Onko mussa jotain vikaa.
Arkisin töissä. Muuten aina yksin. Kukaa ei koskaa soita. Mulla ei ketään kavereita. Masentunut ja tunnen olevani yksin. Kaikilla tuntuu olevan oma elämä ja kavereita. Ihmiset ei halua ees jutella. Ihankun ihmiset välttelis mua.
Kommentit (39)
Tässä klisee: onko sulla mitään harrastuksia tai mielenkiinnonkohteita? Onko elämässäsi muuta kuin työ? Jos ei, tarttis ehkä tehdä asialle jotain?
Vierailija kirjoitti:
Tässä klisee: onko sulla mitään harrastuksia tai mielenkiinnonkohteita? Onko elämässäsi muuta kuin työ? Jos ei, tarttis ehkä tehdä asialle jotain?
Ei ole mitään. Miten ni?
Oon myös etsinyt naista elämääni mutta vain minä kiinnostun, ei naiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitään. Miten ni?
No harrastusten kautta tapaa mahdollisesti uusia ihmisiä ja samalla mieli virkistyy, kun on muutakin ajateltavaa kuin ´yksinäisyys´.
Lukaisepa Karla Niemisen kirja Olet hyvä tyyppi! Sieltä saa uusia näkökulmia tutustumiseen.
Ongelma lienee siinä, että moni etsiikin oikeasti ystävien sijaan sutinakaveria. Niin monelle kun ei tunnu kelpaavan saman sukupuolen kaverit ainakaan.
Oon miettinyt pahoja ajatuksia tätäkö mun elämä on. Yksinäistä ja paha vain olla. En kestä enään.
ON!
Paljon ja isoa vikaa, kannattaa perehtyä KYS-prosessiin.
Älkää villitkö Allua, hän on sairaalloisen pakkomielteinen ja kykenemätön ottamaan apua vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitään. Miten ni?
No harrastusten kautta tapaa mahdollisesti uusia ihmisiä ja samalla mieli virkistyy, kun on muutakin ajateltavaa kuin ´yksinäisyys´.
Laitoin vanhat kaverit pihalle ja ei ole uusia kavereita.
Missä päin asut? Mä voisin innostua käymään eri paikoissa ja kokeilemaan harrastuksia, kahvittelemaan, urheilemaan vain hengaamaan jne jos olisi seuraa. Itsekin yksinäinen. En käy baareissa enkä juo alkoa, joten ikinä en ole oikein kuulunut mihinkään porukkaan.
"Arkisin töissä. Muuten aina yksin. Kukaa ei koskaa soita. Mulla ei ketään kavereita. Masentunut ja tunnen olevani yksin. Kaikilla tuntuu olevan oma elämä ja kavereita. Ihmiset ei halua ees jutella. Ihankun ihmiset välttelis mua."
Soitatko itse kenellekään? Miksi odotat että kukaan soittaa jos itse et ota yhteyttä toisiin?
Kaikilla on varmasti oma elämä, sinullakin, mutta toki siihen elämään voi sisällyttää myös niitä kavereita.
Sen asian eteen täytyy vaan jotain tehdäkin, ei vain ruikuttaa.
Ihmiset ei halua jutella? Teetkö aloitteita? Jos sinua vältellään mieti mistä se voisi johtua.
Miten käyttäydyt, millainen olet muita kohtaan? Oletko ihminen jonka kanssa viihtyy? Ilmeisesti et jos sinua vältellään.
Itsesäälissä voi olla mukava kieriskellä, siitä voi jopa sairaalla tavalla nauttia. Se vain ei ole omiaan houkuttelmaan yhtään ketään lähestymään.
Katse peiliin ja rehellinen itsetutkiskelu, voi löytyä vastauksia ongelmiisi.
Ei ne kaverit tai naiset änkeä väkisin sun postiluukusta sisään. Sun pitää hankkiutua ihmisten ilmoille. Liity vaikka kokkauskurssille, vapaaehtoisprojektille, shakkikerho, kirjakerho, viininmaistelukurssi, ihan mitä vaan. Tai noi kaikki!
Omaa mieltään, ajatteluprosessia yms pystyy muokkaamaan. Sillä on isoin merkitys omaan elämään miten asioihin suhtautuu ja miten itsensä ja elämänsä näkee. Ihmisen aivot urautuu ajattelemaan samoja ajatuksia ja näkemään asiat tutulla tapaa, mutta tietoisesti asiaa voi lähteä muokkaamaan. Näin voi tavallaan itse ohjelmoida aivonsa toimimaan mahdollisimman hyvin. Jos kiinnostaa, esim neuroplastisuuteen kannattaa tutustua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitään. Miten ni?
Laitoin vanhat kaverit pihalle ja ei ole uusia kavereita.
Samaistun, mutta sillä erolla, että olen oppinut olemaan itseni paras kaveri. Muihin ei ole luottamista. Tätä nykyään nautin asioista, jotka ovat mulle mielekkäitä. Siksi kysyin, onko sulla harrastuksia. Kun saat hyvän mielen itsellesi, olet valoisampi ja lähestyttävämpi. Oman kokemukseni mukaan valoisat ihmiset vetää muita puoleensa kuin kärpäsiä, myös niitä huonoja.. tosin. Pyri tekemään itsesi onnelliseksi, älä odota, että muut tuovat sitä sinulle. Sillä silloin et koskaan kestä olla yksin, itsesi, parhaimman ystäväsi kanssa. :) -lainaamasi
Allun 267890654:s ketju.
Saman toistoa, olisit voinut säästää meitä tältä. Jokainen osaa jo tämän kaiken ulkoa etuperin ja takaperin.
Miksi ihmeessä tämä yksi spämmääjä saa jatkaa??? Kuka tahansa muu blokeerattaisiin, tämä saa jankuttaa ja jankuttaa ja jankuttaa ja jankuttaa ja jankuttaa ja jankuttaa.........
Kunhan alat ottamaan strä-ppärii suoranaa ha-nuriin niin eiköhän ala jo helpottamaan ;)
En nauti elämästä. Jopa vihaan tätä yksinäistä elämää.