Onko mussa jotain vikaa.
Arkisin töissä. Muuten aina yksin. Kukaa ei koskaa soita. Mulla ei ketään kavereita. Masentunut ja tunnen olevani yksin. Kaikilla tuntuu olevan oma elämä ja kavereita. Ihmiset ei halua ees jutella. Ihankun ihmiset välttelis mua.
Kommentit (39)
Ongelma on se, että aloittaja, eli Allu, odottaa että esim. baareissa naiset tulevat juttelemaan hänelle, lääkärit ratkaisevat hänen mielenongelmansa ilman että hänen tarvitsee tehdä mitään. Itse ei ota mitään vastuuta, vika on aina muissa. Työssä hän sentään käy itse. Hänen pitäis nyt tajuta että muutkin asiat korjaantuu, kun itse tekee niiden eteen töitä.
Veikkaan, että tämä aloittaja ei ole oikeasti miespuolinen, eikä työssäkäyvä. Mutta muuten uskon hänen kärsivän yksinäisyydestä ja pahasta olosta.
Arvasinko ap oikein?
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan, että tämä aloittaja ei ole oikeasti miespuolinen, eikä työssäkäyvä. Mutta muuten uskon hänen kärsivän yksinäisyydestä ja pahasta olosta.
Arvasinko ap oikein?
Allun tunnistaa kyllä.
Aloittaja on selkeästi feikkiallu, oikea Allu paasaa monta viestiä putkeen sivutolkulla...Just saying
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvasinko ap oikein?Allun tunnistaa kyllä.
Allu taitaa olla peitenimi. Kaikkea hyvää sinulle A
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Allun 267890654:s ketju.
Saman toistoa, olisit voinut säästää meitä tältä. Jokainen osaa jo tämän kaiken ulkoa etuperin ja takaperin.
Miksi ihmeessä tämä yksi spämmääjä saa jatkaa??? Kuka tahansa muu blokeerattaisiin, tämä saa jankuttaa ja jankuttaa ja jankuttaa ja jankuttaa ja jankuttaa ja jankuttaa.........
Ai meinaatko että allu olis ainut suomalainen ilman kavereita?
Niinkö väitin?
Allu nyt vain on varsin tunnettu surullisen hahmon ritari vuosia palstalla jankuttanut samaa stooria. Ensin Suomi24-palstalla ja kun siellä saivat tarpeekseen siirtyi tänne.
Joku voisi varmaan kertoa montako vuotta on tätä jatkanut, minulla on kyseenalainen kunnia olla tutustunut häneen palstoilla noin kaksi vuotta. Kertovat kuitenkin että paljon pitempään on täällä vaikutellut.
Allulla on isoja ongelmia. Todellisia ongelmia, on mielenterveyspuolella sekä tuo heikkolahjaisuus joka lisää lastia lisää. Allua on yritetty auttaa erinäisillä tavoilla mielenterveyspuolella, on ollut psykiatrista sairaanhoitajaa, on ollut psykiatria, on ollut lääkäriä ja psykoosilääkkeitä. Jopa psykoterapiaa on kokeiltu joka meni täysin hukkaan.
Mutta koska kyseinen henkilö ei kykene ottamaan apua vastaan vaan odottaa ja edellyttää että joku ihmeellinen lääke tai taikasana korjaa kaiken ja kaikki on ihanaa ja Allu saa naisia ja sen hienon auton ja salkun (älä kysy minkä salkun, kysy Allulta).
Tähän tyyppiin on kaikki totaalisen väsyneet. Ihmettelen miksi se saa spämmätä näitä ketjuja joskus kaksikin illassa ilman että sitä blokeerataan. Kuka tahansa muu olisi blokeerattu, tätä ei. Miksi?
On sinussa "jotain vikaa". Mutta niin on kaikissa muissakin vikoja. Ei kukaan meistä ole täydellinen.
Ensimmäinen askel on se, että tunnustat, että jotain on vialla. Sitten etsit ja löydät vian. Korjaat sitä, jos se on edes osittain korjattavissa. Tai sitten opettelet elämään sen vian kanssa.
t. viallinen ihminen, ja ylpeä siitä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Allun 267890654:s ketju.
Saman toistoa, olisit voinut säästää meitä tältä. Jokainen osaa jo tämän kaiken ulkoa etuperin ja takaperin.
Miksi ihmeessä tämä yksi spämmääjä saa jatkaa??? Kuka tahansa muu blokeerattaisiin, tämä saa jankuttaa ja jankuttaa ja jankuttaa ja jankuttaa ja jankuttaa ja jankuttaa.........
Ei, vaan tällä palstalla on monta "Allua".
Tässä muutama syy miksi et kelpaa tavalliselle saati edes pullukkanaisellekaan :
Jankutat
Jankutat
Jankutat
Olet äkkipikainen
Jankutat
Luulet olevasi jotain mitä et ole
Jankutat
Valehtelet
Jankutat
Jankutat
Haukut naisia
Jankutat
Suutut heti
Kuvittelet naisten olevan 50 tuhannen bmw:n perään
Jankutat
Haukut muita
Syy ei ole koskaan sinussa
Jankutat
Olet kunnollista hoitoa tarvitseva mielenterveyspotilas
Jankutat
Jankutat
Uhriudut
Väkivaltainen
Jankutat
Jankutat
Uhkailet
Jankutat
Jankutat
Jankutat
Jankutat
Jankutat
Olisipa tää Allu provo.
Mutta oikea se taitaa olla. On näyttänyt kuvansa, kertonut puhelinnumeronsa ja yleensä muutenkin aivan liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Tässä muutama syy miksi et kelpaa tavalliselle saati edes pullukkanaisellekaan :
Jankutat
Jankutat
Jankutat
Olet äkkipikainen
Jankutat
Luulet olevasi jotain mitä et ole
Jankutat
Valehtelet
Jankutat
Jankutat
Haukut naisia
Jankutat
Suutut heti
Kuvittelet naisten olevan 50 tuhannen bmw:n perään
Jankutat
Haukut muita
Syy ei ole koskaan sinussa
Jankutat
Olet kunnollista hoitoa tarvitseva mielenterveyspotilas
Jankutat
Jankutat
Uhriudut
Väkivaltainen
Jankutat
Jankutat
Uhkailet
Jankutat
Jankutat
Jankutat
Jankutat
Jankutat
Käy maksullisissa..
Vierailija kirjoitti:
Missä päin asut? Mä voisin innostua käymään eri paikoissa ja kokeilemaan harrastuksia, kahvittelemaan, urheilemaan vain hengaamaan jne jos olisi seuraa. Itsekin yksinäinen. En käy baareissa enkä juo alkoa, joten ikinä en ole oikein kuulunut mihinkään porukkaan.
Vantaalla. Halutko tutustua muhun?
Vierailija kirjoitti:
On sinussa "jotain vikaa". Mutta niin on kaikissa muissakin vikoja. Ei kukaan meistä ole täydellinen.
Ensimmäinen askel on se, että tunnustat, että jotain on vialla. Sitten etsit ja löydät vian. Korjaat sitä, jos se on edes osittain korjattavissa. Tai sitten opettelet elämään sen vian kanssa.
t. viallinen ihminen, ja ylpeä siitä
On mussa vikaa ku en löydä mistään kavereita.
Nähtävästi on. En oikeastaan tunne ketään, jolla ei olisi yhtään kaveria. Kelpaisiko tällainen vinkki: Ole tavallinen ihminen.
No mulla ei oo kavereita. En jaksa enää. Oli mulla joskus. Nykyää aina yksin
Voin huonosti ja olen masentunut.
Niin me kaikki muutkin. Siihen tottuu.