Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä hyötyä kauniinaolemisesta on?

Vierailija
16.05.2022 |

Miksi kannattaa panostaa ulkonäköönsä ja olla kaunis? Mitä kaunis saa, mutta ruma ei?

Kommentit (152)

Vierailija
101/152 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaunis nainen saa miehen suhteeseen. Minä rumana vain kertapanoon. Olisinpa kaunis, edes nätti mutta kun ei :(

Suurin osa naisista on parisuhteissa ihan hyvien miehien kanssa. Emme me kaikki voi olla kaunottaria.

Vierailija
102/152 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Saa miehiltä apua"

Siis mitä tällä tarkoitetaan? Mihin kokoajan siis tarvitsette apua ihan tavallisena päivänä ja missä?

Jos tämä tarkoittaa vaikka oven avausta kaupungilla niin okei, vähän pikkusieluista ajatella, että se johtuu sun kauneudesta. Kyllä ovi on kohteliasta avata kelle vaan, eikä vaan poimia ne kauneimmat sieltä.

Ei nyt tule muuta mieleen. Jos nyt itse mietin, että "saanko apua" niin siis jos jossain tarvitsen niin pyydän, joskus jos vaikka uudella paikkakunnalla pyörii hoomoilasen näkösenä ja joku kysyy, tarviitko apua, niin en ajattele sitäkään minään kauneusjuttuna.

Mieheni kyllä auttaa tarvittaessa, jos johonkin apua tarvitsen. Tuo vaan kuulostaa siltä, että joku neitonen räpiköi päivät pitkät hukassa ja miehet auttavat päivästä selviytymiseen :D

Ja pakko sanoa, että jos pyydät vaikka jotain miehiä muuttoavuksi ja he ryntäävät auttamaan, niin ei se nyt siitä johdu, että haluavat vaan auttaa, koska olet kaunis. Olet kaunis, niin haluavat tuosta palkaksi seksiä. Miehillä seksi on todella monilla ainut motivaatio tehdä jotain kauniin naisen hyväksi, ikävä kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/152 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyötyä on:

- miesten suosio ja saa sen aviomiehen, jonka haluaa. Eikä tarvitse vain tyytyä johonkin.

- ihmiset haluaa tulla mielellään esim. junassa istumaan viereen, eikä sinua karteta kuin ruttoa.

- ihmiset on kohteliaita

Haittaa:

- ennakkoluulot varsinkin muilta naisilta. Sinun pitää lunastaa paikkasi, että et ole pinnallinen ja itseriittoinen ja ilkeä luonne.

- työtehtävistä riippuen olet joko enemmän asiantuntija tai sinun pitää todistella enemmän, että olet asiantuntija.

- olet helposti silmätikku muille naisille ja sinua voidaan alkaa kiusata esim. työpaikalla.

Vierailija
104/152 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan tämä on jo sanottu, mutta suurin etu on se, että saa juuri sen miehen, jonka itse haluaa. Ei ketä tahansa "ihan kivaa". Mutta siihenkin sisältyy sudenkuoppa eli jos on huono miesmaku, niin se mies ei välttämättä ole hyvä kumppani.

Muita etuja kauneudesta ei oikein ole. Se on välillä hankalaa, kun miehet ihastuvat niin helposti ja työssä kauneudesta voi olla sikäli haittaa, että sielläkin tapahtuu sama. 

Vierailija
105/152 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaunis saa kaiken ja iloisen mielen. rumasta tulee katkera feministi

Vierailija
106/152 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyötyä on:

- miesten suosio ja saa sen aviomiehen, jonka haluaa. Eikä tarvitse vain tyytyä johonkin.
- ihmiset haluaa tulla mielellään esim. junassa istumaan viereen, eikä sinua karteta kuin ruttoa.

- ihmiset on kohteliaita

Haittaa:

- ennakkoluulot varsinkin muilta naisilta. Sinun pitää lunastaa paikkasi, että et ole pinnallinen ja itseriittoinen ja ilkeä luonne.

- työtehtävistä riippuen olet joko enemmän asiantuntija tai sinun pitää todistella enemmän, että olet asiantuntija.

- olet helposti silmätikku muille naisille ja sinua voidaan alkaa kiusata esim. työpaikalla.

Minä valitsen paikkani yleensä vähän vaatimattomamman näköisen ihmisen vierestä, siis jos on mahdollisuus valita. Hyvännäköinen ihminen kuitenkin katsoo minua arvostellen ja miettii, mitä tuokin inhotus minun viereeni änkee.

Vierailija
107/152 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko mainittu, että pääset suojatien yli odottamatta. Ihan testattu, sama nainen ja mitä kauniimmalta näyttää niin autot pysähtyy heti suojatien eteen. Rumilus suojatiellä joutuu mennä valo-ohjatun ylityspaikan kautta.

Vierailija
108/152 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa miehiltä apua. Junassa laukku nostetaan hyllylle, ovet avataan, pyörään laitetaan ketjut paikalle ja renkaat pumpataan. Nopeaa palvelua jokapaikassa 👍

Vierailija
109/152 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa miehiltä apua. Junassa laukku nostetaan hyllylle, ovet avataan, pyörään laitetaan ketjut paikalle ja renkaat pumpataan. Nopeaa palvelua jokapaikassa 👍

Tämä muuten unohtui omasta vastauksestani. Saan myös alennusta usein, jos paikka on sellainen missä on miesmyyjiä. Yrittäjä ihan kätevä juttu.

Vierailija
110/152 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan tutkimustenkin mukaan helpommin töitä, parempaa palkkaa jne. Jopa vanhemmat kohtelevat kaunista lasta paremmin kuin rumaa eli ovat ymmärtäväisempiä ja anteeksiantavaisempia. Tietysti myös kumppani löytyy helpommin.

Minulla on itseäni liki 20 vuotta nuorempi ystävä, jonka ulkonäkö, erityisesti vartalo, ei ole perinteisen viehättävä. Kyllä se ero huomion määrässä verrattuna siihen, mitä itse sai nuorena esimerkiksi yöelämässä, on huikea. Ja on sillä väliä. Itse ihan vain nättinä, en kaunottarena, olen aina saanut sen pojan/miehen, jonka olen halunnut. Kaverini ei yleensä saa miestä, josta olisi kiinnostunut.

Pakko aina ihmetellä noita yökerhojuttuja. Minulla oli kaveri joka ei ollut ulkoisesti viehättävä yhteiskunnan standardeilla koska oli muun muassa hyvin lihava, mutta hän oli hyvin ulospäinsuuntaunut ja sai baareista seuraa helposti.

Minä tas olen kuulemma vaikeasti lähestyttävä vaikka nätiksi tai kauniiksikin on sanottu usein. En saanut baarissa edes huomiota tai jutteluseuraa läheskään joka kerta, mutta seurustelukumppaneita sain kun ensin tutustuttiin vaikka kaveriporukassa.

Toisin sanoen aika paljon tekemistä on sillä millainen on ihmisenä vaikka tietysti ulkonäkökin auttaa jos se yhdistetään sopivaan luonteeseen.

Vierailija
111/152 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniita ihmisiä on ilo katsella. Varmaan myös kauniit ihmiset tykkäävät katsoa itseään ja olla kauniita. Tarviiko siinä sen suurempaa syytä edes olla? Toki voihan sitä sitten käyttää monella eri tapaa edukseen jos jotain hyötyä kaipaa mutta voi kai siitä haittaakin olla.

Vierailija
112/152 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauniita ihmisiä on ilo katsella. Varmaan myös kauniit ihmiset tykkäävät katsoa itseään ja olla kauniita. Tarviiko siinä sen suurempaa syytä edes olla? Toki voihan sitä sitten käyttää monella eri tapaa edukseen jos jotain hyötyä kaipaa mutta voi kai siitä haittaakin olla.

Niinpä. Kauneus on arvo jo itsessään. Kauneus tuottaa iloa kauniille itselleen ja myös muille. Rumana on ankeaa olla jos on vähänkään visuaalisesti suuntautunut. Olisi varmasti mahtavaa, jos voisi tuntea hyvää mieltä ja esteettistä iloa katsoessaan peiliin.

Vierailija
113/152 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan tutkimustenkin mukaan helpommin töitä, parempaa palkkaa jne. Jopa vanhemmat kohtelevat kaunista lasta paremmin kuin rumaa eli ovat ymmärtäväisempiä ja anteeksiantavaisempia. Tietysti myös kumppani löytyy helpommin.

Minulla on itseäni liki 20 vuotta nuorempi ystävä, jonka ulkonäkö, erityisesti vartalo, ei ole perinteisen viehättävä. Kyllä se ero huomion määrässä verrattuna siihen, mitä itse sai nuorena esimerkiksi yöelämässä, on huikea. Ja on sillä väliä. Itse ihan vain nättinä, en kaunottarena, olen aina saanut sen pojan/miehen, jonka olen halunnut. Kaverini ei yleensä saa miestä, josta olisi kiinnostunut.

No ei se näin mene. Minä olen ihan normaali nainen, ja olen pärjännyt joka paikassa ihan hyvin. Opiskelut ja koulu meni hienosti, kavereita olen aina saanut helposti, olen saanut erinomaisen miehen, jonka halusin, ja työpaikat, jotka halusin. Minun on oikeasti mahdotonta keksiä, mikä olisi ollut helpompaa, jos olisin ollut kauniimpi.

Paljon enemmän minusta ratkaisee ystävällinen ulospäinsuuntautunut persoona, riittävä älykkyys, hyvä itsetunto ja rohkeus. Kun niitä on, pärjää kyllä ihan tavallisellakin ulkonäöllä.

Sara Sieppi tienaa 150k vuodessa ja tekee "töitä" varmaan tunnin päivässä. Siinä sulle vastaus. Kumpi pääsee helpommalla?

Ehdottomasti minä tavisnaamallani. Minua ei haukuta päivittäin netissä, minulla on ihana perhe, puoliso ja koti, ja olen saanut opiskella mielekkään ammatin, olen saanut onnistumisen kokemuksia työelämässä ja muualla, ilman, että minun on tarvinnut myydä yksityisyyttäni.

Selvästikin eri ihmisten kohdalla on valtava ero siinä, minkä kukakin näkee hyväksi elämäksi. Itse en näe mitään Vegas-tarjoilijan tai sometähden elämää sellaisena, jota kukaan kauniskaan täysjärkinen tavoittelisi. Siksi en ole sitä mieltä, että kauneudesta olisi ihmiselle mitään hyötyä.

Toki varmasti jos on oikeasti fyysisesti poikkeava, voi perustellusti ajatella, että normaalilla ulkonäöllä olisi helpompaa. Mutta minä olen sitä mieltä, että nuo rumana itseään pitävät eivät ole mitään rumia, vaan vain huonoitsetuntoisia. Katsokaa vaikka nuoria ylioppilasjuhlissa. Onko kukaan ikinä nähnyt rumaa nuorta (muualla kuin peilissä?) En minä ainakaan.

Tuo viimeinen kappaleesi on suloinen mutta naiivi. Tietenkin on oikeasti rumia! Nuoriakin. Kauneus on mm. symmetrisyyttä ja siltä osin voidaan laskea ihan viivottimella. Mitä enemmän siitä ihanteesta poikkeaa, sitä rumempi on muiden ihmisten silmään.

Mun mielestä on rumien ihmisten ja heidön kokemustensa vähättelyä sanoa että "et ole ruma, sulla on vain huono itsetunto". Ihan kuin itsevarmuus olisi estänyt kaikki ne hirveät kommentit, kiusaamisen, yksinäisyyden, vastentahtoisen sinkkuuden jne... Eli ihan oma vika on, olisit vaan varmempi niin kukaan ei pitäisi rumana!

Tuollainen on oikeasti aika kamalasti sanottu eikä edes muuta asiaa mitenkään. Rumia ja kauniita on ihan oikeasti - ja kauniit saavat tutkitusti parempaa kohtelua kaikilla elämän osa-alueilla.

Vierailija
114/152 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyötyä on:

- ihmiset on kohteliaita

Haittaa:

Kannattaa muistaa, että (oikeasti) kauniit naiset valitsevat mitättömän pienestä määrästä komeita miehiä itselleen kumppanit. Ne kumppanit eivät yleensä ole ollenkaan niin hyviä ulkokuoren sisältä, kuin ehkä voisi luulla. Kauniilla ihmisillä on aina parisuhdedraamaa.

Vierailija
115/152 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä muuten unohtui omasta vastauksestani. Saan myös alennusta usein, jos paikka on sellainen missä on miesmyyjiä. Yrittäjä ihan kätevä juttu.

Hmmm haetko olemuksellasi/katseellasi auttajaa? Nimittäin ei minua kukaan mies auta vaikka olen kaunis, koska teen asiat ihan itse - se laukku on siellä ylähyllyllä ennen kuin kukaan mies ehtii kissaa sanoa.

En myöskään flirttaile alennuksen toivossa enkä sellaisia saa. Eli kyllä persoona tässä vaikuttaa myös eikä pelkkä ulkonäkö yksinään.

Vierailija
116/152 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakko aina ihmetellä noita yökerhojuttuja. Minulla oli kaveri joka ei ollut ulkoisesti viehättävä yhteiskunnan standardeilla koska oli muun muassa hyvin lihava, mutta hän oli hyvin ulospäinsuuntaunut ja sai baareista seuraa helposti.

Minä tas olen kuulemma vaikeasti lähestyttävä vaikka nätiksi tai kauniiksikin on sanottu usein. En saanut baarissa edes huomiota tai jutteluseuraa läheskään joka kerta, mutta seurustelukumppaneita sain kun ensin tutustuttiin vaikka kaveriporukassa.

Toisin sanoen aika paljon tekemistä on sillä millainen on ihmisenä vaikka tietysti ulkonäkökin auttaa jos se yhdistetään sopivaan luonteeseen.

Lihavat naiset eivät ole baarimielessä mitenkään epäsuosittuja. Jos minun miehenä pitäisi valita, lähestynkö älyttömän kaunista naista vai lihavaa, niin valitsisin lihavan. Ihan siitä syystä, että minun ei kuulu viettää aikaani kauniiden naisten kanssa, vaan kaltaisteni. Ja aivan varmasti suurin osa järjellisistä miehistä ajattelee samoin. Paitsi jos ovat tuhdissa kännissä, kuten yleensä baareissa ollaan.

Vierailija
117/152 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko mainittu, että pääset suojatien yli odottamatta. Ihan testattu, sama nainen ja mitä kauniimmalta näyttää niin autot pysähtyy heti suojatien eteen. Rumilus suojatiellä joutuu mennä valo-ohjatun ylityspaikan kautta.

Oh god, tämä selittää paljon. Asun erittäin vilkkaan, liikennevalottoman risteyksen kohdalla ja arvatkaa vaan pääsenkö vai enkö pääse helposti suojatien yli... 😅

Vierailija
118/152 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei se näin mene. Minä olen ihan normaali nainen, ja olen pärjännyt joka paikassa ihan hyvin. Opiskelut ja koulu meni hienosti, kavereita olen aina saanut helposti, olen saanut erinomaisen miehen, jonka halusin, ja työpaikat, jotka halusin. Minun on oikeasti mahdotonta keksiä, mikä olisi ollut helpompaa, jos olisin ollut kauniimpi.

Paljon enemmän minusta ratkaisee ystävällinen ulospäinsuuntautunut persoona, riittävä älykkyys, hyvä itsetunto ja rohkeus. Kun niitä on, pärjää kyllä ihan tavallisellakin ulkonäöllä.

Sara Sieppi tienaa 150k vuodessa ja tekee "töitä" varmaan tunnin päivässä. Siinä sulle vastaus. Kumpi pääsee helpommalla?

Ehdottomasti minä tavisnaamallani. Minua ei haukuta päivittäin netissä, minulla on ihana perhe, puoliso ja koti, ja olen saanut opiskella mielekkään ammatin, olen saanut onnistumisen kokemuksia työelämässä ja muualla, ilman, että minun on tarvinnut myydä yksityisyyttäni.

Selvästikin eri ihmisten kohdalla on valtava ero siinä, minkä kukakin näkee hyväksi elämäksi. Itse en näe mitään Vegas-tarjoilijan tai sometähden elämää sellaisena, jota kukaan kauniskaan täysjärkinen tavoittelisi. Siksi en ole sitä mieltä, että kauneudesta olisi ihmiselle mitään hyötyä.

Toki varmasti jos on oikeasti fyysisesti poikkeava, voi perustellusti ajatella, että normaalilla ulkonäöllä olisi helpompaa. Mutta minä olen sitä mieltä, että nuo rumana itseään pitävät eivät ole mitään rumia, vaan vain huonoitsetuntoisia. Katsokaa vaikka nuoria ylioppilasjuhlissa. Onko kukaan ikinä nähnyt rumaa nuorta (muualla kuin peilissä?) En minä ainakaan.

Tuo viimeinen kappaleesi on suloinen mutta naiivi. Tietenkin on oikeasti rumia! Nuoriakin. Kauneus on mm. symmetrisyyttä ja siltä osin voidaan laskea ihan viivottimella. Mitä enemmän siitä ihanteesta poikkeaa, sitä rumempi on muiden ihmisten silmään.

Mun mielestä on rumien ihmisten ja heidön kokemustensa vähättelyä sanoa että "et ole ruma, sulla on vain huono itsetunto". Ihan kuin itsevarmuus olisi estänyt kaikki ne hirveät kommentit, kiusaamisen, yksinäisyyden, vastentahtoisen sinkkuuden jne... Eli ihan oma vika on, olisit vaan varmempi niin kukaan ei pitäisi rumana!

Tuollainen on oikeasti aika kamalasti sanottu eikä edes muuta asiaa mitenkään. Rumia ja kauniita on ihan oikeasti - ja kauniit saavat tutkitusti parempaa kohtelua kaikilla elämän osa-alueilla.

Juuri näin. Ihan jokainen rehellinen ihminen tajuaa että oikeasti rumia oikeasti on.

Vierailija
119/152 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut teistä elävät ihan omassa todellisuudessanne. Minä olen ihan tavallinen täti, ja kun ajan pyörällä töihin, autoilijat pysähtyvät ja antavat tietä lähes aina.

Samoin minulle on aina tarjottu apua, saan hyvää palvelua kaikkialla, ja elämässä ei ole ollut isompia ongelmia.

Ihmiset oikeasti ovat yleensä ystävällisiä ja avuliaita, ja aina ystävällisiä, jos heille on ystävällinen.

Vierailija
120/152 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannut että olisi mitään hyötyä.

N25