Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen lapsi lähdössä ja taas jo koko päivän vihjaillut "kivasta" kun ollaan taas kaksin. Minua ei kiinnosta, eikä ole fiilistä.

Vierailija
15.05.2022 |

Muilla samaa? Aina kun lapset ovat täällä, ja ovat lähdössä takaisin äidilleen, niin aamusta asti vihjaillaan seksijutuista kun lapset ovat lähteneet. En todellakaan ole missään moodissasilloin, vaan haluan olla rauhassa ilman älämölöä, siivoilla sotkut ja vain nauttia siitä ettei joku ihan koko ajan puhu jotain tai ole jotain vailla.

Kommentit (1164)

Vierailija
1021/1164 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä vaan olen onnellinen, että oma parisuhde on ihan jotain muuta, mitä täällä parisuhteet tuntuu olevan. Ei tähän 52:een sivuun montaa täysjärkistä kommenttia kyllä mahdu. Muutama niitä on, mutta mitä muuta tältä voikaan odottaa. Tosin taitaa suurin osa valittajista taitaa olla sinkkuja. Ei tuommoisten kanssa voisi elää.

Vierailija
1022/1164 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin suurin osa valittajista taitaa olla sinkkuja? Mitäs valittamista nyt heillä näistä täällä kuvatuista miehistä olisi? Kun kerran ne miehet ovat jonkun muun naisen rasitteena.

Itse olen sinkku ja näitä lukiessa huokaan helpotuksesta.

Onneksi ovat jonkun muun rasituksena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1023/1164 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin suurin osa valittajista taitaa olla sinkkuja? Mitäs valittamista nyt heillä näistä täällä kuvatuista miehistä olisi?

Niillä on ollut kyseisiä vonkaajia, jotka eivät ymmärrä naisista, klitoriksesta, parisuhteesta, kotitöistä eikä lapsenhoidosta yhtään mitään. Ja nyt nämä naiset luulee, että kaikki miehet ovat samanlaisia tolloja. Siksi he ovat sinkkuja ja valittavat täällä(kin).

Mutta kannattaa muistaa se seikka, että jokainen valitsee puolisonsa itse.

Vierailija
1024/1164 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin suurin osa valittajista taitaa olla sinkkuja? Mitäs valittamista nyt heillä näistä täällä kuvatuista miehistä olisi?

Niillä on ollut kyseisiä vonkaajia, jotka eivät ymmärrä naisista, klitoriksesta, parisuhteesta, kotitöistä eikä lapsenhoidosta yhtään mitään. Ja nyt nämä naiset luulee, että kaikki miehet ovat samanlaisia tolloja. Siksi he ovat sinkkuja ja valittavat täällä(kin).

Mutta kannattaa muistaa se seikka, että jokainen valitsee puolisonsa itse.

No, tottapuhuen minulla on sinkkunaisena ollut joskus lainassa parisuhteessa olevia miehiä.

Parisuhteesta, kotitöistä tai lapsenhoidosta ei ole heidän kanssaan kokemusta. Siitä en voi siis sanoa mielipidettä.

Mutta sen voin sanoa, että tolloja eivät ole olleet ja klitoriksestakin ovat ymmärtäneet kiitettävästi.

Siksi huokasenkin helpotuksesta, kuten sanoin. Ovat nuo tollot miehet jonkun muun naisen rasitus.

Miksi ihmeessä sinkkunaisena edes olisin tollon tms. miehen kanssa? Ei minulla ole ko. miehistä kokemusta muuten kuin tämän palstan perusteella.

En siis kuulu valittajiin. Olen tyytyväinen.

Vierailija
1025/1164 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mies joka ei tee kotitöitä ja nainen tekee niin nainen saattaa olla väsynyt ts kun mies auttaa niin voi seksihalutkin palata eli viisas mies huomioi naisen jaksamisen ja on mukana kotona tasa-arvoisesti tekemässä hommia

Kenen seksuaalisuus on kiinni toisten kotitöistä? Senkus teet vain sen minkä jaksat, parisuhde ja seksuaalisuus oli kotityö.

Vierailija
1026/1164 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä aloittajan toivomus omasta ajasta lapsiviikonlopun jälkeen on aivan oikeutettu ja mielestäni myös kohtuullinen. Kyseessä ei ole myöskään hänen oma lapsensa vaan tullut suhteen myötä. Seksistä ei saisi tulla suorittamista tai velvollisuus, kuin korkeintaan yksittäistapauksissa. Itse teen keikkahommia ja 4-5 päivän keikkaputken jälkeen on kotona odottamassa kaipaava vaimo, eikä tulisi mieleenkään torjua, vaikka joskus kroppa vaatisi palautumista. Läheisyys ja erotiikka on kuitenkin enemmän henkistä ja yhteistä aikaa, kuin pelkkää seksiä.

Mutta miksi on alunperinkään lähdetty koko suhteeseen, kun on tiedetty, että ne lapset tulevat mukana? Eihän tää mikään yllätys saa sitten olla.

No eipä mitään. Nainen kai sai siivousterapiansa ja mies puiden pilkkomisen jalkeen seksiä. Keep up good work...

Miksi ihmeessä ei olisi lähdetty? Eihän ne lapset apta haittaa.

Ei haittaa vai. No ainakin AP:n ensimmäisen kirjoituksen mukaan tuntuvat haittaavan ja kovasti rasittavan.

KUinka niin? Ap:tähän haittasi ainoastaan miehen vonkaaminen.

Vierailija
1027/1164 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

esileikki alkaa siitä kun miehesi tekee kotitöitä ja siirtyy sitten taputuksiin hmmmm..... voi olla että on jo sitä rankempaa huumoria

Minä en millään voi ymmärtää, miksi kotityöt ovat miehille asioita, joista heitä pitäisi palkita seksillä. Jos nainen toivoo, että mies tekisi osansa, että naisella riittäisi aikaa ja jaksamista seksiin, niin se käsitetään heti seksillä kiristämiseksi. Miehet väittävät, että kun ensin saa seksiä, jaksaa sitten tehdä kotitöitä. Ei vaan miehellä on sitten virtaa touhuta omia juttujaan, nainen jää edelleen kotiin tekemään ne miehenkin osuudet kotitöistä.

Ja naiset väittää ettei jaksa seksiä, kun on kotitöitä. Samalla sit rasittuu toisenkin tekemättömistä töistä.

Vierailija
1028/1164 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

esileikki alkaa siitä kun miehesi tekee kotitöitä ja siirtyy sitten taputuksiin hmmmm..... voi olla että on jo sitä rankempaa huumoria

Minä en millään voi ymmärtää, miksi kotityöt ovat miehille asioita, joista heitä pitäisi palkita seksillä. Jos nainen toivoo, että mies tekisi osansa, että naisella riittäisi aikaa ja jaksamista seksiin, niin se käsitetään heti seksillä kiristämiseksi. Miehet väittävät, että kun ensin saa seksiä, jaksaa sitten tehdä kotitöitä. Ei vaan miehellä on sitten virtaa touhuta omia juttujaan, nainen jää edelleen kotiin tekemään ne miehenkin osuudet kotitöistä.

Ja jos on pienempiä lapsia, niin se kokoaikainen saatavilla oleminen kuormittaa ainakin minua. Kotityöt sinällään eivät ole ongelma, jos ne edes saisi tehdä rauhassa. Mun ex ulkoisti itsensä kaikesta ja ihmetteli, kun ei ollut seksiäkään. Ei paljon kiinnostanut, kun äijä istui kaikki illat sohvalla kaivelemassa muniaan ja minä tein kaiken, huolehdin kotityöt ja lasten tarpeet. Niinpä minä sitten ulkoistin hänet.

Ei sit voinut ulkoistaa kotitöitä? Mielummin parisuhde uhrataan kotitöille. Just just.

Vierailija
1029/1164 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja jos on pienempiä lapsia, niin se kokoaikainen saatavilla oleminen kuormittaa ainakin minua. Kotityöt sinällään eivät ole ongelma, jos ne edes saisi tehdä rauhassa. Mun ex ulkoisti itsensä kaikesta ja ihmetteli, kun ei ollut seksiäkään. Ei paljon kiinnostanut, kun äijä istui kaikki illat sohvalla kaivelemassa muniaan ja minä tein kaiken, huolehdin kotityöt ja lasten tarpeet. Niinpä minä sitten ulkoistin hänet.

Ei sit voinut ulkoistaa kotitöitä? Mielummin parisuhde uhrataan kotitöille. Just just.

Luultavasti hänen miehellään ei ollut varaa palkata kodinhoitajaa. Tai sitten mies oli pihi.

Vierailija
1030/1164 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se varmaan useimmilla ole niistä kotitöistä varsinaisesti kiinni, vaan siitä että se kielii kunnioituksen puutteesta, saamattomuudesta, laiskuudesta ja/tai monesta muusta negatiivisesta asiasta jos laittaa toisen tekemään aivan kaiken syystä tai toisesta.

Vierailija
1031/1164 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti hänen miehellään ei ollut varaa palkata kodinhoitajaa. Tai sitten mies oli pihi.

😅

Vierailija
1032/1164 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😅

Jokatapauksessa miehen vika.

Vierailija
1033/1164 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tänne on pesiytynyt näin paljon äitejä, jotka kuormittuvat perusarjesta niin, että elämä on yhtä taistelua ja seksiä vai unta-pohdintaa?

Vierailija
1034/1164 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän ketjun perusteella pikku vinkki miehille: opetelkaa tuntemaan se teidän nainen ja selvittää milloin, miten ja missä tilanteessa viettely onnistuu ja milloin ei. Ja sitten jättää ne viettely-yritykset väliin kokonaan silloin kun on selvää että ei kiinnosta.

Kaipa se nainen siis kertoo että mikä toimii, jos asiat muuttuvat? Tai siis aikuisten ihmisten kanssa ei jaksaisi mitään peliä pelata, jos ei tiedä sääntöjä... 

Moni mies juuri rukoilee tätä, että saisi kuulla ne jutut ja tavan olla mitkä ovat naisesta kivoja seksuaalisessa mielessä. Mietin vaan sitä, että kun naiset ovat tyypillisesti hieman parempia sanoittamaan asioitaan, niin miksi tätä helppoa ratkaisua kaikkeen eli puhumista ei enempää käytetä? 

Vierailija
1035/1164 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se varmaan useimmilla ole niistä kotitöistä varsinaisesti kiinni, vaan siitä että se kielii kunnioituksen puutteesta, saamattomuudesta, laiskuudesta ja/tai monesta muusta negatiivisesta asiasta jos laittaa toisen tekemään aivan kaiken syystä tai toisesta.

Ja nämäkö on lasten jälkeen sellaisiksi muuttuneita muka? Ei varmasti ole, äiti vaan uhriutuu ihan eri tavalla kuin ennen lapsia, ihan vaan koska on uusi tekosyy.

Vierailija
1036/1164 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten kirjoitin, niin se saatavilla oleminen oli raskainta. Koko ajan olin olemassa vain muiden tarpeita varten, sitä ei voi ulkoistaa ja se suurimman osan aikaa työttömänä vönynyt mieskö sen siivoojan olisi maksanut, salli mun nauraa.

Vierailija
1037/1164 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lempisitaattini: ei ole olemassa kylmiä naisia, on vaan taitamattomia miehiä.

Meillä oli ensihuuman jälkeen sitä, että mies luuli, että vähällä vinkillä saa.

No toki sai, mutta tein selväksi, että jokin on muuttunut. Hän opettelikin tosissaan, mistä pidän.

Päästiin rakastumisesta rakastamiseen.

Neuvo nuoremmille, pidä kiinni kehityskelpoisesta miehestä.

Romantiikka=kunnioitus.

Ei tuollaista peliä voi voittaa, sä siirrät maalia ja tykkäät toisen juoksuttamisesta? 

Ei ihan näin. Alkuun sitä on innoissaan treffeistä ja koko päivän odotellut kosketusta ja sitä innostuu mistä vain kosketuksesta. Jonkun ajan päästä se sama kosketus ei enää kiihota.

Sä osasit aika yksinkertaisesti sanoittaa tuon yleisimmän ongelman syyn.... se sama ei juuri enää toimi. Tosi vaikeaa kertoa mikä toimisi, onko meitä luotukaan yksiavioisiksi sitten kuitenkaan? 

Vierailija
1038/1164 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotityöt ei minuakaan rasita, mutta se muiden saatavilla oleminen. Tuntuu, että koko ajan joku toimittaa jotakin asiaa, lapset tarvitsevat apua läksyissä tai kaverin kanssa on riitaa, koko ajan joku on äänessä, mies huutaa nojatuolista, että: "Tuu katsomaan tämä on hauska ohjelma." Joo, ihan varmasti on, mutta ruoka on kiehumassa ja Irmeli tarvii apua matikantehtävissä, pyykit on koneessa ja jos minä en niitä laita kuivumaan, niin ne ovat siellä vielä tuomiopäivänäkin. Jaahas, Kalle tuli itkua tuhertaen kotiin ja sillä on haava polvessa. Laastari on loppu, kun en muistanut ostaa uutta (tarvitseeko mainita, että jos minä en muista, niin ei kukaan muukaan). Joku tuppo siihen nyt vain urheiluteipillä. Tuliko pyörään vikaa, kun kaaduit. Tuli, ok: "Voitko käydä katsomassa Kallen fillarin lokasuojat?" "Myöhemmin." Seeelvä, no, täytyy muistuttaa miestä, että tosiaan käy katsomassa, koska Kalle tarvitsee pyörää huomenna aamulla. Toivottavasti pyörän saa ajokuntoiseksi aamuun mennessä. No niin, Irmeli, mikä lasku sulla olikaan kesken? Ai niin, se soosi, täytyy sekoittaa, hupsis, perunat on ylikypsiä.

Tuossa kohtaa, kun mies illalla bonkas pilveä, niin ei tipu. Ei siksi, että se olisi jokin periaate, mutta kun ei pysty.

Toinen juttu on tietysti sellainen, että miksi pitää olla kaikkien tavoitettavissa. Miksette te jaa noita juttuja miehen kanssa. Eikä kaikkia kuormia vaan pidä kantaa selässään, opettaa lapset omatoimisiksi vaan reilusti.

Vierailija
1039/1164 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miksi te aseksuaalit olette ottaneet miehen? ai niin, elättäjäksi.

Mitä ihmettä. Ei tarvitse olla aseksuaali, että ruuhkavuodet ja lapsiperhearki vie mehut niin, että seksi ei kiinnosta. Mulla on voimakas seksuaalivietti ja kuuma mies, seksi todellakin sujuu. Mutta kyllä tiiviit viikot pienten lasten, työelämän vaatimusten, ties minkä oksennustautien, kasaantuvien töiden ja kotitöiden ja parhaillaan myös terveyshuolien kanssa välillä latistaa tunnelmaa niin, että ei kiinnosta. Silloin toivon, että koti siistiytyy, minä saan omaa aikaa ja rauhaa ja tavata pari kaveria ja nukkua yön kunnolla. Sen jälkeen muuten taas maagisesti kiinnostaa!

Ihmisellä, jonka halut lähtee noin herkästi ei kyllä ole voimakas seksuaalivietti. Sori vaan. En käsitä, mikä tarve joillakin viittä vaille demiseksuaaleilla on uskotella itselleen että ollaan ihan kauhean seksuaalisia, vaikkei se seksi juuri koskaan huvitakaan koska työt ja lapset ja pyykit.

Mä olen demiseksuaali, en harrasta seksiä parisuhteen ulkopuolella, ja tarvitsen siihen tunteita. Ihan eri asia kuin matala libido. Täällä on ollut helpotus että se nuoruuden pakottava kiima on hellittänyt. Seksi kuitenkin vain paranee, ei ole enää stressiä.

Parisuhde on kestänyt 17 vuotta ja uusperhe-elämän, nyt ollaan jo kaksin. Meillä on seksiä taas aina, kun jompikumpi haluaa, kerrasta muutamaan viikossa. Perhevuosina oli joskus laimeaa, mutta that too did pass.

Totesin vain, että en ymmärrä miksi jokaisesta pikku stressistä halunsa menettävillä ihmisillä on tarve pitää itseään hirveän seksuaalisina vaikka se ei pidä paikkaansa. Sama ilmiö toistuu useimmissa seksuaalisuutta sivuavissa ketjuissa. Miksi pitää todistella olevansa jotain mitä ei ole? Eihän siinä ole mitään väärää, että seksuaalisuus on sitä ihan tavallista keskimääräistä tasoa. Ei edes siinä vaikka libido olisi matala. Ihminen voi silti olla ihan onnellinen ja elää pitkässä onnellisessa suhteessa. Mutta oikeasti korkea libido on jotain ihan muuta, kuin kerran pari viikkoon hyvinä kausina ja halut nolla huonoina kausina.

Normaali libido on normaali vaikka seksiä ei harrastaisi kuin kerran kuussa.  Korkeampi libido ei ole sama asia kuin jatkuva paneminen. Jatkuva paneminen, siitä puhuminen, sen vonkaaminen, ja kyvyttömyys olla ilman on ruumiin ja sielun heikkoutta, huonoja käytöstapoja, ja sitä ettei ihminen ole oppinut sellaista täysin normaalia asiaa kuin maltti. Huonokäytöksinen lapsen tai oikeastaan kehitysvammaisen tasolle kehityksessä jäänyt runkkivonkuja on epähaluttava, eikä tilannetta paranna yhtään se jos hän vielä luulee itse että ei osaa käyttäytyä kuin normaalit ihmiset koska hänellä on niin korkea libido.

Tämä sinänsä melko kärjistetty kommentti sai minut tajuamaan, miksi nämä vonkaavat miehet inhottavat minua niin kovasti.

Kaikkihan me tiedämme, miten voimakkaasti kyky lykättyyn tarpeidentyydytykseen korreloi menestyksen kanssa. Jo ennen kuin tiesin alan tutkimuksista, tunsin viehätystä vain niitä miehiä kohtaan, jotka olivat kurinalaisia. Minua yksinkertaisesti inhottaa mies, joka ei ole kurinalainen kaikilla elämän osa-alueilla.

Koska se kertoo paitsi heikosta luonteesta, myös kyvyttömyydestä pärjätä elämässä.

Miksi kukaan huolisi sellaisen miehen, jos on saumaa parempaankin?

Muutenkin on outoa ajatella, että ne paineet pitäisi päästä aina purkamaan juuri sillä hetkellä kun ilmestyvät. Kyllähän meitä itse kutakin varmasti välillä panettaa ns. sopimattomissa tilanteissa, kuten vaikka kesken palaverin tai ruuhkabussissa. Yleensä selviämme siitä hengissä, vaikkei kukaan ilmestykään tyydyttämään juuri sillä hetkellä.

Toi on aika väärä tulkinta. 

Itse saan olla ihan riittävän suorittava ja kurinalainen esimerkiksi töissä. Saa menestyä ja hoitaa asioita. Sitten kotona ja muussa elämässä sellanen tyyli olla ja elää ei. kiinnosta. paskaakaan. Teen välttämättömät, mutta muuten keskityn hyviin juttuihin. 

Seksuaalisuus on oma luonteenpiirteensä, ei aina mutta kuitenkin on. Sä et halua miestä vaan sä nimenomaan haluat jonkun joka menestyy ja jakaa sitä menestymistään sullekin. 

Oksettava ajatusmalli. 

Vierailija
1040/1164 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se kumma että monien miesten mielestä naisen halut pitäisi herätä kuin 'nappia painamalla' vain siitä syystä että heillä itsellään just silloin ja silloin haluttaa seksiä. Tai se oikein ikävä paikka jossa mies sanoo että ei se haittaa vaikket just nyt haluakkaan mutta tehdään hommat kuitenkin koska minä haluan/tarvitsen seksiä tällä seisomalla. Nainen ehkä haluaa stressisen ajan jälkeen ottaa vaikka kylvyn yhdessä, lasin viiniä ja vain nukahtaa saman peiton alle ja halut heräävät vähän myöhemmin tai vasta aikaisin seuraavana aamuna jolloin herättää miehen parhaalla miellyttävällä tavalla.. Tämä oli ehkä hieman romanttinen ajatus miten asiat voisivat mennä mutta ei välttämättä onnistu jos se 'just nyt täytyy saada ja tottakai sinua myös täytyy haluttaa samaan aikaan' on päällimmäisenä,,

Ja vielä niin, että niiden halujen sytyttämiseksi ei tehdä kerrassaan yhtään mitään eikä edes varsinaisesti paineta sitä nappia vaan aletaan jankkaamaan ja vonkumaan joka sitten taatusti saa naisen haluttomaksi.

On teillä kerta kaikkiaan surkeita miehiä.

Jep. Uskomatonta skeidaa, ihan tosiaanko naista itseään ei haluta muka? 

Miksi olla miehen kanssa joka ei ole haluttava, tehän teette miehistänne ensin suoritusautomaatteja, ja sitten ihmetellään että miksi se ei kiinnosta. Puhua pitää, ei pidä olettaa ja toivoa että se tunne tulee kun mies löytää oikean, juuri sinua kiihottavan tavan olla ja elää. 

Mikseivät ihmiset PUHU keskenään? Ilmeisesti seksi ei kiinnosta niin kauheasti, jos asialle ei halua tehdä mitään, vaan odottaa että toinen ratkaisee asiat jotenkin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi