Olenko joutunut vauvan tehovalvontaan, kun aina oman kommentin jälkeen keskustelu poistuu?
Kommentit (14)
Sama mulla tai sitten ei julkaista ollenkaan.
Jossain vaiheessa ihmiset kyllästyvät jatkuviin poistoihin ja lähtevät kokonaan pois palstalta ja koko palsta kaatuu, kun ei ole enää kävijöitä.
Ovatkohan ottaneet "silmällä pidettävät" oikein listalle, ja tietävät että nyt se siellä taas kirjoittaa :D
Vierailija kirjoitti:
Ovatkohan ottaneet "silmällä pidettävät" oikein listalle, ja tietävät että nyt se siellä taas kirjoittaa :D
Kyllä, meidän ip-osoitteet näkyy punaisella.
Monesti nuo trollit tekevät vain näyttävän valheellisen otsikon ja sitten poistavat sen, kun joku alkaa oikaista asiaa. Tässä voi olla kyse siitä.
Helpotan näiden poistelu-uunojen "tärkeää" "työtä" lisäämällä aloituksiini winner. Kokemuksen perusteella eivät muuten ymmärrä edes poistaa ;DDD täällä on (ainakin) yksi (ehkä useampikin :DDDD) nimimerkitön aloitukseni yli 10.000:ssa kommentissa ;DDDD
Tän päivän projekti ;DDDD eka versio jo bittitaivaassa, katsotaan illalla ollaanko jo toisella sadalla menossa ;DDDD
https://www.vauva.fi/keskustelu/4675589/trollin-maaritelma-osa-2
Kyllä. Saattavat poistaa myös yksittäisi kommentteja joiden sisältö on tyyliin "eilen satoi vettä tänään paistaa aurinko".
Varmaan 20 ihmistä kirjoittaa samaan aikaan poistettuihin ketjuihin, kun ne herättävät tunteita ne aiheet. Itse käytän paljon aikaa selvittääkseni faktoja ja kun se on tehty, ketju on jo poissa, eikä vastaukseni mene mihinkään. Ei harmita, tykkään selvitellä asioita, että edes vähän tiedän, mitä olla asioista mieltä. Useinhan nuo trollit trollaavat jotain ajankohtaista aihetta.
Sellaiset ajatukset pysyy hyvin poissa, kun on kirjoittamassa kommenttia johonkin ja kun kommentti on valmis, niin aihe onkin sillä välin kadonnut.
Vierailija kirjoitti:
Sellaiset ajatukset pysyy hyvin poissa, kun on kirjoittamassa kommenttia johonkin ja kun kommentti on valmis, niin aihe onkin sillä välin kadonnut.
Olin juuri sanomassa ihan samaa, mutta "hakemaasi sivua ei voi enää näyttää"
Sama juttu. No, tämä keskustelu häipyy nyt 5min sisällä painetttuani lähetä-nappia.