Mistä olet kiitollinen omassa kerrostalossasi?
Minä olen siitä, ettei ole ketään juoppoa rapussa. Ainakaan julkijuoppoa.
Kommentit (50)
- ylin asunto -> turvallinen olo ja kukaan ei kopise yläkerrassa
- hiljaiset ja ei-sosiaaliset naapurit
- mukava ja reilu vuokraisäntä
- lasitettu parveke -> kissat tykkää
Sijainti, hyvä talkkari, näkymät metsään, ok naapurit
Siitä, että täällä eivät vesiputket pauku. Asuin melkein kolme vuotta talossa, jossa tuo pauke meni koko ajan pahemmaksi, ja olin ihan hermoraunio siinä vaiheessa kun muutin pois.
Sisäpihalla on hyvät kierrätysastiat.
Sijainti lapsiperheelle ihanteellinen, iso (leikki)puistoalue vieressä. Tilava rappukäytävä, siisti piha ja talousrakennukset, moderni hissi. Ikkunoita kahteen suuntaan, parveke aukeaa kolmanteen.
- Hiljaista kuin huopatossutehtaassa
- Pieni sähkölasku
- Talvella lämmin ja kesällä viileä
- Oma piha
- Kuivaushuone
- Vesimaksu sisältyy vuokraan
- Parkettilattiat
Metsä alkaa lähes takapihalta, rappu on hiljainen koska ei ole yhtään lapsiperhettä, bilettävää tyyppiä taikka juoppoja, alakerrassani asuu koira mutta se on hiljainen. Nätti piha jossa on grillikatos jossa asukkaat voivat grillata. Iso hissi.
Vierailija kirjoitti:
Siitä, että täällä eivät vesiputket pauku. Asuin melkein kolme vuotta talossa, jossa tuo pauke meni koko ajan pahemmaksi, ja olin ihan hermoraunio siinä vaiheessa kun muutin pois.
Mulla oli sama vika edellisessä asunnossa, yläkerran naapurin putket paukkui kun laski vettä, varsinkin 23.00 jälkeen sitten mulle tuli valitus kun kuuntelin radiota aamuyöllä klo 4 koska en saanut unta! Ihan isännöitsijää myöten tuli valitusta mut mun valitusta paukkuvista putkista ei otettu huomioon!
Halpa vuokra johon sisältyy netti, vesi ja sähkö. Alaovi aina lukossa, pihalla kamerat. Pesutupa ilmainen. Huolto toimii suhtkoht ok.
Vierailija kirjoitti:
Ollut erittäin halpa asua viimeiset 4 vuotta 200 hoito +200 rahoitus vastike. vuoden päästä uusi remppa ja tuohon tulee vähän lisää päälle. yli 20 vuoden maksuaika. Rauhallinen paikka asua nykyisin. Välillä ollut häiriö tapauksia vuokralla.
Ymmärsinkö oikein ? Siis maksat lainan lisäksi 400 e/kk ? Eihän se silloin halpa ole. Itse maksan vuokraa 550e ja siihen sisältyy vesi, sähkö ja netti. On keskisuuren kaupungin keskustassa.
Ihana naapuri, siistejä nekin muut, joita en paremmin tunne. Ja hiljainen talo tämä on, mitä nyt joskus jonkun lapsen ääni kuuluu - mutta normaaliahan se on. Tämä onni minulla on noin 30 tuhannen asukkaan pikkukaupungissa keskellä Saksaa, mutta lähellä suurta kaupunkia ja lentokenttää.
Naapurit on hiljaisia ja asiallisia, yhtäkään kyttääjää tai valittajaa ei ole. Oman asunnon vuokra on myös edullinen (kämppä on kyllä melko kulunut, mutta se ei kauheasti itseäni haittaa) ja sijainti täydellinen metsän vieressä mutta alle kilometrin päässä keskustasta.
Tämä on aivan mahtava vuokra talo.Helsingin kaupungin. Heka- Kontula. 00940 H:ki. Vain 2 rappua ja 4 kerrosta. Rauhalinen talo. Jossa ihmiset tervehtii toisiaan kohtelijaasti,mutta jokainen elää omaa elämää!
Että sentään kaikki ei ole pitkäaikaistyöttömiä. Niitä on monta.
Siitä, ettei täällä asu ensimmäistäkään nee §eriä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Loistava sijainti, hyvä äänieristys, siisteys aina tip top, naapurit asiallisia, ei lapsiperheitä.
Minkä vuosiluvun talo?
2010.
Rauhallisin vuokrataloyhtiö, jossa olen koskaan asunut. Kukaan ei metelöi tai juhli. Parvekkeella saa istua rauhassa, kun mistään ei kuulu kännipulinaa eikä haise tupakka. Täällä asuu aika paljon yksinasuvia ihmisiä ja varsinkin nuoria miehiä. Kaikki elävät kotona hiljaa omissa poteroissaan. Koiria on monta, joista ei kuulu ääntäkään. Naapurit tervehtivät, ja saatamme vaihtaa sanasen säästä. Talon ja pihan yleisilme on siisti.
Ei yöllistä metelöintiä, vaikka naapurissa asuu juoppo ukkeli, meren rantaan 200m matkaa, ei ole tullut heippalappuja vaikka ollaan pidetty illanistujaisia silloin tällöin, naapurit ylipäätään moikkailee ja tuntuu että on hyvä henki pihapiirissä.
Ilmainen pyykkitupa ja kuivaushuone, käytössä on kaksi konetta. Lasitettu parveke. Vuokra, vesi- ja automaksu pysyneet suunnilleen samana jo kolme vuotta. Reilusti pienemmät sähkölaskut kuin rivarissa, jossa ennen asuin. Talon ympärille jätetty mukavasti puustoa, piha on aina siisti.
Ollut erittäin halpa asua viimeiset 4 vuotta 200 hoito +200 rahoitus vastike. vuoden päästä uusi remppa ja tuohon tulee vähän lisää päälle. yli 20 vuoden maksuaika. Rauhallinen paikka asua nykyisin. Välillä ollut häiriö tapauksia vuokralla.