Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huomenna tulee yo-tulokset. Jännitetäänkö teillä?

Vierailija
16.05.2022 |

Ratkeaako lähitulevaisuus mihin suuntaan?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi moisia joutavuuksia pitäisi jännittää. Lukiosta ei saa ammattia mutta ammattikoulusta saa.

Vierailija
2/22 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jännitetään, vaikkei nyt varsinaisesti mitään ratkea, lapseni kirjoitti nyt vain 2 ainetta, jatkaa vielä syksyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jännitettäisiin? En edes tiennyt koko asiasta.

Vierailija
4/22 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei vieläkään mennyt läpi : (

Kolmas yritys jo.

Vierailija
5/22 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolmas yritys jo.

Mihin aineeseen tyssää?

Vierailija
6/22 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolmas yritys jo.

Erityisnuori.

Vierailija
7/22 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kolmas yritys jo.

Erityisnuori.

Ei taida lukio olla oikea paikka.

Vierailija
8/22 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei, mulla lähti kaikki E:nä. Tylsä rivi eikä kovin häävi. Parhaani tein, enempään ei ollut paukkuja. Kuusi E:tä 😅

Vierailija
9/22 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei, mulla lähti kaikki E:nä. Tylsä rivi eikä kovin häävi. Parhaani tein, enempään ei ollut paukkuja. Kuusi E:tä 😅

Älä sano, jos joku vielä lipeää rivistä...

Vierailija
10/22 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännittää! Oman lapsen tulokset ja minun ryhmänohjattavien tulokset. Kuinka monta saan lakittaa. Toivon myös, että hyvien arvosanojen myötä nuoret pääsevät haluamiinsa jatko-opintoihin ilman pääsykoerumbaa.

Vierailija
11/22 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kolmas yritys jo.

Erityisnuori.

Laita nuori Steiner-kouluun. Ei se siellä pääse yo-tutkintoa tekemään mutta saa komean lukion päättötodistuksen, vaikka ei olisi oppinut lukemaan.

Vierailija
12/22 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täällä ainakaan jännitetä. Pääsin ylioppilaaksi jo 40 vuotta sitten.

Vierailija
13/22 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kolmas yritys jo.

Mihin aineeseen tyssää?

Ruotsi, enkku, matikka (lyhyt)

Vierailija
14/22 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kolmas yritys jo.

Erityisnuori.

Eipä olekkaan! Mut oli koulusta poissa liian paljon eikä oppinut niitä juttuja mitä sit kysyttiin.

Vierailija
15/22 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain 90-luvulla C:n äidinkielestä ja olen edelleen katkera. Tuotokseni oli loistava ja uskon edelleen, että siellä ovat menneet paperit sekaisin tai sitten joku ei lämmennyt kantaa ottavalle aineelleni.

Vierailija
16/22 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva, kun kerroit, niin tiedän kysyä nuorelta, miten meni. Se varmaan sanoo taas, ettei edes tiedä mistä ne näkee... Se nyt vaan on tommonen hurjan motivoitunut. Kaipa ne läpi on menny. Tasapäistävä koulu teki siitäkin alisuoriutujan. Harmi, kun rahkeita olisi ollut vaikka mihin.

Vierailija
17/22 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva, kun kerroit, niin tiedän kysyä nuorelta, miten meni. Se varmaan sanoo taas, ettei edes tiedä mistä ne näkee... Se nyt vaan on tommonen hurjan motivoitunut. Kaipa ne läpi on menny. Tasapäistävä koulu teki siitäkin alisuoriutujan. Harmi, kun rahkeita olisi ollut vaikka mihin.

Niin. Jokaisen epäonnistujan lapsi on aina tasapäistetty alisuoriutuja, jolla olisi rahkeita vaikka muille jakaa😅

Vierailija
18/22 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokoomus nuori kirjoitti:

Sain 90-luvulla C:n äidinkielestä ja olen edelleen katkera. Tuotokseni oli loistava ja uskon edelleen, että siellä ovat menneet paperit sekaisin tai sitten joku ei lämmennyt kantaa ottavalle aineelleni.

Hah, mulle kävi samoin, paitsi ettei sitä parempaa ainetta edes lähetetty eteenpäin. Huonompi aine arvosteltiin.

Arvoisa kokoomus nuori, oletko varma, ettei ongelma kohdallasi ollut yhdyssanojen hallinta?

T. Ei-kokoomusnuori

Vierailija
19/22 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Jokaisen epäonnistujan lapsi on aina tasapäistetty alisuoriutuja, jolla olisi rahkeita vaikka muille jakaa😅

Ei se mikään epäonnistuja ole, vaan arvosanoiltaan vähintään keskitason oppilas, mutta erittäin laiska. Ei lue läksyjä, ei tee tehtäviä, ei lue kokeisiin, ei edes kirjoituksiin. Jos näillä spekseillä vetelee lukiosta arvosanoja seiskasta ysiin, niin eiköhän se jotain kerro kapasiteetista. Kiinnostus vain on muualla. Koko peruskoulu oli niin helppo, että sai samalla lailla sluibaillen lähes ysin keskiarvon. Ihan pienelläkin panostuksella olisi varmistanut itselleen erinomaiset paperit, mutta minkäs teet. Paha moittiakaan, kun olin itse samanlainen.

Vierailija
20/22 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uneton yö monilla