Mun tarttee 48h aikana saada 1kg pois onko edes teoriassa mahdollista?
Mulle on tulossa yksi leikkaus mitä varten mulla on pe punnitus. olen yhden kilon päässä leikkausluvasta, eli saanko nyt 2 päivän aikana sen punnitukseen pois, vai rääkkäänkö itseäni turhaan mikäli kidutan itseäni pari päivää? Punnituksen jälkeen kukaan ei tarkista onko se 1kg painonpudotus tullut korkojen kera takaisin.
Vinkit kehiin!
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Olen normaalipainon ylärajalla ja minulla lähti 1,5 kiloa kahdessa päivässä ihan vaan todella kevyesti syömällä. Suolat, rasvat ja hiilarit minimiin. Muutama ateria päivässä, jolla vihanneksia ja kevyttä proteiinia. Aamulla pieni annos puuroa kuitulisällä, niin että suoli toimii.
Suurin osa siitä oli nestettä + ulostetta. 1 kg rasvakudosta = 7000 kcal. Jos olisit pudottanut kahdessa päivässä 1,5 kg rasvaa, sinun olisi pitänyt olla 10 000 kcal miinuksella eli kuluttaa niin paljon niiden kahden päivän aikana ja olla kokonaan syömättä (tai kuluttaa tuon lisäksi kaikki ne kalorit, jotka söit).
Onnistuu jopa enemmän. Nesteitä siis. Kahvia ja ananasta sekä kevyttä airobista liikuntaa mielellään useampi tunti. Siivoa vaikka. Ei sitten muita mitään hiilareita suusta sisään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen normaalipainon ylärajalla ja minulla lähti 1,5 kiloa kahdessa päivässä ihan vaan todella kevyesti syömällä. Suolat, rasvat ja hiilarit minimiin. Muutama ateria päivässä, jolla vihanneksia ja kevyttä proteiinia. Aamulla pieni annos puuroa kuitulisällä, niin että suoli toimii.
Suurin osa siitä oli nestettä + ulostetta. 1 kg rasvakudosta = 7000 kcal. Jos olisit pudottanut kahdessa päivässä 1,5 kg rasvaa, sinun olisi pitänyt olla 10 000 kcal miinuksella eli kuluttaa niin paljon niiden kahden päivän aikana ja olla kokonaan syömättä (tai kuluttaa tuon lisäksi kaikki ne kalorit, jotka söit).
Mitä väliä?!?!??!?!!? Ei tässä nyt sitä kysytty mitä kehosta pitäis lähtee. Kyse oli pelkästä nopeasta tavasta pudottaa painoa. Oli se nestettä tai rasvaa tai molempia.
Ohis
Tiukenna dieettiäsi millä olet saanut tuon 9kg pois. Kalorit vähiin ja aerobista liikuntaa.
Pyöräilin kahden päivän aikana 60km, seuraavan kerran vaa'alla oli 2kg lähtenyt. Muuten painan aina saman verran. Farkut tuntuivatkin löysiltä.
En oikein usko, että suunniteltu leikkaus voisi olla yhdestä kilosta kiinni. Oikeasti.
On. laita paljon vaatetta päälles ja mene kuumaan saunaan hikoilemaan
Peräruiskeilla se Marilyn Monroekin itsensä mahdutti gaalaleninkeihinsä, jos oli päässyt liian paksuksi. Esim. se yksi kultainen mekko oli tällainen, lisäksi se ommeltiin Marilynin päälle.
Eli nestepaasto ja suoliston tyhjennys ja lähtee hyvinkin pari kiloa.
Luulisi jokaisen joskus norovirusta poteneen tajuaman tämän kyselemättäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helposti. Jätä kaikki sokerit ja hiilarit pois. Eli ei edes näkkileipää, perunaa, makaronia eikä mitään missä on hiilareita. Eli syö vain proteiinia ja rasvaa. Se poistaa nesteturvotusta ainakin kilon.
Te hiilarihullut siis päivystätte kytäten jokaista ruokavalio- tai laihdutusaiheista otsikkoa ja sitten tulette paikalle ulisemaan.
Huoh!
Sä olet kyllä merkillinen toisten haukkuja. Älä lue näitä ketjuja, jos noin ärsyttää.
Vierailija kirjoitti:
Pyöräilin kahden päivän aikana 60km, seuraavan kerran vaa'alla oli 2kg lähtenyt. Muuten painan aina saman verran. Farkut tuntuivatkin löysiltä.
Tähän keinoon ei kannata luottaa, osalla meistä tavallisuudesta poikkeava liikunta kerää niin paljon nestettä lihaksiin, että paino voi nousta tilapäisesti tuon 2 kg.
Älä syö suolaista ruokaa ja juo riittävästi. Täytä vatsaasi vesimelonilla. Munuaiset hoitavat kyllä nesteenpoiston. Toivottavasti vaaka näyttää samaa kuin omasi. Näinkin on käynyt että kotivaaka näyttää +-1-2kg suuntaan tai toiseen, verrattuna vastaanoton puntariin. Toivottavasti pääset operaatioon.
Vierailija kirjoitti:
En oikein usko, että suunniteltu leikkaus voisi olla yhdestä kilosta kiinni. Oikeasti.
Ainakin rintojen pienennys ja lihavuusleikkaus. On varmaan muitakin. Oisko suunniteltu sektio? Lihavuus lisää leikkauksen riskejä.
käy suolihuuhtelussa. lähtee enemmänkin kuin kilo. mutta mukavaa se ei ole.
No haloo, älä syö. Ei se ole mikään ongelma normaalille ihmiselle. Monet paastoavat viikkokausia. Vettä vaan. Nestettä poistuu helposti monta kiloa parissa päivässä.
Vierailija kirjoitti:
Voi ollakin. Esim minulta on vaadittu 5% painonpudotusta että pääsen polvileikkaukseen
Ei ole mahdollista. 48 tunnissa voi enintään pudottaa 48 grammaa. Samassa ajassa voi lihota 48 kiloa.
Ei kai tuo nyt kilosta kiinni ole? Ihmisen paino heittää vuorokaudenkin mittaan melkoisesti, joten riippuu ihan siitä.mihin aikaan vuorokaudesta punnitus tapahtuu.
Suolat minimiin.