Mistä olet kiitollinen omassa kerrostalossasi?
Minä olen siitä, ettei ole ketään juoppoa rapussa. Ainakaan julkijuoppoa.
Kommentit (50)
En ole kiitollinen:
- välillä arkisin ja viikonloppuisin meteliä
- sokeritoukkia kylppärissä ja välillä keittiössä.
- isännöitsijä ei välitä/noteeraa asioihin.
- vuokranantaja ei välitä/noteeraa asioihin,lisäksi rahanahne koko ajan nostamassa vuokraa, asunto jo nyt liian kallis kuntoonsa nähden.
- pihamaata ei hoidettu eikä julkiremonttia tehty talonyhtiöön, saunaakaan ei edes ole.
- vuokrat älynkalliita tässä taloyhtiössä vaikka ei edes kummoisia asuntoja ja ei todellakaan arvokas 60 luvun ruma tiili/kivitalo rakennus
- kirsikkana kakun päälle: äänet kuuluu joka suunnasta ihan älyttömän hyvin,minä joka asun 1 krs kuulen pihamaalta puheet,auton/mopon äänet, lisäksi tuossa lähellä oikeastaan mun alapuolella en asu maan tasalla ,mutta mun katoksen alla jossa mun parvekekin on ,on tuotu penkkejä,tuoleja yms ja siellä moni nuoriso varsinkin kesäisin juo ja kiroo ja huutamalla puhuu kaikki kuuluu mun asuntoon kuin samassa tilassa olisi!
En ihmettele että asukkaat vaihtuvat vuoden tai puolen vuoden välein! Todella kallista kun edes remontteja ei tehty talonyhtiöön ,pihamaata ei hoideta,rumaa,synkkää ja kolkkoa!
Asumiseen talossa on tulorajat joka rajaa 95% häiriköistä pois. Ovimies ja concierge ovat korvaamattomia palveluita ja lisäksi oma pakettiautomaatti on mukava lisä. Joogastudio ja kuntosali ovat myös jees, vaikkei tule juurikaan käytettyä. Illalla on mukava istua taloyhtiön kattoterassilla, pelailla bilistä ja nauttia auringonlaskusta :) Negatiivista tulee ilmastoinnin puuttumisesta ja satunnaisista äänistä naapurista.
- Loistavat liikenneyhteydet
- Valtava piha. Jokaista asuinneliömetriä kohden on 2 neliömetriä pihaa (1956 rakennettu talo). Puut täysikasvuisia.
-Vähän naapureita, koska ylin kerros
- Erittäin tehokas pohja
Ettei naapureina ole yhtään vammaisia.
Voin soittaa stereoita kovaa eikä oikeastaan mitään kuulu. Eikä naapurit edes välittäisi sillä ei ole 40-70-v akkoja naapureina.
Vierailija kirjoitti:
En ole kiitollinen:
- välillä arkisin ja viikonloppuisin meteliä
- sokeritoukkia kylppärissä ja välillä keittiössä.
- isännöitsijä ei välitä/noteeraa asioihin.
- vuokranantaja ei välitä/noteeraa asioihin,lisäksi rahanahne koko ajan nostamassa vuokraa, asunto jo nyt liian kallis kuntoonsa nähden.
- pihamaata ei hoidettu eikä julkiremonttia tehty talonyhtiöön, saunaakaan ei edes ole.
- vuokrat älynkalliita tässä taloyhtiössä vaikka ei edes kummoisia asuntoja ja ei todellakaan arvokas 60 luvun ruma tiili/kivitalo rakennus
- kirsikkana kakun päälle: äänet kuuluu joka suunnasta ihan älyttömän hyvin,minä joka asun 1 krs kuulen pihamaalta puheet,auton/mopon äänet, lisäksi tuossa lähellä oikeastaan mun alapuolella en asu maan tasalla ,mutta mun katoksen alla jossa mun parvekekin on ,on tuotu penkkejä,tuoleja yms ja siellä moni nuoriso varsinkin kesäisin juo ja kiroo ja huutamalla puhuu kaikki kuuluu mun asuntoon kuin samassa tilassa olisi!
En ihmettele että asukkaat vaihtuvat vuoden tai puolen vuoden välein! Todella kallista kun edes remontteja ei tehty talonyhtiöön ,pihamaata ei hoideta,rumaa,synkkää ja kolkkoa!
Sokeritoukat ovat ihan oman talouden asia, läträät vedellä.
Naapureiden kanssa sanotaan vain "hei" pihalla tai rapussa, ei tarvitse sen kummemmin tutustua heihin, ja samassa talossa ollaan kaikki asuttu 10-16 vuotta :D Näin siis täällä Helsingissä.
Ei lapsiperheitä, vain uraihmisiä ja muutama eläkeläinen.
t. lapsettomasta taloyhtiöstä
-Rauhallinen ja hiljainen talo asua
-Iso aidattu ja lukittu piha, pihaan pääsee porttikoodilla puhelimesta tai pikkuportista avaimella.
-Kameravalvonta, parkkipaikka pihassa, isot nurmikentät ja lasten leikkipaikka.
-Alaovessa ovisummeri ja monitori.
-Hyvin hoidettu ympäristö.
-Hyvin toimiva taloyhtiö, kokoukset kaksi kertaa vuodessa.
Ostin tämän asunnon vajaa viisi vuotta sitten ja olen ollut erittäin tyytyväinen.