Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon ruumiinrakelteeltani "örmykörmy", mutta silti jalankoko on pieni

Vierailija
18.05.2022 |

Siis ihan oikeasti, kaikkien sirojen kavereiden jalankoko on tyyliä 40-43. Ja heillä on ihania juhlakenkiä joita en voi lainata! Olen itse vartalomallia 165cm, tikkujalat ja pallomaha, ti*sit kaulassa asti mutta jalkaterä on sirosti 36.

Ootteko te kaikki kalossijalkoja? Koen itseni epämuodostuneeksi.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taannoin eräs henkilö päivitteli kovaan ääneen että miten mulla voi olla niin pieni jalka.

Tarkoitti sitä että olenhan niin lihava ja varmaankin ruma hänen mielestään.

Vierailija
2/6 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taannoin eräs henkilö päivitteli kovaan ääneen että miten mulla voi olla niin pieni jalka.

Tarkoitti sitä että olenhan niin lihava ja varmaankin ruma hänen mielestään.

Hän oli pahka-aivo. Sinä oot ihana. Just tuollaisena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harvassa on ne kenellä on vaikka 36 jalka, en itse tunne muita. Minulla on siis 36, olen muutenkin tosi siro, kuitenkin 163. Ja pari kaveria ketkä vähän lyhyempiä, heillä koko 38-39.

Vierailija
4/6 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lyhyempi kuin sinä ja tunnen tuskasi. Toteanpahan vaan, että tämmöseks oon syntynyt, ja arvostelijoita maailmassa riittää aiheesta kuin aiheesta. Pää hajoo, jos kuuntelee muita. Maailma ei ole täydellinen, ainoastaan elämän kiertokulku on.

Vierailija
5/6 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No toki voit laihduttaa jos haluat,  mutta jos et halua missään nimessä elää terveellisemmin, niin sitte ei voi mitään.

Vierailija
6/6 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Örmykörmy. :D Mistä tuo sana on peräisin? Käytän sitä itsekin, mutten ole kuullut sitä kenenkään muun kuin veljeni suusta.