Onnistuneen avioliiton salaisuus?
Kommentit (252)
Vuorovaikutustaidot. Se että osataan keskustella asioista toista kunnioittavasti ja osataan ratkaista riidat rakentavasti.
30-vuotishääpäivää juhlitaan tässä kuussa ja meillä on toiminut se, että molemmilla on ollut tilaa hengittää ja elää myös sitä omaa elämää. Vaikka nykyään tehdään molemmat etätöitä ja ollaan yhdessä kotona 24/7, niin molemmilla on myös omat jutut, harrastukset ja kaveripiiri.
Kun miettii sitä, että mitä voi tehdä toisen hyväksi auttaa paljon. Tässä tapauksessa tietysti molempien on ajateltava samoin.
Itse teen pieniä palveluksia, hoidan asioita ja ostoksia miehen puolesta, kokkaan, leivon ja siivoan. Mies antaa minun asua ilmaiseksi luonaan. Molemmat siis tarjoavat sitä mitä voivat.
Nauretaan, katsellaan leffoja, annetaan musavinkkejä ja pelaillaan, 42v naimisissa, olin 18v kun mentiin yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Kummallakin osapuolella pitää olla kykyä tarkastella itseään ja joustaa.
Seksuaalinen yhteensopivuus
Samansuuntaiset arvot
Kyky kommunikoida
Sitoutuminen
Myönteiset asiat parisuhteessa ja kyky tuoda niitä suhteeseen
Tähän pitää lisätä vielä: yhteensopivuus
Vierailija kirjoitti:
Se, että on riittävästi yhdistäviä tekijöitä ja riittävästi ihan omia juttuja.
Tämä.
MItkä häät? Ei se mikään sirkus ole.
Jumalan siunaus suhteelle on avioliitto.
Kirkkoon saadaan kirkon puolesta todistajat. Mitään juhlia ei tarvita. Tilaisuus ei vaadi mitään extraa pukeutumisesta alkaen.
Tahdotko rakastaa?
Haluatko ottaa tämän ...aviopuolisoksesi ja rakastaa häntä myötä- ja vastoinkäymisissä..