Mitä hyötyä kauniinaolemisesta on?
Miksi kannattaa panostaa ulkonäköönsä ja olla kaunis? Mitä kaunis saa, mutta ruma ei?
Kommentit (152)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tykkään nykyisestä tilanteesta enemmän, kun ulkonäköni ei enää herätä iän takia mitään huomiota. Eipä kukaan mukava mies mua uskaltanut lähestyä silloin nuorena, ainoastaan ei mukavat ja kun olin itsekin ujo eipä siitä ulkonäöstä juuri mitään hyötyä ollut.
Olisit itse lähestynyt niitä mukavia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumppani- ja seksitarjokkaita on niin paljon , että voi valita joukosta mieleisensä.
Kaikki vatteet näyttävät hyvältä ja voi tuntea esteettistä iloa katsoessaan peiliin.
Ihmiset suhtautuvat myötämielisesti ja ihailevasti, työllistyminen ja ihmissuhteiden saaminen on helpompaa kuin rumalle. Omaa ulkonäköä ei tarvitse murehtia ja hävetä ja voi keskittyä olennaisempiin asioihin.Tähän voin sanoa, että itse suht kivannäköisenä (ainakin nuorena miehet pyöri baarissa ympärillä, pidän tätä tämän keskustelun kauneuden mittarina) voin sanoa, että ylempi lainaus ei ole totta. Kaikki on kiinni itsetunnosta, myös kauniina voi tuntea peilikuvansa hirviöksi ja ulkonäösta murehtii ja häpeää paljon, jota sitten yrittää pakkelilla peittää. Ylempi lainaus voi olla totta, mutta ei kaikkien kohdalla.
Ei, vaan kaikki on kiinni ulkonäöstä. Ulkonäkö määrittää sen, miten ihmiset näkevät sinut itsevarmana. Erityisesti, jos on mies. Sillä ei ole väliä, miten näet itsesi kauniina naisena, koska miehet lähestyvät kuitenkin sinua tai sitten saat itse valita Tinderissä, kuten muutkin naiset. Ihan sama, vaikka pitäisit itseäsi miten rumana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumppani- ja seksitarjokkaita on niin paljon , että voi valita joukosta mieleisensä.
Kaikki vatteet näyttävät hyvältä ja voi tuntea esteettistä iloa katsoessaan peiliin.
Ihmiset suhtautuvat myötämielisesti ja ihailevasti, työllistyminen ja ihmissuhteiden saaminen on helpompaa kuin rumalle. Omaa ulkonäköä ei tarvitse murehtia ja hävetä ja voi keskittyä olennaisempiin asioihin.Tähän voin sanoa, että itse suht kivannäköisenä (ainakin nuorena miehet pyöri baarissa ympärillä, pidän tätä tämän keskustelun kauneuden mittarina) voin sanoa, että ylempi lainaus ei ole totta. Kaikki on kiinni itsetunnosta, myös kauniina voi tuntea peilikuvansa hirviöksi ja ulkonäösta murehtii ja häpeää paljon, jota sitten yrittää pakkelilla peittää. Ylempi lainaus voi olla totta, mutta ei kaikkien kohdalla.
On totta, että kauniina voi tuntea itsensä rumaksi, mutta aina löytyy joukko miehiä lohduttamaan ja pönkittämään kauniin itsetuntoa. Kaunis on kuitenkin kaunis riippumatta siitä mitä itse ajattelee, eikä asia vaikuta muiden suhtautumisen. Terapeuttini yritti lohsutella minua tuolla samalla fraasilla, mutta voin sanoa, että ei se rumaa lohduta. Tuntuu lähinnä turhalle säälin kerjuulle. Ruma saa kieriskellä itseinhossaan ihan yksin ja nähdä saman inhon miesten katseissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai että miehet on kiinnostuneet naisen persoonasta enemmän kuin ukonäöstä. No jo on taas sanahelinää. Kyllä ulkoinen olemus ja kaineus merkaa että on edes alkuun kiinnostunut naisesta. Se että naiset ovat kateellisia kauneudesta, sen oppii jo yläasteella ellei jo ennemin.
Ei ole yhtä laumaa nimeltä miehet ja toista nimeltä naiset. On yksilöitä. Jotkut ulkonäkökeskeisempiä kuin toiset. Poikkeuksellisen kauniit naiset joutuvat noiden yönäkökeskeisten piirittämäksi, kun taas älykäs ja hauska kiinnostaa miehiä, jotka haluavat puolisokseen sellaisen. Kauniskin nainen voi olla älykäs ja hauska, mutta on riski, että hän ajautuu suhteeseen miehen kanssa, jolle hän on ensisijaisesti kaunis.
Miehet eivät ole samanlaisia kuin naiset. Jokainen mies ottaa mieluummin satumaisen kauniin ja ei-hauskan naisen kuin hauskan ja ruman naisen.
Sinä et tunne kaikkien miehien ajatuksia. Eikä ole kauniita ja rumia ihmisiä, vaan suurin osa on enemmän tai vähemmän tavallisen näköisiä. Nuorena nättejä ja vanhana mitä sitten ovatkaan.
Menepä Tinderiin tai muihin paikkoihin, missä kumppaneita on moraalista etsiä, niin katsotaan, onko rumia ja komeita/kauniita.
Vierailija kirjoitti:
Saan itse ainakin ihmisten ilmoilla enemmän hymyjä ja katseita osakseni jos olen huoliteltu ja kauniisti pukeutunut vs. tukka paskaisena, migreenin takia naamani verenpurkaumille oksentaneena ja pieruverkkareissa. Jälkimmäisessä tilanteessa ei kyllä pahemmin kiinnosta huomio :D
Mutta tuossakaan tilanteessa ei voida tietää johtuuko ihmisiltä saadut hymyt huolitellusta lookistasi vai siitä, että itse olet itsevarmempi ja halukkaampi kohtaamaan ihmisiä.
Veikkaan jälkimmäistä.
En haluaisi sellaista miestä, joka olis kiinnostunut musta vaan ulkonäköni takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan kaikki on kiinni ulkonäöstä. Ulkonäkö määrittää sen, miten ihmiset näkevät sinut itsevarmana. Erityisesti, jos on mies. Sillä ei ole väliä, miten näet itsesi kauniina naisena, koska miehet lähestyvät kuitenkin sinua tai sitten saat itse valita Tinderissä, kuten muutkin naiset. Ihan sama, vaikka pitäisit itseäsi miten rumana.
Et tainnut edes lukea viestiäni. Se että itse koen peilikuvan hirviönnäköisenä, maha pömpöttää, on kaksoisleukaa, silmät liian lähellä toisiaan, nenä hyppyri, tällä ei ole mitään tekemistä sen kanssa, että miehet on pyörinyt baarissa ympärillä ja petikavereita on ollut mistä valita. Vuosien varrella huomasin, että se, että miehet lähestyy ei kuitenkaan paranna omaa oloa omasta ulkonäöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On totta, että kauniina voi tuntea itsensä rumaksi, mutta aina löytyy joukko miehiä lohduttamaan ja pönkittämään kauniin itsetuntoa. Kaunis on kuitenkin kaunis riippumatta siitä mitä itse ajattelee, eikä asia vaikuta muiden suhtautumisen. Terapeuttini yritti lohsutella minua tuolla samalla fraasilla, mutta voin sanoa, että ei se rumaa lohduta. Tuntuu lähinnä turhalle säälin kerjuulle. Ruma saa kieriskellä itseinhossaan ihan yksin ja nähdä saman inhon miesten katseissa.
Niin lisättäköön tähän vielä kauneuden eduksi, että kauniin ei tarvitse käydä terapiassa ulkonäkönsä vuoksi. Siinä säästää paljon aikaa ja rahaa jotka molemmat voi käyttää johonkin kivaan tai hyödylliseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et tainnut edes lukea viestiäni. Se että itse koen peilikuvan hirviönnäköisenä, maha pömpöttää, on kaksoisleukaa, silmät liian lähellä toisiaan, nenä hyppyri, tällä ei ole mitään tekemistä sen kanssa, että miehet on pyörinyt baarissa ympärillä ja petikavereita on ollut mistä valita. Vuosien varrella huomasin, että se, että miehet lähestyy ei kuitenkaan paranna omaa oloa omasta ulkonäöstä.
Tähän vielä sanon, että alkoholilla oli osuutta asiaan kun uskalsin miesten matkaan.
Jos haluaa hullutella, esim. seurustella huippu-urheilijan kanssa, päästä kiertueelle muusikon kanssa, se onnistuu helposti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tykkään nykyisestä tilanteesta enemmän, kun ulkonäköni ei enää herätä iän takia mitään huomiota. Eipä kukaan mukava mies mua uskaltanut lähestyä silloin nuorena, ainoastaan ei mukavat ja kun olin itsekin ujo eipä siitä ulkonäöstä juuri mitään hyötyä ollut.
Olisit itse lähestynyt niitä mukavia.
Niin kuin sanoin, olin ujo. Tuijoteltiin toisiamme matkan päästä.
Vierailija kirjoitti:
En haluaisi sellaista miestä, joka olis kiinnostunut musta vaan ulkonäköni takia.
No silloin et tule miestä saamaan ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Saa kivaa kohtelua ihmisiltä. Voi huoleta pyytää esim apua, ihmiset on mukavia. Helpompi saada töitä. Ei ahdista oma ulkonäkö. Luulen että kaikki nämä voi saada myös riittävällä itsetunnolla ja mukavalla luonteella, mutta nekin kehittyy todennäköisemmin kun on hyvännäköinen.
Voi valita kumppaninsa isosta joukosta. Tähänkin pätee itsetunto, mutta ulkonäkö edellisiä enemmän.
Uskon hyvin että elämä on hieman helpompaa kauniina, mutta ei se mikään ihmelääke ole.
Eikä muuten tarvitse edes koskaan pyytää apua, vaan sitä tullaan antamaan, tarvitsit tai et =)
"Kauniinaoleminen" ei ole yhdyssana. Joskus näitä pitää korjata näinkin päin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huono argumentti, keksi toinen.
t. eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On olemassa myös hyviä miehiä. Oikeasti. Niitä, jotka rakastuvat ihmiseen, ja arvostavat myös naisen persoonaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saa kivaa kohtelua ihmisiltä. Voi huoleta pyytää esim apua, ihmiset on mukavia. Helpompi saada töitä. Ei ahdista oma ulkonäkö. Luulen että kaikki nämä voi saada myös riittävällä itsetunnolla ja mukavalla luonteella, mutta nekin kehittyy todennäköisemmin kun on hyvännäköinen.
Voi valita kumppaninsa isosta joukosta. Tähänkin pätee itsetunto, mutta ulkonäkö edellisiä enemmän.
Uskon hyvin että elämä on hieman helpompaa kauniina, mutta ei se mikään ihmelääke ole.
Eikä muuten tarvitse edes koskaan pyytää apua, vaan sitä tullaan antamaan, tarvitsit tai et =)
Taviksille tarjotaan myös apua. Monenlaisissa tilanteissa. Itse en ole kaunotar, ja minulle on monesti, niin nuorena kuin nyt keski-ikäisenäkin, miehet usein tarjoutuneet auttamaan millloin missäkin. Ei kaikki teillä kauniillakaan johdu ulkonäöstä, monet ihmiset ovat vain kivoja ja avuliaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On olemassa myös hyviä miehiä. Oikeasti. Niitä, jotka rakastuvat ihmiseen, ja arvostavat myös naisen persoonaa.
Mutta miten ajattelet, että mies alunperin kiinnostuu sinusta? Ei hän näe sinun sisällesi, niinkuin eivät näe naisetkaan miehen. Ulkonäkö on ensimmäinen ja ratkaiseva askel.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valtaosa haluaisi silti myös tykätä kumppanin ulkonäöstä.
Tähän voin sanoa, että itse suht kivannäköisenä (ainakin nuorena miehet pyöri baarissa ympärillä, pidän tätä tämän keskustelun kauneuden mittarina) voin sanoa, että ylempi lainaus ei ole totta. Kaikki on kiinni itsetunnosta, myös kauniina voi tuntea peilikuvansa hirviöksi ja ulkonäösta murehtii ja häpeää paljon, jota sitten yrittää pakkelilla peittää. Ylempi lainaus voi olla totta, mutta ei kaikkien kohdalla.