Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävitkö jo nuuskimassa yo-koneesta saiko naapurin muksu lakin?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin 😅

Vierailija
2/9 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin paikallislehden nettisivuilta. Ihan se on julkinen tieto, ei tarvitse utsia mistään. Ja juu, naapurin poika saa lakin, eli laitan hänelle listalle kympin. Tiedän, että poika ei juhlia pidä, eli vain läheisimmät siellä käy.

Täällä on tapana avata ruusuadressi, johon saa laittaa nimensä ja maksaa haluamansa summan. Ylioppilaalle menee kokonaissumma ja nimilista, josta maksetut summat ei näy.

Omat lapseni saivat aikoinaan hirmu summat, olimme ällikällä lyötyjä, ihan tavallinen perhe oltiin, minä ja lapset. Vissiin meistä ja varsinkin lapsistani tykättiin. Juhliin tulivat kaikki opettajat, jotka eivät silloin käyneet kuin muutamien juhlissa, sukulaisten ja kyläläisten ohella. Kivat kemut oli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin paikallislehden nettisivuilta. Ihan se on julkinen tieto, ei tarvitse utsia mistään. Ja juu, naapurin poika saa lakin, eli laitan hänelle listalle kympin. Tiedän, että poika ei juhlia pidä, eli vain läheisimmät siellä käy.

Täällä on tapana avata ruusuadressi, johon saa laittaa nimensä ja maksaa haluamansa summan. Ylioppilaalle menee kokonaissumma ja nimilista, josta maksetut summat ei näy.

Omat lapseni saivat aikoinaan hirmu summat, olimme ällikällä lyötyjä, ihan tavallinen perhe oltiin, minä ja lapset. Vissiin meistä ja varsinkin lapsistani tykättiin. Juhliin tulivat kaikki opettajat, jotka eivät silloin käyneet kuin muutamien juhlissa, sukulaisten ja kyläläisten ohella. Kivat kemut oli.

Oletteko Etelä-Pohjanmaalta? Olen kuullut että siellä jopa julkaistaan ylioppilaiden tilinumeroita paikallislehdessä 😅

Vierailija
4/9 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vertaileeko ylioppilaat niitä summia? Oispa haljua jos itse saisi paljon vähemmän kuin muut.

Vierailija
5/9 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mitä lukiota sululaispoika on käynyt, asuu Helsingissä. Voiko pelkällä nimellä etsiä?

Vierailija
6/9 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne naapureita en heidän lapsia. Joten vaikea olisi nuskia kun ovat täysin tuntemattomia. Päiväkän kukaan ei rappuussa tai hississa sano.Joten ei tiedä onko asukas? Jällenvuokrattu asunnon haltia? Vierilija?

Vierailija
7/9 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole julkista tietoa jos ihminen itse on sitä mieltä. Ei ole kakkonen tainnut itse täytellä ilmoittautumislomaketta eikä liiemmin yleissivistys tai luetunymmärtäminen anna myöten päätellä asiaa.

Vierailija
8/9 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletteko Etelä-Pohjanmaalta? Olen kuullut että siellä jopa julkaistaan ylioppilaiden tilinumeroita paikallislehdessä 😅

Kyllä, mutta lienee vastavuoroista huomioimista toinen toiselle ja toinen toiselle. Pienet piirit.

Vierailija
9/9 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se mitään nuuskimista ole jos tulokset julkaistaan kaiken kansan nähtäviksi julkisesti?

Itse aikanaan ostin naapurin tyttärelle ison ruusukimpun kun menin hänen lakkiaisiinsa jonne minut ja pari muuta naapuria oli kutsuttu.

Olin vilpittömän iloinen ja hieno fiksu tyttö onkin. Hyvin elämässä eteenpäin mennyt.

Itsellä ei lapsia ole mutta olen todella iloinen kun toisten lapset jaksaa yrittää ja menestyy. Liian paljon heitä joita mikään ei kiinnosta ja jo nuorena pudotaan yhteiskunnan eläteiksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan