon suoliston tyhjennys, minulta juuri lähti parissa päivässä kilon, kun oli vatsa ihan kuralla. Rautatabletteja pari niin johan lähtee. Tai apteekista sitä tyhjennysjuomaa. Riippuu toki lähtöpainosta, isommalla painolla riittänee että pitää paastoa.

Desilitra oliiviöljyä tyhjään mahaan ajaa saman asian. Rasvaripuli. 

Tai sitten ihan suolihuuhtelu, niitä pusseja saa apteekista. Paastoajat käyttää niitä ettei paska kuivetu suoleen kun ei syödä. 

Vierailija
51/52 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä on kuitenkin taustalla jo laihdutusta, että ihan vaan nesteiden poistumiseen ei voi laskea.

Mutta eiköhän tuo nestepaastolla onnistu.

Toivottavasti pääset toimenpiteeseen!

Kyllä voi, kun kisakireät painoluokkaurheilijatkin hikoilevat saunassa viimeiset sadat grammat veke ennen punnitusta. 

Ihmisessä on AINA nestettä, jota voi poistaa, siis normaalisti nesteytetyssä. 

Tuore ananas on muuten nyt halpaa ja todella tehokas nesteenpoistaja. Siihen vähän yrttiteetä päälle niin vot. 

Älä unohda elektrolyyttejä kuitenkaan, tulee hiton huono olo jos huuhtelee ne kaikki mäelle. Järki siis päähän sen suhteen, paljonko suolaa vähennät. 

Vierailija
52/52 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen normaalipainon ylärajalla ja minulla lähti 1,5 kiloa kahdessa päivässä ihan vaan todella kevyesti syömällä. Suolat, rasvat ja hiilarit minimiin. Muutama ateria päivässä, jolla vihanneksia ja kevyttä proteiinia. Aamulla pieni annos puuroa kuitulisällä, niin että suoli toimii. 

Suurin osa siitä oli nestettä + ulostetta. 1 kg rasvakudosta = 7000 kcal. Jos olisit pudottanut kahdessa päivässä 1,5 kg rasvaa, sinun olisi pitänyt olla 10 000 kcal miinuksella eli kuluttaa niin paljon niiden kahden päivän aikana ja olla kokonaan syömättä (tai kuluttaa tuon lisäksi kaikki ne kalorit, jotka söit).

Kaikki tietävät tuon. Mutta kukaan ei katsos nyt puhunutkaan rasvan vähentämisestä, vaan ihan vaan massan. Ap haluaa vain tilapäisesti matalamman lukeman vaa'alle. 

Päteminen onnistuu paremmin jos on edes alkeellinen käsitys siitä, mistä keskustellaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi viisi